Alle MTB goederen die aangeboden worden.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

VERKOCHT Rocket Ron en Thunder Burt Liteskin 29

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 01 jul 2016 18:29

Op mijn Cube Elite Super HPC Race 29 2015 zaten voor een Schwalbe Rocket Ron Liteskin(2,25 Inch) en achter een Schwalbe Thunder Burt Liteskin(2,25 Inch) gemonteerd welke ik direct na aankoop in februari 2015 vervangen heb door de banden (Racing Ralph 2,25 Inch) van mijn vorige MTB.

De Schwalbe Rocket Ron Liteskin (2,25 Inch) en achter een Schwalbe Thunder Burt Liteskin (2,25 Inch) staan sindsdien dan ook stof te vangen in mijn materiaalkast.

Aangezien het Liteskin varianten betreft (geen Snakeskin bescherming) zijn deze banden niet echt geschikt om Tubeless mee te gaan rijden!

Ik ga ze niet weggeven maar hoef er ook geen hoofdprijs voor te hebben. Banden zitten dus niet in originele verpakking en tevens is geen aankoopbon voorhanden.

Nieuw kosten ze dus zo ongeveer 36,95 Euro voor de Rocket Ron en 36,95 Euro voor de Thunder Burt. Samen dus 73,90 Euro.
Ik prefereer beide banden samen te verkopen aangezien dit als pakketpost a 6,95 Euro verstuurd moet worden.

Beide banden samen (foto's op aanvraag mogelijk maar ik kan daar weinig additionele informatie weergeven) voor 40 Euro. Verzendkosten voor de koper.
Laatst gewijzigd door Zorro op 04 jul 2016 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 03 jul 2016 10:30

Gereserveerd
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gesloten