Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Leesvoer

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1155
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 13 sep 2020 15:02

Joseba schreef: 04 aug 2020 08:09
mranmo schreef: 03 aug 2020 22:32 Ik probeer de Renner op mijn e reader te krijgen. Maar hij wordt nergens te koop aangeboden. Heb ik dan gewoon pech en moet ik die als nog in de papieren versie aanschaffen?
Ik zou dat geen pech noemen maar De Renner is inderdaad niet als e-book verkrijgbaar.
Ik heb hem wel als e-book.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

Gebruikersavatar
bejail
Forum-lid
Berichten: 417
Lid geworden op: 04 jun 2012 21:04
Locatie: Krimpen aan de Lek

Gebruikersavatar bejail 13 sep 2020 17:59

mhr-zip schreef: 13 sep 2020 15:02
Joseba schreef: 04 aug 2020 08:09
mranmo schreef: 03 aug 2020 22:32 Ik probeer de Renner op mijn e reader te krijgen. Maar hij wordt nergens te koop aangeboden. Heb ik dan gewoon pech en moet ik die als nog in de papieren versie aanschaffen?
Ik zou dat geen pech noemen maar De Renner is inderdaad niet als e-book verkrijgbaar.
Ik heb hem wel als e-book.
Ik ook :like:
Merida Scultura Endurance 4000

daapser
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 nov 2020 12:43

daapser 21 nov 2020 17:18

Tracing_NL schreef: 04 aug 2020 08:46 Een e-reader is voor mij net zoiets als een racefiets met trapondersteuning. Zie ik echt niet zitten. Ik wil het boek in mijn handen hebben, er nog eens doorheen bladeren af en toe om passages nog eens terug te lezen. Zeker "de renner" is daar een mooi voorbeeld van.

Maar goed, ik ben waarschijnlijk oud aan het worden, zo vind ik rapha kleding vaak spuuglelijk, heb ik een hekel aan die fietssokkenmode tot aan je knieeen, vind ik de fietskleuren black on black echt niet om aan te gluren (gelukkig hebben we die periode weeral gehad) en heb ik er de balen van dat alle nieuwe fietsen met een verlaagde B-stay worden ontworpen. Vind ik niet mooi.

Zo hè hè, dat is er uit. 't is geloof ik tijd dat ik op vakantie ga ;)
Zeker waar, daarnaast is het ook wat moeilijker om een e-book uit te lenen ;)
Ben zelf nu bezig met het lezen van: De man en zijn wielerverhalen: Het complete fietswerk (1990-2020) van Wilfried de Jong. Is een verzameling van zijn columns en korte verhalen. wel lekker leesvoer.

En ja, wat is eigenlijk het voordeel van zo'n verlaagde b-stay?

Plaats reactie