Wielset Hplusson Archetype met gouden White Industries CLD naven

Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
croix
Forum-lid

croix 16 okt 2020 15:05

Met pijn in het hart moet ik afscheid nemen van mijn 'zondagse wielset', maar er wordt jammer maar helaas niet genoeg op gereden...

Handgespaakte Hplusson Archetype velgen in combinatie met White Industries CLD naven. 28 spaken voor en achter. Discbrake Center-Lock. Shimano body.

Wielen hebben er zo'n 2000 kilometer op zitten in voornamelijk droge omstandigheden, zijn kaarsrecht, en de naven lopen als een tierelier (mijn best lopende naven, vandaar ook de pijn in het hart, dat en de kleur 8-) ). Kleine beschadiging op achternaaf van ketting die 1x tussen spaken en casette is terechtgekomen :oops:

Wielen worden geleverd zoals op de foto's, zonder casette en schijven, maar met setje continental 4000s II banden (bereden, maar kunnen nog wel wat kilometers mee). Snelspanners kunnen er ook nog bij.

Verzenden kan, ophalen in Malden heeft de voorkeur.

Forumprijs 550 euro.
Meer foto's op marktplaats.
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
IMG_5119.jpeg
IMG_5122.jpeg
IMG_5124.jpeg
IMG_5126.jpeg

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 16 okt 2020 15:07

Waarom zegt iedereen altijd : Met pijn in m'n hart ..... dan verkoop je ze toch niet. Als het nu pijn in je portemonnaie is dan snap ik het nog.
Life is too short for not riding tubulars..

Carbon & Staal & Carbon

croix
Forum-lid

croix 16 okt 2020 15:30

toch voelt het zo hoor ;). Zou ik ze graag houden: zeer zeker! Kan ik het voor mezelf verantwoorden om ze te houden: jammer genoeg niet. Er zijn intussen andere wielsets bijgekomen en deze worden simpelweg te weinig gebruikt. Doet me geen pijn in mijn portemonnaie als ze in mijn schuur hangen, maar doet me wel pijn aan het hart dat ik ze niet meer tijd onder mijn fiets kan geven... Soms verdient iets waar je aan hecht gewoon een (nog) betere thuis...

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 16 okt 2020 21:02

Wat mooi gezegd.zeg. :P

Philippos
Forum-lid

Gebruikersavatar Philippos 16 okt 2020 21:49

Potverdorie wat een mooie set/naven zeg. Het is dat ik geen disc rijd... Schade is jammer maar met een cassette erop zie je het niet meer.

Voor de mensen die denken f*ck, ik rijd met steekassen, de naven kunnen dmv een conversie kit in alle types as omgebouwd worden.

Uit nieuwsgierigheid, waar zijn ze gemaakt?
Lynskey Cooper
Koga Miyata Adventure Gravel

Insta: https://www.instagram.com/philipposkloukas/

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 16 okt 2020 22:02

rene schreef:
16 okt 2020 15:07
Waarom zegt iedereen altijd : Met pijn in m'n hart ..... dan verkoop je ze toch niet. Als het nu pijn in je portemonnaie is dan snap ik het nog.
Voorspelbare en terechte reactie als je directeur en conservator van het wielenmuseum bent!!

croix
Forum-lid

croix 17 okt 2020 21:40

@philippos: absoluut mooie naven, en ze lopen erg licht. Als ik ze met de hand aandraai dan kan ik bij wijze van spreken drie bidons vullen voor ze beginnen uitbollen, dat doen geen van mijn andere wielen jammer genoeg (dat zijn dtswiss 350, en hunt naven). Ik heb nog gekeken om ze om te laten spaken, ik wil graag een ~60mm wielset, maar met 28 spaken voor en achter wordt dat wat zwaar/stijf/vol.

Ze komen van bij wheeltec, maar als ik het goed zie, biedt die geen white industries meer aan (toch niet in de prijslijst), Force Wheelz heeft ze wel nog in zijn lijstje staan.

Plaats reactie