Ik zie nauwelijks verschil. Grootste opvallendheden zijn crankstel, voorwiel, zadel en banden.
Denk alleen niet dat BMC het heel chill vindt als er ineens Merida op hun frame staat.
WK Yorkshire 2019
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4290
- Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25
Je ziet het meteen aan de manier waarop de zadelpen het frame in gaat in een soort open driehoek met een doorlopende achtervork.
Ik denk dat er voor BMC geen betere reclame is dan dit mediacircus, en voor Merida geen slechtere.
Wie gaat er nog 10K neertellen voor een merida TT fiets, als Rohan Dennis liever afstapt dan op zo een fiets te moeten klimmen.
In een situatie waarin Dennis op een overgespoten BMC gaat rijden, zal op fora als deze snel genoeg opvallen, en dan werkt het net zo goed als reclame.
Slechte tactiek van de Belgen. Je grootste talent alleen veteraan Gilbert laten terugrijden. Zet er dan een mannetje bij of laat Evenepoel lekker gaan.
Gilbert ook rustig zijn fietscomputer overzetten... veel te zuinig en langzaam...
Gilbert ook rustig zijn fietscomputer overzetten... veel te zuinig en langzaam...
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6100
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Het ritje van Annemiek van Vleuten op strava:
https://www.strava.com/activities/2747553767/overview
https://www.strava.com/activities/2747553767/overview
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 15959
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Het was een koers zonder oortjes, renners kunnen, als ze dat willen, veel meer zelf beslissen.
Evenepoel heeft in het interview achteraf zelf aangegeven dat hij even achterop was geraakt, Gilbert tegen de grond zag liggen en zelf aangaf aan Gilbert om hem terug te brengen.
Als er al sprake is van tactiek is het enkel de tactiek van de "grote in wording" die een andere "grote" een dienst wil bewijzen.
En inderdaad jammer dat ze steeds achter de feiten aanreden en zeker zo jammer is dat bij die andere "aankomende grote", die dan weer wel op weg was naar een kans op winst, het licht plots uitging.
Zelf gaf VDP aan dat het geen hongerklop was, op Sporza werd aangegeven dat de maag op zo'n dag met heel veel regen en nat wegdek ook heel wat vuiligheid binnenkrijgt en dat het dan plots over kan zijn.
Lijkt mij een heel plausibele uitleg.
Al met al een verdiende winnaar die de dagwinst niet gestolen heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
In een WK zijn al veel favorieten door de mand gevallen. Dikwijls zijn de winnars rennes die eerder in het seizoen een periode zonder competitie zijn geweest. Misschien dat het seizoen toch wat te zwaar aan het worden was voor Vander Poel?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- robbebopper
- Forum-lid HC
- Berichten: 5713
- Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32
Nou, dan wordt zo’n jaar wel heel specifiek op een bepaald moment te zwaar. Tussen 33 en 14 kilometer voor de finish.
inderdaad, zo werkt dat.robbebopper schreef: ↑30 sep 2019 18:48 Nou, dan wordt zo’n jaar wel heel specifiek op een bepaald moment te zwaar. Tussen 33 en 14 kilometer voor de finish.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Een raar verhaal en helemaal niet plausibel, wie verzint er zoiets....
De goeie brandstof was op en dan nog kou®en, hoeft toch geen slap verhaal aan gehangen worden=
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Mee eens, iedere wielertoerist heeft zo'n stituatie toch al meegemaakt, en daar hoeft het echt niet voor te regenen.
Natuurlijk was het een hongerklop. Wat anders.
Hij lager er 20 minuten te vroeg af, dus hij kwam zo'n 400 Kcal aan KH tekort, ofwel 4 gelletjes/reepjes.
En: daardat hij géén aerohelm op had maar een gewone, heeft hij 6 uur lang 5 Watt (conservatieve schatting) meer zitten trappen dan nodig. 6u X 3600s X 5 Watt = 108 KJ mechanische arbeid.
Daarvoor moet je ongeveer 108 KCal verstoken,
Dus van die 4 gelletjes had hij er al ééntje kunnen uitsparen met een snellere helm.
#marginalgains
Hij lager er 20 minuten te vroeg af, dus hij kwam zo'n 400 Kcal aan KH tekort, ofwel 4 gelletjes/reepjes.
En: daardat hij géén aerohelm op had maar een gewone, heeft hij 6 uur lang 5 Watt (conservatieve schatting) meer zitten trappen dan nodig. 6u X 3600s X 5 Watt = 108 KJ mechanische arbeid.
Daarvoor moet je ongeveer 108 KCal verstoken,
Dus van die 4 gelletjes had hij er al ééntje kunnen uitsparen met een snellere helm.
#marginalgains
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"