Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

fietsvrouwen

pakhaas

pakhaas 25 apr 2004 00:39

complimenten voor de redactie van Fiets, een heldere vrouwenspeciaal
smaakt naar meer!

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 26 apr 2004 01:43

Quoten: Origineel geplaatst door pakhaas op 24 April 2004


complimenten voor de redactie van Fiets, een heldere vrouwenspeciaal
smaakt naar meer!

De vrouwenspecial is er al.... nu enkel nog de vrouwen... :p
Gazelle Torrente 2002

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 26 apr 2004 11:04

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 25 April 2004

De vrouwenspecial is er al.... nu enkel nog de vrouwen... :p


Ik dacht nog, laat ik het niet zeggen... :) 
(damn, wij willen smileys!)
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

harrieh
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 apr 2004 11:19

harrieh 27 mei 2004 01:47

Oh, oh, wat zijn we weer bijdehand met deze fijnzinnige opmerkingen.Ben weliswaar een man, maar toch keek ik vol verwachting uit naar deze special.Helaas, in minder dan een half uur was ik er door, net als mijn vrouw en een vriendin.Helaas niks nieuws onder de zon en weinig nuttige informatie voor een vrouw de al enkele keren op de fiets heeft gezeten of een man die al eens een artikel over fietsvrouwen en vrouwenfietsen heeft gelezen.Jammer, gemiste kans van Fiets.
<i>It\'s not all about speed.....</i>

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 28 mei 2004 18:02

Quoten: Origineel geplaatst door HarrieH op 26 Mei 2004


Oh, oh, wat zijn we weer bijdehand met deze fijnzinnige opmerkingen.Ben weliswaar een man, maar toch keek ik vol verwachting uit naar deze special.Helaas, in minder dan een half uur was ik er door, net als mijn vrouw en een vriendin.Helaas niks nieuws onder de zon en weinig nuttige informatie voor een vrouw de al enkele keren op de fiets heeft gezeten of een man die al eens een artikel over fietsvrouwen en vrouwenfietsen heeft gelezen.Jammer, gemiste kans van Fiets.

Wat had je verwacht dan?

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 30 mei 2004 00:25

Quoten: Origineel geplaatst door HarrieH op 26 Mei 2004


Oh, oh, wat zijn we weer bijdehand met deze fijnzinnige opmerkingen.Ben weliswaar een man, maar toch keek ik vol verwachting uit naar deze special.Helaas, in minder dan een half uur was ik er door, net als mijn vrouw en een vriendin.Helaas niks nieuws onder de zon en weinig nuttige informatie voor een vrouw de al enkele keren op de fiets heeft gezeten of een man die al eens een artikel over fietsvrouwen en vrouwenfietsen heeft gelezen.Jammer, gemiste kans van Fiets.


Wel eens van HUMOR gehoord?
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 15 jun 2004 00:25

Quoten: Origineel geplaatst door pakhaas op 24 April 2004


complimenten voor de redactie van Fiets, een heldere vrouwenspeciaal
smaakt naar meer!

Alleen vond ik het wel jammer dat het met name gericht is op kleine vrouwen (en tevens kleine mannen!). Wat moet je als vrouw nu als je te groot bent voor de vrouwenframes? Voor mij is het antwoord overigens een sloping frame met lange zadelpen (Cinelli Unica).
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 15 jun 2004 12:48

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 14 Juni 2004


Quoten: Origineel geplaatst door pakhaas op 24 April 2004


complimenten voor de redactie van Fiets, een heldere vrouwenspeciaal
smaakt naar meer!

Alleen vond ik het wel jammer dat het met name gericht is op kleine vrouwen (en tevens kleine mannen!). Wat moet je als vrouw nu als je te groot bent voor de vrouwenframes? Voor mij is het antwoord overigens een sloping frame met lange zadelpen (Cinelli Unica).


Zowel TREK als Cannondale hebben speciale frames c.q. complete fietsen voor vrouwen in hun programma. Voor zover ik het mij herinner hadden die een speciale geometrie met kortere boven buis. Maar er zijn vast veel meer fabrikanten die ook speciale 'vrouwenframes 'maken zoals Eddy Merxcks. Maar jouw Cinelli is ook een beauty hoor! Wat zijn die voorbladen nog heerlijk schoon! En dat kratje Grolsch komt er ook nog wel hoor!
 
postamble();
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 15 jun 2004 23:29

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 15 Juni 2004


Zowel TREK als Cannondale hebben speciale frames c.q. complete fietsen voor vrouwen in hun programma. Voor zover ik het mij herinner hadden die een speciale geometrie met kortere boven buis. Maar er zijn vast veel meer fabrikanten die ook speciale 'vrouwenframes 'maken zoals Eddy Merxcks. Maar jouw Cinelli is ook een beauty hoor! Wat zijn die voorbladen nog heerlijk schoon! En dat kratje Grolsch komt er ook nog wel hoor!


Ja, ik ken inderdaad de Trek WSD en nog wat van die fietsen. Zoals in de vrouwenspecial echter te lezen valt houden de maten op bij 56 cm voor de Trek en de Cannondale en bij 54 cm zelfs voor Specialized. En 56 zou misschien net gaan, maar het houdt niet over ....
Enne .... die kettingbladen zijn zo mooi schoon omdat ik de fiets meteen op de foto heb gezet. Dat is nu wel anders :) Maar ja, met het weer dat we voor zaterdag a.s. beloven voor de Hel van Wageningen heeft het weinig zin om te poetsen. 
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 16 jun 2004 12:23

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 15 Juni 2004

Enne .... die kettingbladen zijn zo mooi schoon omdat ik de fiets meteen op de foto heb gezet. Dat is nu wel anders :)

Héhé. Snoodaard :p
Gazelle Torrente 2002

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 16 jun 2004 15:06

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 15 Juni 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 15 Juni 2004


Zowel TREK als Cannondale hebben speciale frames c.q. complete fietsen voor vrouwen in hun programma. Voor zover ik het mij herinner hadden die een speciale geometrie met kortere boven buis. Maar er zijn vast veel meer fabrikanten die ook speciale 'vrouwenframes 'maken zoals Eddy Merxcks. Maar jouw Cinelli is ook een beauty hoor! Wat zijn die voorbladen nog heerlijk schoon! En dat kratje Grolsch komt er ook nog wel hoor!


Ja, ik ken inderdaad de Trek WSD en nog wat van die fietsen. Zoals in de vrouwenspecial echter te lezen valt houden de maten op bij 56 cm voor de Trek en de Cannondale en bij 54 cm zelfs voor Specialized. En 56 zou misschien net gaan, maar het houdt niet over ....
Enne .... die kettingbladen zijn zo mooi schoon omdat ik de fiets meteen op de foto heb gezet. Dat is nu wel anders :) Maar ja, met het weer dat we voor zaterdag a.s. beloven voor de Hel van Wageningen heeft het weinig zin om te poetsen. 

Oh, en ik maar denken: dat is een proper vrouwtje temeer omdat er 2 tandenborstels op de foto te zien zijn ! Dus , eigen tanden poetsen en dan die van de Cinelli. Of andersom! Ik hoop dat je droog weer teft a.s. zaterdag. Ik ga de 26ste de 'Vael Ouwe 'rijden. Bij Dieren over de Veluwe en de Posbank. Leuke tocht. Succes!
postamble();
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 17 jun 2004 01:14

 
Ja, die tandenborstels, ik zag ze ook liggen. Ik heb dezelfde :) En ook ik poets er als ze oud zijn de tanden van mijn fiets mee :):)
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Plaats reactie