Alle MTB goederen die aangeboden worden.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Giant Terrago

bobg.
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jul 2009 16:24

bobg. 18 jul 2009 15:03

Ok; ik weet dat ik geen >25 posts heb, maar ik vraag dan ook alleen maar een prijs schatting voor mijn giant; omdat ik hem wil inruilen.

Giant Terrago (atb); oud model nog zonder voorvering. Ik heb deze van iemand gekregen die zich altijd het nieuwste van het nieuwste kocht; en deze dus wegdeed. Dat is onderhand ongeveer 10 jaar geleden. Ondanks dat hij al aardig op leeftijd is; issie 2 jaar geleden compleet gerenoveerd. Ik heb er voor en achter een nieuw blok op gezet, nieuwe ketting en nieuwe banden + professionele nakijkbeurt. Daarna heb ik er nog ongeveer 15 keer opgereden en hij is dus niet opnieuw versleten. Nog even de specs:

-Shimano Deore schakelsysteem en as;
-voor blok is van het merk Suntour "PFF AP350"
-velgen van Araya RM
-Remmen: (blokjes) Shimano SLR

Zoals ik al heb gezegd; er zit geen voorvering op,
kleuren zijn rood-wit-groen.

Alvast bedankt voor de prijsschatting; dan weet ik wat ik er ongeveer voor kan vragen bij de I-Tek.


rubenio
Forum-lid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 17 apr 2006 16:28

rubenio 18 jul 2009 15:23

Post even een fotootje, de waarde is ook af te leiden aan de staat van het lakwerk etc.
Overigens als ik nu een schatting mag doen denk ik dat ie tussen de 50-120 euro waard is.

mcf1
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 09 dec 2004 09:55

mcf1 31 jul 2009 11:11

Heb vorig jaar een terrago verkocht uit 2004/2005 met shimano deore en marzocchi bomber MX voor 175 euro. Owja heb er nog twee piranja banden bijgegeven ook!

Plaats reactie