Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Ik vraag me af...

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 22 mar 2011 18:17

[quote="Stan Ockers"]Fietsende dames zijn er genoeg.
Dat de belangstelling voor dit subforum wat tegenvalt zal eerder komen door het gebrek aan diepgang van de diverse topics (zadelongemakjes,haar-in-een-staart-of-niet etc)[/quote]

haha nee eeuwig gereurtel over "wat is jouw banden spanning" of "hoe vaak scheer jij je benen" met als afwisseling "ik heb een slaapzak en daardoor voel ik mijn derde bal anders" en uiteraard met klapper op de vuurpijl "ik rijd een gemiddelde van 33 over 80 km, doe ik dat wel goed?"

Wij vrouwen hebben niet zo de behoefte om daar zes weken over door te typen op een forum, dat bespreken we wel als we op de fiets zitten :)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

stanockers10
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 mei 2009 20:51

stanockers10 22 mar 2011 19:37

[quote="superrose"][quote="Stan Ockers"]Fietsende dames zijn er genoeg.
Dat de belangstelling voor dit subforum wat tegenvalt zal eerder komen door het gebrek aan diepgang van de diverse topics (zadelongemakjes,haar-in-een-staart-of-niet etc)[/quote]

........................
Wij vrouwen hebben niet zo de behoefte om daar zes weken over door te typen op een forum, dat bespreken we wel als we op de fiets zitten :)[/quote]

Ook zoiets, dat voortdurende gebep in de groep. :(
Vind je het vreemd dat we jullie soms na 20km al lossen

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 mar 2011 20:17

Stan, je krijg van mij nu nog het voordeel van de twijfel dat je het als (mislukt) grapje bedoelt, maar dit soort reacties worden niet op prijs gesteld.
Less is bore

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 22 mar 2011 20:23

OMG, volgens mij hebben we hier te maken met een onvervalste vrouwenhater!
Kom maar op jong, we lusten je rauw :D :D :D
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 mar 2011 20:27

Hij heeft zeker een trauma opgelopen toen hij gelost werd door een dame de laatste keer :D
Less is bore

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 22 mar 2011 20:37

Duidelijk !!
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

eelcoz

eelcoz 22 mar 2011 20:56

[quote="Daniel1975"]Stan, je krijg van mij nu nog het voordeel van de twijfel dat je het als (mislukt) grapje bedoelt, maar dit soort reacties worden niet op prijs gesteld.
[/quote]

Ik vond 'm wel grappig, maar dat terzijde.:D

Volgens mij ben jij een beetje overgeemancipeerd, Daniel.;) Je loopt soms ook zo emmeren als iemand zo vriendelijk is om foto's van een "mooie dame" te plaatsen.

Televisietip voor vanavond: M!lf, 21.30 op Veronica, een pleidooi voor matjes, witte sokken dragen, bier drinken en naar wijven kijken.:D

epotheker
Forum-lid
Berichten: 291
Lid geworden op: 23 feb 2009 15:15
Locatie: Lonneker

epotheker 22 mar 2011 22:17

Vond de opmerking van Stan ook prima.....hij houdt het tenminste nog 20 km vol...Mij valt bovendien op dat in dit topic de mannen erg hun "best" doen....

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 22 mar 2011 23:21

[quote="Stan Ockers"][quote="superrose"][quote="Stan Ockers"]Fietsende dames zijn er genoeg.
Dat de belangstelling voor dit subforum wat tegenvalt zal eerder komen door het gebrek aan diepgang van de diverse topics (zadelongemakjes,haar-in-een-staart-of-niet etc)[/quote]

........................
Wij vrouwen hebben niet zo de behoefte om daar zes weken over door te typen op een forum, dat bespreken we wel als we op de fiets zitten :)[/quote]

Ook zoiets, dat voortdurende gebep in de groep. :(
Vind je het vreemd dat we jullie soms na 20km al lossen

[/quote]

haha oh je hebt nog nooit met echte fietsende vrouwen gereden bedoel je, jammer voor je
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

stanockers10
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 mei 2009 20:51

stanockers10 28 mar 2011 16:55

[quote="superrose"][quote="Stan Ockers"][quote="superrose"][quote="Stan Ockers"]Fietsende dames zijn er genoeg.
Dat de belangstelling voor dit subforum wat tegenvalt zal eerder komen door het gebrek aan diepgang van de diverse topics (zadelongemakjes,haar-in-een-staart-of-niet etc)[/quote]

........................
Wij vrouwen hebben niet zo de behoefte om daar zes weken over door te typen op een forum, dat bespreken we wel als we op de fiets zitten :)[/quote]

Ook zoiets, dat voortdurende gebep in de groep. :(
Vind je het vreemd dat we jullie soms na 20km al lossen

[/quote]

haha oh je hebt nog nooit met echte fietsende vrouwen gereden bedoel je, jammer voor je[/quote]

Heb het fenomeen gisteren nog maar eens van dichtbij aanschouwd,maar het waren toch echte fietsende vrowen hoor.
Overigens, het mooie weer en bijbehorend voorjaarsgevoel stemde mij mild; in gesloten formatie de tocht volbracht. :p

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 28 mar 2011 19:57

[quote="Stan Ockers"][quote="superrose"][quote="Stan Ockers"][quote="superrose"][quote="Stan Ockers"]Fietsende dames zijn er genoeg.
Dat de belangstelling voor dit subforum wat tegenvalt zal eerder komen door het gebrek aan diepgang van de diverse topics (zadelongemakjes,haar-in-een-staart-of-niet etc)[/quote]

........................
Wij vrouwen hebben niet zo de behoefte om daar zes weken over door te typen op een forum, dat bespreken we wel als we op de fiets zitten :)[/quote]

Ook zoiets, dat voortdurende gebep in de groep. :(
Vind je het vreemd dat we jullie soms na 20km al lossen

[/quote]

haha oh je hebt nog nooit met echte fietsende vrouwen gereden bedoel je, jammer voor je[/quote]

Heb het fenomeen gisteren nog maar eens van dichtbij aanschouwd,maar het waren toch echte fietsende vrowen hoor.
Overigens, het mooie weer en bijbehorend voorjaarsgevoel stemde mij mild; in gesloten formatie de tocht volbracht. :p


[/quote]

gezellig heh met de meiden?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 28 mar 2011 20:47

Ik krijg echt zo'n zin om eens met Stan te fietsen, kijken of ik hem al beppend stil krijg :d
~live fast, die young ~

Plaats reactie