Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

Gebruikersavatar
mima
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 23 dec 2009 19:53

Gebruikersavatar mima 20 mei 2015 12:29

En een dikke ++ van mij voor Rene. Prima prijs en kwaliteit zoals beloofd. Zo ingepakt dat zelfs de bezorger het niet kapot kan krijgen....
Marcel

Stevens SCF. Cannondale Topstone.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 21 mei 2015 14:39

Goede ervaring met JPAR. Ik had de vierde stempelkaart die ik nog nodig had van hem overgenomen maar hij had zelf te kort door onhandig gedoe van een vriend. Hij heeft er alsnog voor gezorgd dat ik nu wel een kaart heb, waarvoor dus dank!
Nou nog fietsen.
Veni. Vidi. Fietsie.

Salteh
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 21 jun 2014 23:44
Contact

Salteh 23 mei 2015 08:49

Remhoeven overgenomen van JordyFr. Zien er prima uit en ze werden z.s.m. opgestuurd, ook al had ik aangegeven dat 't verzenden geen haast had - prima dus :)
Contact via pb ging vlot, "AAA++++ recommended! Would buy again" om met eBay termen te spreken dus ;).

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5307
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 23 mei 2015 10:48

Ook hele goede ervaring met TTT. En belofte maakt schuld, dus voor mij heel logisch dat ik met een oplossing kom. En nu inderdaad nog fietsen. Weer lijkt iets gunstiger te worden, alleen wel koud.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 23 mei 2015 11:09

JPAR schreef:Ook hele goede ervaring met TTT. En belofte maakt schuld, dus voor mij heel logisch dat ik met een oplossing kom. En nu inderdaad nog fietsen. Weer lijkt iets gunstiger te worden, alleen wel koud.
Nee joh, 14*c. Lekker fietsweertje. ;)
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3529
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 01 jun 2015 20:00

Slechte ervaring met bigfloor: laat me twee weken geleden een paar wielen reserveren en komt nu met:

Helaas gaat het niet door, ben na wat extra zoekwerk erachter gekomen dat de normale velg (dus niet 2wayfit) niet sterk genoeg is om tubeless mee te rijden. Heb zelf 2sets Racing 1 die ik beide tubeless rijd, maar van degene die niet 2wayfit is beginnen de velgranden naar buiten te komen. Is blijkbaar een bekend probleem, en komt door de druk op de velgrand.

Sorry voor de overlast, ik zal dus op zoek moeten gaan naar een set in 2wayfit uitvoering.

Slap verhaal, eerst onderzoek, dan reserveren en dan pas kopen. Hier wordt ik redelijk sjacherijnig van.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

DvanW
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 27 aug 2011 15:25
Locatie: Utrecht

DvanW 05 jun 2015 14:26

Goede ervaringen met dooku, klimmer, naambezet en t-kops! Samen hebben ze mijn zwager aan een nieuwe fiets geholpen :-)

rick8245
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 12 jan 2010 19:46

rick8245 05 jun 2015 18:21

Goede ervaring met Havana,

Polar Wearlinkje overgenomen voor een hele schappelijke prijs en snel geleverd.
Gewoon zoals het hoort. Top dus !!

Dank Havana voor deze transactie

-- Rick8245
Pinarello Veneto, Pinarello FP2 en Pinarello Montello FM1

sprint100
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 17 okt 2010 23:17

sprint100 23 jun 2015 15:01

rikkert schreef:Slechte ervaring met bigfloor: laat me twee weken geleden een paar wielen reserveren en komt nu met:

Helaas gaat het niet door, ben na wat extra zoekwerk erachter gekomen dat de normale velg (dus niet 2wayfit) niet sterk genoeg is om tubeless mee te rijden. Heb zelf 2sets Racing 1 die ik beide tubeless rijd, maar van degene die niet 2wayfit is beginnen de velgranden naar buiten te komen. Is blijkbaar een bekend probleem, en komt door de druk op de velgrand.

Sorry voor de overlast, ik zal dus op zoek moeten gaan naar een set in 2wayfit uitvoering.

Slap verhaal, eerst onderzoek, dan reserveren en dan pas kopen. Hier wordt ik redelijk sjacherijnig van.
Altijd zo kansloos! Maak het ook zo vaak mee op Marktplaats, eerst lekker een goed bod uitbrengen en reserveren en vervolgens slappe of geen excuses hebben om daadwerkelijk tot de koop over te gaan.

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4227
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 23 jun 2015 15:07

Positieve ervaring met @Soap. Mooi sportfull hotpack overgenomen. Staat "uitstekend", zoals beschreven. Prima prijs, prima verpakt. Tevreden mee.

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 23 jun 2015 15:17

Hanz Bé schreef:Positieve ervaring met @Soap. Mooi sportfull hotpack overgenomen. Staat "uitstekend", zoals beschreven. Prima prijs, prima verpakt. Tevreden mee.
Veel plezier ermee, dat je hem maar weinig mag gebruiken :lol:
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3529
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 24 jun 2015 17:17

sprint100 schreef:
rikkert schreef:Slechte ervaring met bigfloor: laat me twee weken geleden een paar wielen reserveren en komt nu met:

Helaas gaat het niet door, ben na wat extra zoekwerk erachter gekomen dat de normale velg (dus niet 2wayfit) niet sterk genoeg is om tubeless mee te rijden. Heb zelf 2sets Racing 1 die ik beide tubeless rijd, maar van degene die niet 2wayfit is beginnen de velgranden naar buiten te komen. Is blijkbaar een bekend probleem, en komt door de druk op de velgrand.

Sorry voor de overlast, ik zal dus op zoek moeten gaan naar een set in 2wayfit uitvoering.

Slap verhaal, eerst onderzoek, dan reserveren en dan pas kopen. Hier wordt ik redelijk sjacherijnig van.
Altijd zo kansloos! Maak het ook zo vaak mee op Marktplaats, eerst lekker een goed bod uitbrengen en reserveren en vervolgens slappe of geen excuses hebben om daadwerkelijk tot de koop over te gaan.
Klopt, op marktplaats gebeurt me dit ook regelmatig. Maar op het forum is het over het algemeen goed zakendoen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie