Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 17 jan 2021 14:19

Hij laat het wel horen als hij het niet eens is, maar dat is dan stilletjes en zonder aandringen.

Vooral wanneer Wuyts weer eens corona-hysterisch wordt (persoon die zijn broodje brengt, komt te dichtbij of gezever over quarantaine na de WB in Hulst) hoor je hem zuchten of het zever noemen maar daar stopt het wel.

Zelfde als Wuyts weer eens zevert over teveel trainingsarbeid en/of renners die te moe zouden zijn omdat ze te hard hadden getrained. Maar na 1 opmerking laat hij het wel varen en zegt hij even niks meer.

Gisteren zat er iemand anders naast hem, dat was een stuk aangenamer. Herijgers mocht ook gewoon uitspreken zonder onderbrekingen.
Afbeelding

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 17 jan 2021 16:45

[

. Misschien is hij wel rechtstreeks schatplichtig aan Wuyts.
[/quote]
Dit zonder enige twijfel, idem voor De Cauwer.
Als beiden vanonder de dwingelandij, van Wuyts mogen kruipen(bv als co van Schotte of een Degucht) nemen ze meermaals een tegengestelde houding op tov.deze mindere goden! :oops:

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 17 jan 2021 18:52

Bovenstaande berichten ademen de wens van het niet meer willen horen van commentator Wuyts. Bedenk dan dat Smeets in Nederland nog 20 jaar lang ongestoord zijn gang heeft kunnen gaan met zijn uitsluitend denigrerende opmerkingen over topatleten (en niet alleen wielrenners). Wie hier aangesproken moet worden zijn de werkgevers van dergelijke fossielen.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 17 jan 2021 19:21

Wat brengt haar laatste seizoen als wielrenster...

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 18 jan 2021 07:57

Ik vraag me af wat haar ambities nog zijn, ze heeft zowat alles al gewonnen dat er te winnen valt. Misschien nog een olympische titel in het tijdrijden.
Afbeelding

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 18 jan 2021 08:42

ottorongo schreef: 17 jan 2021 16:45 [

. Misschien is hij wel rechtstreeks schatplichtig aan Wuyts.
Dit zonder enige twijfel, idem voor De Cauwer.
Als beiden vanonder de dwingelandij, van Wuyts mogen kruipen(bv als co van Schotte of een Degucht) nemen ze meermaals een tegengestelde houding op tov.deze mindere goden! :oops:
[/quote]

Dat kan idd de enige reden zijn, zaterdag bij de Zilvermeercross klonk Hereijgers een stuk plezanter!

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 jan 2021 14:01

TL@ schreef: 18 jan 2021 07:57 Ik vraag me af wat haar ambities nog zijn, ze heeft zowat alles al gewonnen dat er te winnen valt. Misschien nog een olympische titel in het tijdrijden.
Ja dat denk ik ook, en misschien als bliksemafleider om ploeggenoten wat te gunnen (zoals ze afgelopen Ronde van Vlaanderen al deed). Olympisch goud zal ook afhangen van her herstel van Dygert hoewel die momenteel los van haar herstel ook nog eens in een social media storm zit waardoor sponsors afhaken.
https://www.cyclingnews.com/news/chloe- ... a-conduct/
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 18 jan 2021 14:11

Die soap rond Dygert heb ik ook een beetje gevolgd. Onbegrijpelijk eigenlijk. Je weet als ploeg wie je een contract geeft, na het tekenen van het contract ga je dan moeilijk doen.

Als ik Dygert was, ik had nog een hoop olie op het vuur gegooid totdat het contract ontbonden werd (met schadevergoeding) en ik naar een ploeg kon waar ik wel welkom was (ze heeft toch keuze genoeg)
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 jan 2021 14:43

Mja, vooral als ze nog flink wat olie op het vuur had gegooid weet ik niet of ze echt zoveel ploegen heeft om uit te kiezen. Tegenwoordig zijn sponsors die dat soort uitspraken onder "negatieve publiciteit is ook publiciteit" scharen ver te zoeken, met name in vrouwensport. Nog los van wat bijvoorbeeld ploeggenoten dan van haar vinden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 18 jan 2021 14:49

Zij heeft een klassieke (ouderwetse) kijk op de wereld, zoals wel meer in gebeurt in 'The Mid-West' (vrouw aan de haard en dat soort dingen), op zich is daar niks mee (iedereen heeft zijn eigen mening en zolang die niet wordt doorgedrukt als de enige mening). De Tweets waar het over ging waren van (lang) voor het tekenen van haar contract.

Ze was trouwens niet zelf vragende partij om buiten de VS te gaan koersen. Ongeacht wat, denk ik dus dat ze wel degelijk opties heeft (maar misschien niet op het hoogste niveau in Europa)
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 jan 2021 15:09

Canyon en (in mindere mate) Rapha wisten absoluut wat ze in huis haalden (of hadden het kunnen c.q. moeten weten) maar nu ze onder het vergrootglas ligt is het toch anders. Er is vooral niets mis mee zolang het niet beledigend is naar anderen en dat gaat niet samen met het huidige tijdsgewricht waarbinnen je racistische en homofobe opvattingen echt beter voor jezelf kan houden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 18 jan 2021 15:46

En ook dáár zou je ze eigenlijk niet te lang moeten houden.

Plaats reactie