Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het Patrick Lefevere topic

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 20 sep 2021 11:29

Ondertussen heeft hij er zelf al wel een uitleg voor (komt uit een artikel in het nieuwsblad):
“Ik heb diabetes en tijdens de aflevering had ik een hypo (een sterke daling van de bloedglucosespiegel, red.) maar dat kon ik niet zomaar eventjes gaan meten tijdens de uitzending. Als je zo iets voorhebt, dan kom je wel eens moeilijk uit je woorden”, klinkt het.

Uiteindelijk is het of iets medisch of heeft hij zichzelf voor aap gezet op nationale TV. Hopla, nieuw voer voor discussie.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 sep 2021 11:30

"het was voor mijn hond"
Less is bore

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 20 sep 2021 11:56

Zonder dat ik zeg dat het in deze waar dan niet waar is.
Ik weet uit mijn onmiddelijke omgeving dat een hypo inderdaad tot heel genante situaties kan leiden.
En diegene die dit voorhebben hoeven zich daar echt niet voor te schamen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 20 sep 2021 11:56

Is dat echt z'n smoesje? Hij ging tijdens die "hypo" in de uitzending anders gewoon door met wijn drinken terwijl alcohol je suikerspiegel nog verder verlaagd en juist een hypo veroorzaakt c.q. verergerd. Wat een lulhannes.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 20 sep 2021 11:58

Het is toch te proberen? Er zijn hier op het forum voldoende mensen die hem geloven. Ik heb mijn vader een aantal keren met een hypo gezien. Laten we zeggen dat het er anders uit zag.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 sep 2021 12:05

timo2.0 schreef: 20 sep 2021 11:56 Is dat echt z'n smoesje? Hij ging tijdens die "hypo" in de uitzending anders gewoon door met wijn drinken terwijl alcohol je suikerspiegel nog verder verlaagd en juist een hypo veroorzaakt c.q. verergerd. Wat een lulhannes.
Dit dus.
Maar zal ongetwijfeld door de believers als zoete wijn...ehh...koek worden genuttigd.
Less is bore

Gebruikersavatar
De Tukker
Forum-lid
Berichten: 1422
Lid geworden op: 18 mei 2017 21:22
Locatie: Enschede

Gebruikersavatar De Tukker 20 sep 2021 12:21

timo2.0 schreef: 20 sep 2021 11:56 Is dat echt z'n smoesje? Hij ging tijdens die "hypo" in de uitzending anders gewoon door met wijn drinken terwijl alcohol je suikerspiegel nog verder verlaagd en juist een hypo veroorzaakt c.q. verergerd. Wat een lulhannes.
Alcohol verhoogt juist (direct na het drinken) de bloedsuikerspiegel. Dat zal zijn smoes zijn geweest: "even vlot de BS op pijl brengen". :mrgreen:
Overigens zal na enige uren diezelfde BS sterk dalen.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018

marsman
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 20 sep 2021 13:03

Gedrag en reactie van een zonnekoning die zonder tegenmacht (maar wel toffe resultaten) zich deze wanvertoning kan veroorloven.

Is er eigenlijk een kroonprins bij Quick Step? Of gaan we dit topic nog 5 jaar heel fijn kunnen blijven vullen?

https://www.wielerkrant.be/nieuws/2021- ... n-opvolgen
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 sep 2021 13:42

als PL al dronken was, wat er zeker zo uitzag dan was het niet slim van zo op TV te komen maar kon hij daar nog aan ontsnappen?
Maar ik zou mij eerder schamen voor het gedrag en de berichten die sommigen hier plaatsen enkel en alleen om iemand af te kraken die ze niet mogen, of iets bewezen is of niet, van een muis een olifant maken ook is voor hen ook geen probleem. Heeft PL gisteren iemand vermoord misschien?
Ik vraag mij af of sommigen hier nog nooit dronken geweest zijn en zichzelf in een genante situatie gebracht hebben of zijn het hier allemaal geheelonthouders en /of aanhangers van de wokecultuur?
En is het PL niet die onder vuur ligt dan maar zijn poulain Remco of Alaphilippe of de chauvinistische Fransen en Belgen, of DQS omdat ze teveel winnen want dat kan niet clean. Maar nu 2 Nederlandse ploegen fantastisch presteren is het stil daarrond natuurlijk een skieër en een veldrijder die iedereen naar huis fietsen volkomen normaal, een continentale ploeg die het wielrennen overheerst volkomen normaal natuurlijk. Het gedrag van sommigen is echt zielig aan het worden.
Net de bedrogen echtgenoot die 20 jaar later zichzelf nog aan het beklagen is en zelf nooit eens in eigen ziel gekeken heeft.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8293
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 20 sep 2021 13:53

Kom op zeg: "er niet aan kon ontsnappen". Wat een onzin. Hij had gewoon niet in die toestand moeten zijn. Maar daar zal fiedoo wel anders over denken.

Gebruikersavatar
RKN
Forum-lid
Berichten: 1326
Lid geworden op: 01 apr 2014 16:40
Locatie: Vechtdal

Gebruikersavatar RKN 20 sep 2021 14:02

Je zou haast denken dat Fiedoo familie van Patje is :lol: :lol: :lol:

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 sep 2021 14:05

Jans schreef: 20 sep 2021 13:53 Kom op zeg: "er niet aan kon ontsnappen". Wat een onzin. Hij had gewoon niet in die toestand moeten zijn. Maar daar zal fiedoo wel anders over denken.
waarom zou ik daar anders over denken? Maar het is feest in Vlaanderen in de wielerwereld, je zit in de VIP-tent en je renner levert een puike prestatie. Dus een glaasje teveel is snel gebeurd. Is dat dan misdadig of zo? Is er een moord gepleegd? Maar ohwee, het is natuurlijk de schietschijf van de forumroddeltantes dus haal het geweer maar boven. En op 100 mensen zijn er wschlk de helft daarvan die ooit al eens door dronkenschap in een genante situatie gesukkeld zijn, ben je dan ook voor iedereen altijd zo streng?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie