Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

fietsmeisjes uit Oost-Vlaanderen???

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 02 jul 2005 10:20

Heb toch duidelijk een reaktie gezien van fitseflitser en wat ik van haar gezien heb.... nou daar hoef ik niet over te twijfelen zeker wel een vrouw. Maar goed als ze wel veel zouden reageren zouden we een extra forum toe moeten voegen want dan gaat natuurlijk iedereen het proberen Dan denk ik dat ik zo begin: luie Man zoekt fietsende vrouw om achteraan te kunnen fietsen moet wel een beetje kont hebben anders zit ik niet uit de wind


Helaas we hebben het nogsteeds niet begrepen....... Naar een vrouw moet je luisteren en interesse tonen in wat haar beweegt. Dit zijn nou net de opmerkingen waardoor onze fietsvriendinnen niet bijten bij het vissen. Voor mij is een vrouw op een fiets een inspiratie en dit moeten we stimuleren. Hebben we al 1 vrouwelijke reactie gehad op deze thread ? 1 keer raden waarom. De mannen onderschatten de vrouwen en ik zal het bewijzen.
De test: Wil iedere fietsvriendin die deze thread volgt zich melden en ons als mannen een tip geven hoe ons te verbeteren. Ja WIJ zijn mannen die graag luisteren en open staan voor jullie mening.
ps: mannen nu dus even niet reageren maar luister en leer. Ci vuole calma e sanguefreddo,calma yeeh ( stay cool )
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

joow
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 mar 2005 13:40

joow 02 jul 2005 13:28

Ja,blijkbaar vis ik hier in ondiep water op dit forum!Misschien zal ik mezelf eens voorstellen;28 lentes jong,een zuiders type,rij op een blauw Ridley-paard met naam Pegasus.Foto komt later nog...

Plaats reactie