Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Ladies Fun Ride

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 08 apr 2010 02:40

die ziet er leuk uit! moet even kijken wat de plannen zijn want wil die week erna in limburg fietsen.. dus nog even nadenken ;)
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 03 mei 2010 16:38

hoe gaan jullie eigenlijk heen? dezelfde dag met de auto of al eerder en dan ergens in een acco zitten? ik ga zelf een tentje kopen en zit er aan te denken die dat weekend eens uit te proberen!
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 03 mei 2010 16:46

Ik denk met de auto 's ochtends erheen, maar het is wel een eind rijden dus vroeg op. Alle opties zijn nog open, als ik 's avonds maar weer thuis ben want moet de dag erna vliegen.

Nog meer liefhebsters trouwens?

Voorlopige aanmeldingen:

1. Bibske
2. Spin
3. Globeskater
4. Wietskek

als ik het goed heb.

Verwacht trouwens niks van mij bij de stukken die bergop zijn hoor :) Dan moeten jullie boven maar even wachten, haha.



globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 03 mei 2010 22:46

ik ben ook geen klimmer dus maak je daar niet druk om haha al gaat het naarmate de kilometers vorderen wel steeds makkelijker ;)
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 05 mei 2010 22:39

Inmiddels de tent gekocht en ga waarschijnlijk vrijdags al richting Oudenaarde om daar 2 of 3 nachten op de camping te gaan staan! Wie weet ga ik zaterdags dan al een leuk tochtje fietsen!
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 05 mei 2010 23:06

Ik logeer bij mijn oma en kom van daaruit naar Oudenaarde. Ik moet nog even kijken of ik de auto of de trein neem.

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 06 mei 2010 13:19

Hoe laat willen jullie starten?
Het is voor mij zeker 2,5 uur rijden dus wat mij betreft niet al te vroeg (maar wil ook niet om 11 uur pas wegrijden).

En is er nog discussie over welke afstand we doen of gaan we sowieso voor de 90?

Leuk idee trouwens om er gewoon een weekendje kamperen van te maken! Jammer alleen dat mijn schema al krap zat is deze maand, ook nog kamperen zit er niet echt in voor mij.


bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 07 mei 2010 14:06

Tja, Spin, wat is te vroeg voor je? Mij maakt de starttijd niet zoveel uit. Ik ben wel erg voor de 90km omdat die midden door de streek gaat waar ik vroeger altijd met mijn neven speelde en ik deed niets liever dan daar met de fiets rondcrossen!
De statistieken (90km): 914 hoogtemeters, max 10.77% stijgen en net geen 2km kasseien.

De routes staan online op de website van de organisatie.

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 09 mei 2010 17:16

Ja, wat mij betreft doen we ook de 90, heb ik vorig jaar ook gefietst (alleen hebben we toen een klein stukje afgesneden, maar dat zal dit jaar niet nodig zijn).

Streven naar 10 uur starten? (Hopelijk kan ik dat waarmaken, haha)
Er gaat trouwens ook nog een vriendin van mij mee!

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 10 mei 2010 01:16

Ja, lijkt me prima! Ik ben trouwens ook echt geen klimmer. Gisteren tijdens de Boretti kwam er een oudere (gezette) man naast me fietsen net nadat ik door een stuk of 100 man was voorbijgestoken op een viaduct: "jij bent ook niet echt een klimmer hé? Dat ligt vast aan ons gewicht!"
En bedankt!

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 11 mei 2010 00:04

Jeezes wat zijn sommige mensen lomp zeg! Dat is gewoon hilarisch :D:D
Ik heb dat trouwens ook wel eens gehad, dat ik kalmpjes in mijn eigen tempo een heuvel opreed omdat ik geen zin had om stuk te gaan en dat er dan zo'n kerel voorbij kwam die troostend zei: "nog even volhouden he!!" Ik heb maar mijn schouders opgehaald en hem op het hart gedrukt dat het echt geen twijfel leed dat ik boven ging komen :-/

Overigens dacht ik dat ik een waardeloze klimmer was, maar ik heb tijdens de Boretti serieus mensen het kopje van bloemendaal op zien lópen. En zelfs op dat bultje wat eraan voorafging waren er een of twee afgestapt.
Huh!?!?

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 11 mei 2010 00:28

Oei, da's inderdaad erg! Ach ik troost me met de gedachte dat ik dan weer goed tegen de wind in kan fietsen, daar hebben enkele mannen dankbaar gebruik van gemaakt tijdens de laatste 20km van de Boretti :D

Maar nu weer on topic, laat de Vlaamse kasseien en heuvels maar komen!!

Plaats reactie