Campagnolo boutjes remschoen

Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets
buddo
Forum-lid

Gebruikersavatar buddo 12 mei 2019 16:08

Nieuw zijn ze los behoorlijk aan de prijs... misschien heeft iemand nog 4 boutjes over om de remschoentjes vast te zetten aan de remhoeven?

Campagnolo serie Centaur/Athena/Chorus/Record zijn volgens mij allemaal goed / zelfde maat.

Hieronder een voorbeeldje van artikel nr BR-CE041
Afbeelding

Mocht je 4 van de boutjes over hebben voor een schappelijke prijs, laat even een berichtje achter. De ringetjes etc heb ik allemaal wel.

thestudent
Forum-lid

Gebruikersavatar thestudent 31 mei 2019 09:59

Ik heb geen extra boutjes voor je. Maar je zou ook complete aftermarket remschoenen inclusief blokken kunnen monteren van Jagwire. Die heb ik ooit aangeschaft voor de extra carbon remblokken. Zo goed als identiek als de echte en werken prima. Niet goedkoper als alleen die boutjes. Alsnog 30 euro voor een setje. Maar dan heb je wel blokken, remschoenen en boutjes. Bijvoorbeeld hier te vinden.
https://www.bike-components.de/en/Jagwi ... es-p34595/
If you find yourself going through hell, keep going.

buddo
Forum-lid

Gebruikersavatar buddo 31 mei 2019 12:04

Dank voor de tip. Kunnen daar de originele blokjes in als de Jagwire blokken zijn versleten?

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 31 mei 2019 20:19

buddo schreef:
31 mei 2019 12:04
Dank voor de tip. Kunnen daar de originele blokjes in als de Jagwire blokken zijn versleten?
De Jagwires bestaan in Campa en Shimano uitvoering.
What Does This Button Do?

chrissiewizzie
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar chrissiewizzie 01 jun 2019 13:57

Let wel even op, want er zijn twee verschillende diameters te koop. Ik kwam daar laatst achter toen ik probeerde om van verschillende setjes een paar remmen compleet te maken. De grote diameter paste in ieder geval niet op SR remmen. Ik weet niet of het aan de model type of aan het modeljaar ligt.

buddo
Forum-lid

Gebruikersavatar buddo 05 jun 2019 21:19

chrissiewizzie schreef:
01 jun 2019 13:57
Ik kwam daar laatst achter toen ik probeerde om van verschillende setjes een paar remmen compleet te maken.
Dat is ook precies waarom ik ze tekort kom... heb nog meerdere onderdelen liggen maar kan er dus net geen werkend setje van maken.

Om niet nog meer onderdelen in huis te halen door de Jagwires te kopen heb ik net toch maar de originele Campagnolo boutjes besteld. Kost wat maar past wel goed bij het actuele thema duurzaamheid en hergebruik... :D

Plaats reactie