Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Veldrijden 2020-2021

Pelep
Forum-lid
Berichten: 1041
Lid geworden op: 08 okt 2013 21:05

Pelep 24 jan 2021 10:34

Vanthourenhout blijkbaar kritisch over team Nys, z'n voormalige kopman en werkgever. Al is het natuurlijk maar overgenomen van een ander artikel:
https://www.indeleiderstrui.nl/veldrijd ... thibau-nys

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 24 jan 2021 11:44

Zeer goede visie van Sven VT , ik sta er volledig achter. Meer zelfs ik denk er al een langere tijd net hetzelfde over en zeker ivm het promoten van het product Thibaut, het stoorde mij enorm. S.Nys laat hier in de (te) vele interviews,een te gekunstelde houding blijken. Bewijs hiervoor vind ik in het veelvuldig opvoeren van zoon Thibaut in de media.
En dat is zorgvuldig geprogrammeerd. (PR heet dat)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 jan 2021 12:24

Waarom investeert Nys dan zoveel tijd in Lucinda Brand?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 24 jan 2021 12:35

Om ook bij de dames een uithangbord te hebben (PR). En het geheel za ook wel bijdragen tot zijn private activiteiten op de balenberg.
Hier stoor ik me dan weer niet aan want de kassa moet rinkelen, toch.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7955
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 24 jan 2021 13:13

Het WK volgende week staat ter discussie. De burgemeester van Oostende vindt het niet verantwoord....
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15935
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 24 jan 2021 13:17

Zou het kunnen dat de bewuste burgemeester na zijn miskleun als minister, met de terugdraaiende meter, zich nu extra wil profileren?
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 24 jan 2021 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 24 jan 2021 13:18

Enzzo schreef: 24 jan 2021 13:13 Het WK volgende week staat ter discussie. De burgemeester van Oostende vindt het niet verantwoord....
Voorzitter organisatiecomité is optimistisch
Rik Debeaussaert, voorzitter van het organisatiecomité, hoopt op een goede afloop. “Wij doen voort en gaan ervan uit dat het WK doorgaat. We hebben zeer strenge maatregelen genomen, alles wordt volgens de regels tegen COVID-19 georganiseerd. Iedereen zal ook een PCR-test doen: renners, entourage, journalisten en medewerkers”, zo citeert Het Nieuwsblad.

“Het beleid is ook om zo weinig mogelijk mensen op ons parcours te hebben. Het zal er veilig aan toegaan. Laat ons hopen dat we alsnog geen njet krijgen. We hebben zoveel inspanningen gedaan. We wilden, ondanks het feit dat we geen publiek en vips mogen ontvangen, toch doorgaan. Uit liefde voor de sport. Het zou jammer zijn dat we vier jaar werk zien tenietgaan.”
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

NoChain
Forum-lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 04 sep 2011 20:18

NoChain 24 jan 2021 15:25

fiedoo schreef: 23 jan 2021 19:01 morgen krijgt van aert nog eens klop, eindigt wschlk tweede en zal er dan volgende week zeker staan. Mathieu zal het niet cadeau krijgen!
en zeker nu dat Wout de overschot aan vitaminen en ketonen van Dumoulin ter beschikking heeft :mrgreen:
Valt precies wel mee met dat pak slaag, op een parcours waar zelfs een b crosser als van der haar zoveel beter is. Waar rijdt Lars eigenlijk?

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 24 jan 2021 16:30

Weinig pak slaag!
Wout wint vandaag in Overijse, jammer van de platte tube van Mathieu.
Ceylin weer sterk vandaag, 2e winst dit weekend!

hayes

hayes 24 jan 2021 17:10

Mathieu durft zich als eens vergalopperen in een gat dichtrijden. Ik denk dat hij daar iets te snel terug kwam en daarna moest temporiseren. En toen begonnen de foutjes.

Ik hoop
1. dat het Wk doorgaat. Ik snap echt wel dat een uitbraak van de Zuid-Afrikaanse variant serieus genomen wordt. terecht ook. Ik kan niet inschatten of een Wk hier veel risico inhoudt.
2. het een spannende strijd wordt, maar daar durf ik alvast op rekenen.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 24 jan 2021 18:24

Hopelijk volgende week zonder mechanische problemen, dat geeft altijd een beetje een wrange nasmaak.

Vandaag ook, ik denk dat WvA het zonder de platte band van MvdP ook had gehaald maar nu blijft altijd die "wat als..." vraag nog hangen.
Afbeelding

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 24 jan 2021 19:12

TL@ schreef: 24 jan 2021 18:24 Hopelijk volgende week zonder mechanische problemen, dat geeft altijd een beetje een wrange nasmaak.

Vandaag ook, ik denk dat WvA het zonder de platte band van MvdP ook had gehaald maar nu blijft altijd die "wat als..." vraag nog hangen.
ik zou het niet weten, terugkeren tot op 6 sec na de zware inspanning door het rijden met een lekke band is toch een redelijk knappe prestatie. Met "klop" bedoelde in niet dat wout een minuut aan zijn been zou gehad hebben maar eerder "geklopt" :mrgreen:
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie