Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Gezocht: mountainbike-buddy in Leeuwarden

mixim
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 mar 2011 14:50

mixim 15 okt 2011 08:56

Hoi,

Mijn naam is Annemarie, ik ben 20 en woon in Leeuwarden waar ik de hotelschool doe. Sinds een maand heb ik een Cannondale mountainbike (SL4), waar ik steeds fanatieker mee de weg op ga. Nu ben ik op zoek naar iemand die net als ik in Leeuwarden woont, en het leuk vindt om samen te fietsen!

Mijn 'fietscarriere' is begonnen op een oude Peugeot racefiets. Die heb ik nog steeds, maar ik heb voor de mountainbike erbij gekozen omdat ik me dan geen zorgen hoef te maken over het wegtype, en in de toekomst wellicht of-road kan rijden, wat me erg leuk lijkt.
Ik fiets meestal ongeveer 50 kilometer, 25 heen en 25 terug, en doe daar 2,5 tot 3 uur over. Ik ben dus duidelijk nog een beginneling, maar ben ervan overtuigd dat ik mijn tempo goed hoog en lang aan kan houden als ik samen met iemand fiets (dat motiveert je meestal wel, nietwaar?).
Ook fiets ik (minstens) twee keer per jaar vanuit Leeuwarden naar Alkmaar (naar mijn ouderlijk huis), in ongeveer 7 uur. Ik doe op dit moment geen of-road, simpelweg omdat ik geen idee heb waar dat in de Leeuwardse omgeving zou kunnen, maar sta hier zeker voor open. Dus hopelijk geeft dit jullie een indruk van mij als fietser!

Het lijkt me gezellig om met zijn tweeën of in een groepje te fietsen, en natuurlijk is dat ook een extra stimulans om er een of twee keer per week op uit te trekken!

Dus: lijkt het jou ook gezellig om samen te fietsen, laat het me weten! Mijn email is annemarie_godijn@hotmail.com. Ik hoor graag van je als het je wat lijkt!

Groetjes, Annemarie

Plaats reactie