Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2021

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7824
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 26 sep 2021 18:54

Ik heb de mooiste, liefste en lekkerste blondine ooit gescoord. Maar als wielrenner ben ik nooit echt ver gekomen.

Maar ik prijs me nog altijd super gelukkig
:)
Do or don’t, there is no try

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 26 sep 2021 19:03

de zwarten schreef: 26 sep 2021 18:06
fiedoo schreef: 26 sep 2021 17:55
de zwarten schreef: 26 sep 2021 17:48 Wie weet volgend jaar nog wie 2 en 3 was?
De 2de en de 3de. Op een podium staan van een WK vergeet je nooit!

Benoot heeft water gedragen. Lampaert heeft de helft van het peloton in de eerste deel rondes in Leuven aan gort gereden.


Net zoals bij de vrouwen, heeft het favoriete land bij de mannen (Belgie) grote steken laten vallen. Remco zo snel in de vuurlinie sturen, en als van Aert erbij komt, zo gemakkelijk Remco laten oprijden... Was hoegenaamd niet nodig.

Verder had een Benoot of een Teuns mee gemoeten in die eerste groep. Toen Alaphilippe een eerste keer ging zaten de Belgen veel te ver. Maar Alaphilippe zat qua niveau in ieder geval een dikke trap boven de rest. En het publiek (zeker in de Wijnpers) verdient ook een dikke trap. Onder hun... Echte wielersupporters waren soms met een vergrootglas te vinden tussen het (licht?) beschonken gepeupel.
Sorry totaal met niks akkoord met wat je zegt. Alaphilippe was gewoon te sterk en wout niet goed genoeg. Zilver was het hoogst haalbare en alle renners vonden de wedstrijd één feest.
Je moet op dit ogenblik eens kijken hoe julian bejubeld wordt op de grote markt door duizenden supporters!
Sorry maar dan had je toch ook kunnen lezen dat ik zeg dat Alaphilippe een dikke trap boven de rest stond!
En op TV ging Alaphilippe door een zee van boegeroep en wapperende handjes ("vertraag"), tot zelfs heel vervelend aan toe in de laatste rechte lijn, wanneer je op zijn minst uit beleefdheid kan applaudiseren. Die beelden gaan de wereld rond.
quote//

sorry maar dat is gewoon het supportersspel, je gaat toch geen tegenstander gaan aanmoedigen die de topfavoriet in eigen land in de vernieling rijdt?
En ik dacht dat hij op het laatste toch wel wat aanmoedigingen en applaus kreeg (dat herbekijk ik straks nog eens nadat de vrouw haar programma's heeft bekeken :-) ).
Er is denk ik wel op het laatst door iemand met drank naar hem gegooid maar daar verdenk ik dan weer één van de (nederlandse) forumleden van :o
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 26 sep 2021 19:24

Enzzo schreef: 26 sep 2021 18:54 Ik heb de mooiste, liefste en lekkerste blondine ooit gescoord. Maar als wielrenner ben ik nooit echt ver gekomen.

Maar ik prijs me nog altijd super gelukkig
:)
Ze leest zeker mee? :lol:

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1038
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 26 sep 2021 19:39

Enzzo schreef: 26 sep 2021 18:21 Ik had wel het gevoel dat Remco ondanks zijn enorm harde werk toch ook wel een beetje voor eigen glorie reed.
Hij deed wat er van hem verwacht werd maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij met iets meer koersinzicht een betere rol had kunnen vervullen, desnoods gewoon tweede of derde worden.
Maar het menneke moet nog leren hè….

En Campenaerts was wat mij betreft echt een bikkel voor het team. Dat zag je al tijdens het EK
Remco heeft de rode loper uitgerold voor ploeggenoot Allaphilipe.
De enige landgenoot die de aanval van Allaphilipe had kunnen beantwoorden was Remco, maar die vond het nodig om zich vooraf leeg te rijden, en Wout zijn benen te laten ontploffen.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7824
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 26 sep 2021 19:40

@ MAO: Nee ze probeert me angstvallig weg te houden hier. “Zit je alweer op dat forum?!”
;)
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7824
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 26 sep 2021 19:43

galileo2 schreef: 26 sep 2021 19:39
Enzzo schreef: 26 sep 2021 18:21 Ik had wel het gevoel dat Remco ondanks zijn enorm harde werk toch ook wel een beetje voor eigen glorie reed.
Hij deed wat er van hem verwacht werd maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij met iets meer koersinzicht een betere rol had kunnen vervullen, desnoods gewoon tweede of derde worden.
Maar het menneke moet nog leren hè….

En Campenaerts was wat mij betreft echt een bikkel voor het team. Dat zag je al tijdens het EK
Remco heeft de rode loper uitgerold voor ploeggenoot Allaphilipe.
De enige landgenoot die de aanval van Allaphilipe had kunnen beantwoorden was Remco, maar die vond het nodig om zich vooraf leeg te rijden, en Wout zijn benen te laten ontploffen.
Inderdaad, jij hebt er tenminste kijk op.……………… NOT!!!
Do or don’t, there is no try

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1038
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 26 sep 2021 19:43

daniel1975 schreef: 26 sep 2021 18:01 +1 over koers.

Maar podiun staan vergeet je nooit!!
Ik kan me niet meer herinneren wie 3de was vorig jaar.
Help

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3340
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 26 sep 2021 19:44

galileo2 schreef: 26 sep 2021 19:39
Enzzo schreef: 26 sep 2021 18:21 Ik had wel het gevoel dat Remco ondanks zijn enorm harde werk toch ook wel een beetje voor eigen glorie reed.
Hij deed wat er van hem verwacht werd maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij met iets meer koersinzicht een betere rol had kunnen vervullen, desnoods gewoon tweede of derde worden.
Maar het menneke moet nog leren hè….

En Campenaerts was wat mij betreft echt een bikkel voor het team. Dat zag je al tijdens het EK
Remco heeft de rode loper uitgerold voor ploeggenoot Allaphilipe.
De enige landgenoot die de aanval van Allaphilipe had kunnen beantwoorden was Remco, maar die vond het nodig om zich vooraf leeg te rijden, en Wout zijn benen te laten ontploffen.
Dát was op vraag van WvA zelf.
Afbeelding

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 26 sep 2021 19:51

WVA was onze enige kopman (keuze vd bondscoach) maar was niet goed genoeg, voor de rest deed iedereen zowat wat hij moest doen.Een Wout in superforme was wschlk meegeweest met Julian (alhoewel???).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2426
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 26 sep 2021 19:51

Inderdaad, Remco heeft in het interview op Sporza verteld, dat hij de opdracht van Wout had gekregen, om de voorsprong maximaal uit te bouwen, op de achtervolgers. Hij heeft gewoon uitgevoerd wat hem gevraagd werd.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 sep 2021 19:58

galileo2 schreef: 26 sep 2021 19:43
daniel1975 schreef: 26 sep 2021 18:01 +1 over koers.

Maar podiun staan vergeet je nooit!!
Ik kan me niet meer herinneren wie 3de was vorig jaar.
Help
Ik bedoel als renner!!
Less is bore

barverme
Forum-lid
Berichten: 377
Lid geworden op: 25 jun 2019 10:34

barverme 26 sep 2021 21:07

galileo2 schreef: 26 sep 2021 19:39
Enzzo schreef: 26 sep 2021 18:21 Ik had wel het gevoel dat Remco ondanks zijn enorm harde werk toch ook wel een beetje voor eigen glorie reed.
Hij deed wat er van hem verwacht werd maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij met iets meer koersinzicht een betere rol had kunnen vervullen, desnoods gewoon tweede of derde worden.
Maar het menneke moet nog leren hè….

En Campenaerts was wat mij betreft echt een bikkel voor het team. Dat zag je al tijdens het EK
Remco heeft de rode loper uitgerold voor ploeggenoot Allaphilipe.
De enige landgenoot die de aanval van Allaphilipe had kunnen beantwoorden was Remco, maar die vond het nodig om zich vooraf leeg te rijden, en Wout zijn benen te laten ontploffen.
Man man wat een hoop onzin. Evenepoel heeft zich leeg gereden voor Van Aert, die op het einde zelf niet goed genoeg meer was. Trouwens, als je het wil hebben over deloyale renners: wie was er op een bepaald moment achter Evenepoel aan het rijden toen hij mee was in de ontsnapping? Juist ja, de Belgen zelf. Alaphilippe was gewoon overduidelijk de sterkste vandaag, deal with it, en reageer je frustratie niet af op iemand die alles voor het team gedaan heeft.

Plaats reactie