Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of bike.

Klein Attitude MC2 voorvork

geetan
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2007 22:44

geetan 31 okt 2007 22:53

Hallo allemaal,

Wie heeft er nog een vaste voorvork van een Klein Attitude liggen? Ik zoek het zogenaamde MC2 model. Deze zijn gemaakt tussen 1994 en 1997.
De vork moet in een 20 inch frame passen. De kleur is niet belangrijk.

Eventueel te ruilen voor een speciale Klein vorkkroon t.b.v. een verende voorvork.

Reacties naar: spimed@yahoo.com

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 28 nov 2007 10:15

Dat zal in Nederland heel moeilijk worden.

Maar de meeste kans geef ik je op ebay.de of ebay.com

luukleeftink
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 apr 2006 21:42

luukleeftink 20 dec 2007 21:51

Bij Biketuning hebben ze veel van Klein. Maar op internet lees je ook veel, dat ze ook niet vies zijn om je iets voor veel te veel geld te verkopen. Gewoon goed opletten daaro en dan kan je er waarschijnlijk wel iets vinden. Ook moet je er blijkbaar voor garantie niet echt komen, want daar houden ze ook niet zo van. Maar als je iets zoekt van Klein dan is het natuurlijk wel het adres to be!

thijsmerak
Forum-lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 sep 2007 13:19

thijsmerak 20 dec 2007 22:42

grappig, maar als ze het bij biketuning.nl zouden hebben, had adroit het vast geweten ;)

luukleeftink
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 apr 2006 21:42

luukleeftink 22 dec 2007 12:34

Dat zal best Big Rosa en jij zal er perfect een fiets hebben gekocht. Maar het is niet één persoon die negatief is over Biketuing. Fietsen verkopen onder een andere naam is gewoon oplichterij. Zal heb ik er geen ervaring, maar als ik zoveel negatieve dingen lees over die winkel dan koop ik daar niet met een gerust hart een nieuwe fiets. En als je op het mtb forum zoekt op "biketuning" dan lees ik eigenlijk alleen maar negatieve dingen. Ik ga er verder niet op in, want het ging natuurlijk over een voorvork. Mijn advies zoek gewoon naar een mooie 2dehands of ga goed voorbereid eens bij Biketuning informeren.

aronrene
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 25 dec 2005 11:27

aronrene 05 jan 2008 01:17

Heb de verhalen ook gelezen, zo is er waarschijnlijk over elke zaak wel wat te mekkeren.
Zelf heb ik zeer goede ervaringen bij biketuning. Maar dit is natuurlijk ook een persoonlijke mening
visit: http://www.singletrail.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 05 jan 2008 18:28

Er is altijd wel gemekker over een zaak. Ik kom persoonlijk al jaren bij Gerrit en het is gewoon een goede zaak. Zeker voor Klein en mountainbikes in algemeen is het een goede zaak.
Persoonlijk vind ik het ook niet fair dat iemand zijn/haar gal spuit op internetfora waar de FM niet kan reageren. Lekker anoniem en makkelijk, wees een vent en ga in een persoonlijk gesprek je grieven vertellen en kom er vervolgens samen uit.

Ik ben een tijdje niet op het forum actief geweest...druk druk druk en spaarzame tijd liever op mijn fietsjes dan achter de PC. het doet me overigens goed de oude namen nog tegen te komen en dat de Klein van Big Rosa Goed bevalt.

greetz

Janus Mannimo
ik fiets ook

braudi
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 10:56

braudi 24 feb 2008 20:25

Heej leuk je te horen...ja Big Rosa heet tegenwoordig Braudi, ik zat te klooien en ik weet niet wat er gebeurde maar heb maar onder een nieuwe naam ingelogd. Ik zit ook heel weinig op het forum meer, ook door de drukte op het werk en lekker veel fietsen want dat blijf ik natuurlijk doen. De KLEIN attitude bevalt mij nog steeds super , ik heb hem nu twee jaar en er zit nog geen krasje op de lak maar dat komt dat ik er ook zuinig op ben en het blijft in mijn ogen een beauty om te zien. Toch iets aparts die "Klein" er zit nu sinds bijna 2 jaar onderdelen op zoals stuur , stuurpen ,zadelpen, barends van Ritchey WCS , lekker licht van gewicht en een selle italia 165 gram zadeltje en nokon kabels. Mavic ksyrium velgen met een karamische remlaag . LX -XT onderdelen die ik binnenkort ga opwaarderen naar xtr en zit nu op precies 10 kg en met compleet xtr zal het iets minder worden ik denk in de buurt van de 9.4 kg ongeveer maar kan ook voor een heel lichtgewicht crankset kiezen van andere merken maar daar ben ik nog niet over uit. Vriend van me heeft ook een MTB gekocht en wil echt het veld in , nou ik zeg kom maar op ik ga mee!

Plaats reactie