Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Ondergoed

ilaya
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jul 2006 22:40

ilaya 26 jul 2006 00:27

Dat scheelt weer, bij mij valt er niet veel te hangen
Bedankt allemaal voor de info.

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 26 jul 2006 19:26

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 26 Juli 2006
En altijd sportbeha , want anders gaat het zaakje op termijn hangen ,en dat kunnen we niet hebben he.Alhoewel ik weet zeker dat big rosa hier ook wel iets op verzint met zijn creatieve brein, hihi================================Om dat "zooitje"...."Bos Hout" of hoe je het ook wilt noemen niet te laten hangen heb ik een geweldige oplossing gevonden, m,n vrouw doet het al jaren. Niet de bandjes over de schouders draperen maar gewoon over je oren trekken het zit wat strak maar het wend wel whoehaha!=========================== ik zal me inhouden dames , alhoewel volgens mij liggen jullie aan de andere kant van de pc in een deuk, is ook de bedoeling want er is al ellende genoeg op de wereld en een vrolijke noot kan geen kwaad en het is natuurlijk allemaal gekheid maar veel lachen verlengd je leven en als het je leven verlengd kan je ook weer langer met pelzier blijven fietsen, Dus het 1 staat weer in verband met het ander, ik heb gesproken!


Je krijgt er wel flaporen van als je die bandjes over je oren trekt!! Enne.. als je het niet erg vindt, het is veel te warm om in een deuk te liggen

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 26 jul 2006 23:11

Quote: Origineel geplaatst door Ilaya op 24 Juli 2006
Ik heb sinds kort een fietsbroek met zeem aangeschaft en heb al op diverse plaatsen op internet gelezen dat je er geen onderbroek onder hoort te dragen. Maar dames, doen jullie dit ook daadwerkelijk niet? In verband met afscheiding die vrouwen toch helaas hebben lijkt het me niet al te fris, zeker omdat je zo'n broek niet op hoge temperaturen kan wassen.Hoe doen jullie dit?En dan nog een vraagje: wat voor een soort bh dragen jullie? Gewoon een sport bh?


Des mannens kruisgebied is na een fikse rit ook niet al te fris. Als je een fietsend vriendje hebt moet je eens aan zijn zeem ruiken na een rit. Of niet, als je slim bent. Direct wassen na gebruik op een normale temperatuur en de broek is schoon genoeg om te zoenen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 jul 2006 23:21

Ik was mijn wielerkleding op 30gr, kort programma. Gaat super!
Less is bore

bikechick
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 okt 2005 16:22

bikechick 27 jul 2006 12:59

Quote: Origineel geplaatst door Ilaya op 24 Juli 2006
Ik heb sinds kort een fietsbroek met zeem aangeschaft en heb al op diverse plaatsen op internet gelezen dat je er geen onderbroek onder hoort te dragen. Maar dames, doen jullie dit ook daadwerkelijk niet? In verband met afscheiding die vrouwen toch helaas hebben lijkt het me niet al te fris, zeker omdat je zo'n broek niet op hoge temperaturen kan wassen.Hoe doen jullie dit?En dan nog een vraagje: wat voor een soort bh dragen jullie? Gewoon een sport bh?


Hey,
Ook ik rijd zonder ondergoed. Mijn vriend heeft me het gelijk verboden, ivm schuren enzo. Van meiden die zelf beginnen met fietsen hoor ik wel vaker deze vraag. Gewoon doen zeg ik dan altijd weer. Het bevalt ze dan ook altijd een stuk beter. Enne, je wast toch sowieso na iedere rit je broekje?? Zweet komt overal vandaan toch...
Sportbh behoort ook bij mij tot de standaarduitrusting, vaak ook nog een sporttop erover met een soort ingebouwde bh, die vind je bij de H&M.
Succes ermee!!

wolfy
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 apr 2006 20:38

wolfy 28 jul 2006 00:05

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 26 Juli 2006

Ik was mijn wielerkleding op 30gr, kort programma. Gaat super!


Zelf was ik mijn wielerbroeken altijd met de hand. De afscheiding gaat er in de wasmachine helaas niet altijd goed uit (ik draag er dus geen onderbroek onder!). Maar na flink boenen met de hand is alles altijd weer helemaal schoon en fris.
Met een inlegkruisje heb ik geen ervaring, maar het lijkt me dat dit erg broeierig kan worden, helemaal na een lange rit in dit weer...
En verder draag ik uiteraard een sportbh (van champion).
hardrijdster, geen wielrenster

eef_
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 jul 2006 23:51

eef_ 01 aug 2006 19:35

Ik fiets zonder onderbroek,  mét is gewoon te vervelend en zeker tijdens een langere rit.  Je moet wel zien dat je een goede broek hebt, anders kan het wel vervelend worden.  Ik draag een sportbeha, eentje van Sloggi, ben er best tevreden over.
<br>
<br>

rosa
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 mei 2006 13:46

rosa 03 aug 2006 22:21

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 24 Juli 2006

Ik wil me niet echt gaan mengen in deze vrouwelijke aangelegenheden maar toch een kleine noot van commentaar: Mijn vrouw draagt ook fietsbroeken met een zeem erin en doet er op de hoogte van het geslachtorgaan oftewel in het oerhollands je MUTS in inlegkruisje in(met plakstrip) en dat werkt volgens haar opperbest , want een onderbroek gaat op den duur irriteren dus...proberen zou ik zeggen, succes

Dat is echt wel een goed idee :D

Plaats reactie