Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2021

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 11 sep 2021 18:59

@timo: column zit achter een paywall… wat heeft ie nu weer geflikt dan?
Less is bore

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 11 sep 2021 23:39

daniel1975 schreef: 11 sep 2021 18:59 @timo: column zit achter een paywall… wat heeft ie nu weer geflikt dan?
Kermiskoers in Gullegem: kopgroep van drie: Pieter Serry en Stan Van Tricht van Quickstep en de 22-jarige Ceriel Desal, stagiair bij Bingoal-Pauwels Sauzen.

Bij Quickstep hadden ze bekokstooft dat Serry toch eens moest winnen ter meerdere eer en glorie van de wolfpack dus Desal kreeg te horen dat hij kon kiezen: of hij reed mee en werd derde achter Serry en Van Tricht, of de twee Protourjongens zouden hem wel even lossen en dan kon hij die ereplaats ook vergeten. Desal zou hebben ingestemd maar counterde toch toen Serry "demarreerde". Hij werd op zijn beurt geklopt door Stan Van Tricht dus de bloemen gingen gewoon naar Quickstep maar naar het verkeerde wolfje en dat was tegen het zere been van Grote Boze Wolf Lefevere.

Ik lees hier dat Serry ook al zo op z'n pik getrapt is...

https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/ce ... ~a69bdd61/
Met twee van de drie leiders mocht de zege het team van Lefevere uiteraard niet ontsnappen. “Ik kende Cériel Desal niet”, aldus een ontgoochelde 32-jarige Serry, die zwaar uithaalde naar Desal. “Tegen de wind in bleef hij in mijn wiel zitten en gaf aan tevreden te zijn met de derde plaats. Op zo’n honderd meter van de finish ging Desal evenwel de spurt aan. Ik voel me geflikt. Voor mij is het balen dat ik mijn eerste profzege niet behaalde, maar ik ben blij dat mijn ploegmaat het afmaakte. Chapeau voor Stan.”

“Het sloeg tilt in mijn hoofd”, aldus Cériel Desal verrassend. “Het is de eerste keer dat ik zo'n situatie meemaakte, tegen twee mannen van Deceuninck-Quick-Step en iedereen maakt wel eens fouten.”
Maar dat was duidelijk nog niet genoeg voor Lefevere dus die greep zijn column maar weer eens aan om Desal om de oren te slaan dat hij voorlopig geen rijsttaartje hoeft te komen vragen bij zijn roedel en nog eens uit te leggen dat een renner die geen man van zijn woord is het niet lang volhoudt in het profpeloton. "Gewoon" zijn veelgelezen column weer even misbruiken om niet alleen zijn renners maar ook hun supporters tegen een jong coureurke uit een klein ploegje op te zetten. Misselijke kerel.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 12 sep 2021 08:00

-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 03 okt 2021 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5692
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 12 sep 2021 08:57

afrit13 schreef: 12 sep 2021 08:00 Kunnen jullie niet een aparte topic maken over de 'grote boze wolf'?
in het begin vond ik de jacht op de wolf nog gewoon soms terecht, dan werd het overdreven maar nu wordt het inderdaad echt zielig. De wolf is een prooijager dus is de jacht op hem met alle middelen gerechtvaardigd.
Ik denk dat er hier forumleden zijn die PL tientalen keren googlen om toch maar iets negatiefs te kunnen plaatsen, of dat terecht is of niet doet er waarschijnlijk zelfs niet toe (denk ik :mrgreen: ).
Dus maak eindelijk eens een apart topic aan en dan:"alle remmen los, shot the sheriff".
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 sep 2021 09:18

fiedoo schreef: 12 sep 2021 08:57
afrit13 schreef: 12 sep 2021 08:00 Kunnen jullie niet een aparte topic maken over de 'grote boze wolf'?
in het begin vond ik de jacht op de wolf nog gewoon soms terecht, dan werd het overdreven maar nu wordt het inderdaad echt zielig. De wolf is een prooijager dus is de jacht op hem met alle middelen gerechtvaardigd.
Ik denk dat er hier forumleden zijn die PL tientalen keren googlen om toch maar iets negatiefs te kunnen plaatsen, of dat terecht is of niet doet er waarschijnlijk zelfs niet toe (denk ik :mrgreen: ).
Dus maak eindelijk eens een apart topic aan en dan:"alle remmen los, shot the sheriff".
"De jacht", "alle middelen gerechtvaardigd". Interessant hoe je Lefevere hier als slachtoffer framed. De man heeft een eigen column in Het Nieuwsblad waarin hij tekeer gaat over een heel stoet mensen waaronder Groenewegen, Almeida, Bennett en gisteren dan Desal. Je hoeft hem echt niet te "googlen om toch maar iets negatiefs te kunnen plaatsen" :roll:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof


Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 sep 2021 09:49

“Wat hij nu doet is en plein public met mijn kloten spelen. Hij heeft ook al een brief naar de UCI gestuurd om te klagen dat ik hem heb aangepakt in de media, maar het zal niet werken. Ik ga hem terugpakken tot de stoom uit zijn oren komt.'

@PL-believers: als je dit soort teksten de wereld in slingert ben je volledig incapabel als leidinggevende. En een beroerd mens.
Dat kun je jacht op de wolf noemen, maar ik zie het meer als een hondsdolle ouwe reu. Dit is gewoon niet oke, van niemand niet! Ongeacht of het nu PL is of Richard Plugge.
Less is bore

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 12 sep 2021 10:10

-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 03 okt 2021 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7980
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 12 sep 2021 10:50

Je begrijpt het heel goed!! Ik erger me kapot aan die discussie. Laat het hier gewoon over wielerseizoen gaan aub.

Misschien moet een mod het topic afsplitsen.
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 sep 2021 11:17

"Het grote op wie is Patje nu weer boos topic"
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 12 sep 2021 11:23

-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 01 okt 2021 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 sep 2021 12:21

Lcsmet schreef: 11 sep 2021 16:32 Mag Ellen Van Dijk geen Europees kampioen worden?
Waarom rijden de Nederlandse dames achter het ,nu, nog koptrio waar Ellen Van Dijk deel van uitmaakt?
De afspraak was dat we mee mochten zitten in kopgroepen, zolang het maar een situatie was waarin we konden winnen. Daar had ik vertrouwen in met Ellen, al moet ik zeggen dat ze met Soraya Paladin wel met een goede klimster op pad was. Vandaar dat we druk bleven houden van achteruit, zodat Ellen ook iets meer in het wiel kon zitten en we zo controle konden houden op de situatie. We hielden het tot op een minuut.”
Waar de verschillen niet heel groot waren en Van Dijk nog altijd met Paladin opgescheept zat, leek er wat te gaan gebeuren. “Op de zevende van acht keer de klim zouden we aanvallen. Daar zat ik voor klaar, maar toen kwam net op tijd het bericht door dat Ellen alleen op pad was en Paladin had gelost. Toen kon ik de benen weer stil houden en in de verdedigende modus gaan. Voor iemand als Ellen, die altijd voor ons klaar staat en voor het team rijdt, doe je dat heel graag. Ik vind dat we een heel mooie winnares hebben gekregen, waar ik heel trots op ben. Zeker als je weet dat ze misschien wel boven zichzelf uitsteeg door Paladin te lossen.”
https://www.annemiekvanvleuten.nl/nieuw ... AJcrZ53ZAg
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Plaats reactie