Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Marianne Vos !

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 06 dec 2016 23:47

Ik denk voor Sanne Cant dat ze enkel kans maakt op een overwinning wanneer er een uitgesproken zandcros wordt gereden. Maar hoe sterk Vos zal worden zullen we nog wel ventjes moeten afwachten.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37620
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 dec 2016 06:25

Precies; haar focus ligt op de weg. Veld is bijzaak.
Less is bore

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 07 dec 2016 11:16

Walter G schreef:Marianne gaat deze maand nog weer het veld in. Ook op de Ridley, neem ik aan.
Neem aan dat ze dat contractueel pas vanaf 1 januari mag? Hopelijk gaat Ferrand-Prévot ook weer eens wat ritten in het veld afwerken.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5732
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 07 dec 2016 14:43

timo2.0 schreef:
Walter G schreef:Marianne gaat deze maand nog weer het veld in. Ook op de Ridley, neem ik aan.
Neem aan dat ze dat contractueel pas vanaf 1 januari mag? Hopelijk gaat Ferrand-Prévot ook weer eens wat ritten in het veld afwerken.
Ik heb gezien dat als renners overstappen, ze wel voor de officiele 1 januari al op de fietsen van hun nieuwe werkgever rijden.
Maar als een ploeg een nieuwe fietssponsor krijgt weet ik het niet.
Ik kan me wel de andere kant herinneren; Toen Rabo over ging naar Giant heeft Lars Boom het cross-seizoen afgemaakt op een merkloze Colnago.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4693
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 08 dec 2016 19:48

Fietsen?altijd schreef:Ik denk met Vos in vorm en de Jong en de Boer er bij dat het echt gedomineerd gaat worden door Nederland (wat jammer is). Cant zie ik niet zo snel winnen.
Klopt Cant heeft dit jaar nog maar 11 keer gewonnen... :?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 08 dec 2016 20:02

Cant wint vooral veel omdat zij de beste full-pro crosser in het veld is. Waar De Jong ook start legt Cant het (op één wedstrijd na) steeds tegen haar af maar De Jong is geen full-pro crosser en rijdt een zeer selectief crossprogramma waardoor zij start lang niet overal start (de uitzondering was de Zilvermeercross).
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Fietsen?altijd
Forum-lid
Berichten: 2744
Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21

Fietsen?altijd 08 dec 2016 20:51

Idd Cant is helaas echt niet goed genoeg.
Maak joe woar

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 09 dec 2016 20:25

Rijdt vaak op het cantje

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4693
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 11 dec 2016 11:47

timo2.0 schreef:Cant wint vooral veel omdat zij de beste full-pro crosser in het veld is. Waar De Jong ook start legt Cant het (op één wedstrijd na) steeds tegen haar af maar De Jong is geen full-pro crosser en rijdt een zeer selectief crossprogramma waardoor zij start lang niet overal start (de uitzondering was de Zilvermeercross).
Ik had het niet gedacht dat ik het ooit interessant zou vinden maar er is hier iemand die de zogenaamde head to head tussen cant en dejongh bijhoudt. Volgens hem is de stand momenteel 5 - 5. Hoe jij dus bij één wedstrijd komt weet ik niet.
Bovendien heeft dejongh geluk met het weer zodat er dit seizoen nog niet veel crosswaardige parcours geweest zijn wat wegrenners bevoordeelt. Het verleden heeft aangetoond dat op een zwaar en technisch parcours het zeer moeilijk is Cant te kloppen.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4693
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 11 dec 2016 11:49

Fietsen?altijd schreef:Idd Cant is helaas echt niet goed genoeg.
Nummer 12 is binnen net voor de drie nederlandse dames, straks nummer 13? :D

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 dec 2016 12:00

lugosi schreef:
timo2.0 schreef:Cant wint vooral veel omdat zij de beste full-pro crosser in het veld is. Waar De Jong ook start legt Cant het (op één wedstrijd na) steeds tegen haar af maar De Jong is geen full-pro crosser en rijdt een zeer selectief crossprogramma waardoor zij start lang niet overal start (de uitzondering was de Zilvermeercross).
Ik had het niet gedacht dat ik het ooit interessant zou vinden maar er is hier iemand die de zogenaamde head to head tussen cant en dejongh bijhoudt. Volgens hem is de stand momenteel 5 - 5. Hoe jij dus bij één wedstrijd komt weet ik niet.
Bovendien heeft dejongh geluk met het weer zodat er dit seizoen nog niet veel crosswaardige parcours geweest zijn wat wegrenners bevoordeelt. Het verleden heeft aangetoond dat op een zwaar en technisch parcours het zeer moeilijk is Cant te kloppen.
Welke wedstrijden waren die andere vier dan?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 11 dec 2016 12:11

Volgens mij waren het er drie, Ardooie, Zeven en de Flandriencross, nu met Essen erbij zijn het er dus vier. Maar om nu iemand met de palmares van Sanne Cant slechts best of the rest te noemen is wel erg kort door de bocht. Vooral omdat het tot nu toe door de weersomstandigheden crossen waren die Thalita bevoordeelden...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Plaats reactie