Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

fietsmaatje Arnhem

sabina
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 feb 2005 15:26

sabina 15 jul 2005 21:22

Ik zoek een/meerdere dame(s) om mee te biken. Ik heb zowel een racefiets als een ATB. Ik ben een sportieve fietser en vindt het regelmatig samen fietsen belangrijker dan prestiege.
Ik hoop snel bericht te krijgen!

jolande
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2005 10:57

jolande 17 jul 2005 11:29

Hallo Sabine,
Ik ben benieuwd of je liefhebberij alleen biken betreft. Ik maak nl. gewone dagtochten op een gewone fiets. Niks hard crossen dus....
Ik ben op zoek naar mensen in Arnhem waar ik dagtochten mee kan gaan maken. Laat even horen of je hierin interesse hebt!
 
Groetjes
Jolande
 
 

sabina
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 feb 2005 15:26

sabina 20 jul 2005 15:40

Nee, sorry. Ik wil slechts op een MBT of een racefiets biken. Dat gaat net iets sneller allemaal en kent doorgaans wat meer klimmetjes.

marloes
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2005 18:48

marloes 25 jul 2005 21:17

Hoi Sabina,
Volgens mij zoek je al een tijdje naar een fietsmaatje! Ik heb sinds kort ook een race fiets en wil net als jij lekker in (omgeving) Arnhem fietsen! ook ik heb een MTB dus we kunnen afwisselen. Ik ben vooral een recreatieve fietser die houd van gezelligheid tijdens en na het sporten, in mijn uppie fietsen vind ik gewoon ongezellig (en ik ben vaak de weg kwijt...vrouwenkwaaltje). Laat me maar weten als je zin hebt. Groetjes Marloes

sabina
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 feb 2005 15:26

sabina 01 aug 2005 18:51

Ja super!
Ik heb je een mail gestuurd om iets af te spreken.
Groeten

marcel42
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 aug 2005 10:58

marcel42 09 aug 2005 09:20

Quoten: Origineel geplaatst door marloes op 25 Juli 2005


Hoi Sabina,
Volgens mij zoek je al een tijdje naar een fietsmaatje! Ik heb sinds kort ook een race fiets en wil net als jij lekker in (omgeving) Arnhem fietsen! ook ik heb een MTB dus we kunnen afwisselen. Ik ben vooral een recreatieve fietser die houd van gezelligheid tijdens en na het sporten, in mijn uppie fietsen vind ik gewoon ongezellig (en ik ben vaak de weg kwijt...vrouwenkwaaltje). Laat me maar weten als je zin hebt. Groetjes Marloes

         da weg kwijt daar heb je tom tom go voor dames ha ha
geen modder geen leven

janine-bry
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2005 15:33

janine-bry 23 sep 2005 15:51

Hallo Sabine,
Leuk dat je op zoek bent naar een mountainbike-maatje! Ik verhuis per half oktober naar Arnhem en ben van plan om lekker veel te gaan MTB'en. Ik zou het tof vinden om samen met iemand, of een groepje te fietsen. Technisch ben ik nog niet super, maar de conditie heb ik wel. Het lijkt me leuk om aan toertochten en wedstrijden mee te gaan doen, dus wel een beetje serieus bezig te gaan. Verder fiets ik natuurlijk vooral voor mijn plezier en gezelligheid. Laat even van je horen als je samen met mij wilt rijden.
Ik zal mijn e-mail hier wel even achterlaten dan kun je me op die manier ook bereiken.
groetjes,
Janine

arends
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2005 14:06

arends 07 okt 2005 14:22

 Hallo Sabina,
 Ik ben pas sinds vandaag aangemeld en lees net je wat verouderde berichtje, dat je fietsmaatjes zoekt in arnhem. Zou leuk zijn als je nog steeds meiden zoekt om mee te gaan fietsen. Ik heb interesse! Ben wel gewoon amateurtje hoor. Ik woon in Nijmegen.
Graag hoor ik van je.
Gr Anne-Marie
 
Meid uit Nijmegen zoekt maatjes voor mountainbiken. Fanatiek en fun!

Plaats reactie