Schuuropruiming: Novatec naven, out front houder, stuur(pennen) etc

Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Lars.
Forum-lid

Lars. 04 sep 2019 16:44

Ik heb de schuur eens opgeruimd en er ligt nog wat spul dat weg mag en inmiddels op Marktplaats staat. Het is een bonte mix van mountainbike, racefiets en touring spullen. Onderstaande is voor hier wel interessant volgens mij:

- Novatec naafset voor velgremmen (A271SB & F372SB) 20/24 gaats. Nieuw en ongebruikt. Gaat weg ivm gewijzigde plannen. Vraagprijs is 60 euro.
- Merkloze carbon stuurpen uit china. Hoek 17 graden. Lengte 100 mm. Ongebruikt maar licht beschadigd aan de vorkbuiskant. Vraagprijs 10 euro.
- Out front houder voor (Garmin) fietscomputers. Verkeerd besteld, paste niet bij mijn computer (Mio Cyclo). Nieuw en ongebruikt. Vraagprijs 10 euro.
- Cinelli stuur + stuurpen combinatie. Stuurpen is 90 mm lang, stuur is klassiek met een breedte van 40 cm. Komt van een Koga uit '92 waar ik nu een ahead combinatie op gebruik. Gebruikt. Vraagprijs 30 euro.
- Schwalbe Smart Sam Plus 28x1.60 / 700x40 (2 stuks). Extra stevig uitgevoerde Performance versie met lekbescherming en loopvlak voor dynamo. Gebruikt (vooral achterband eigenlijk) maar gaan zeker nog een tijd mee. Gravelsetje. Vraagprijs 20 euro voor de set.

De foto's en de andere onderdelen staan op Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/plaats/m1453 ... SyiSuccess

Voor alles geldt dat de (Marktplaats-) prijzen bespreekbaar zijn, alles te bezichtigen en af te halen is in Alkmaar en verzending mogelijk voor kosten van de koper. Meer foto's op aanvraag.