Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

Raceschoenen mt 45

Gebruikersavatar
hendriku
Forum-lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 feb 2005 10:11
Locatie: Amsterdam
Contact

Gebruikersavatar hendriku 09 aug 2006 12:25

Hoi, ik ben op zoek naar een gebruikt paar a-merk raceschoenen geschikt voor look plaatjes. Ik denk dan aan Sidi, Nike, Adidas, Time, Shimano etc. Gebruikerssporen zijn in principe geen probleem natuurlijk. Mijn prijs is max. €50,- afhankelijk van type en staat uiteraard, dus foto's zijn wenselijk! Heb je nog een paar liggen mail me dan op hendriku at gmail . com
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 09 aug 2006 18:31

Welke maat van gewone schoenen heb je ?

Gebruikersavatar
hendriku
Forum-lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 feb 2005 10:11
Locatie: Amsterdam
Contact

Gebruikersavatar hendriku 10 aug 2006 12:22

gewone maat is 45. Bij sommige raceschoenen is het gelijk natuurlijk maar soms moet je wel een maatje groter kopen. Heb je iets voor me?
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 10 aug 2006 13:53

Heb hier nog een ongebruikt paar vittorias staan, in het geel met blauwe stickers met Pantani op de zijkant (cartoon van hem) met carbon zool..
Intresse?
mail me maar
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

Gebruikersavatar
hendriku
Forum-lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 feb 2005 10:11
Locatie: Amsterdam
Contact

Gebruikersavatar hendriku 11 aug 2006 10:23

ik wil je graag mailen maar je adres staat als privé opgeslagen. Kan je mij anders mailen, heb het in het startbericht gezet.
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 16 aug 2006 01:03

ik heb nog een paar shimano SH-R122 als ik het goed heb. Zijn nu drie jaar oud en dus wat gebruikssporen maar zien dr opzich niet slecht uit. Het zijn erg fijne schoenen maar net een paar mm te kort voor mij. Het is maat 46 van shimano. Op welke termijn heb je schoenen nodig, ik zit zelf nog te denken om nieuwe te halen maar wacht op een goede aanbieding!

Gebruikersavatar
hendriku
Forum-lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 feb 2005 10:11
Locatie: Amsterdam
Contact

Gebruikersavatar hendriku 16 aug 2006 11:22

dank voor de reactie maar heb inmiddels al wat gevonden!
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl

Plaats reactie