Retro: Trek OCLV 5200, de fiets van Lance
Trek Bicycles wordt in 1976 in Waterloo opgericht....
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Uitleggen...??? wat valt er uit te leggen? "Ze moeten zo hard mogelijk rondjes fietsen en als de stront te hoog is moeten ze lopen"....?
Ze stappen niet mee in de geldmachine van de UCI.jappiex schreef: ↑06 dec 2019 16:23Ik zal het punt wel missen, maar ik lees in de reactie: F*ck you UCI, wij gaan niet de wereld rond met alle kosten van dien, wij blijven lekker lucratief Belgische kermiskoersjes organiseren, met een mooi startgeld en dus de beste rijders. Denk dat de sport daarmee niet de noodzakelijke slag gaat maken.
Als golazo zegt dat het niet in de nieuwe wereldbeker wil stappen dan heeft dat niets te maken met de wereld rond gaan, dan heeft dat te maken met 'wij willen niet het dubbel betalen om deel uit te maken van een competitie'.jappiex schreef: ↑06 dec 2019 16:23Ik zal het punt wel missen, maar ik lees in de reactie: F*ck you UCI, wij gaan niet de wereld rond met alle kosten van dien, wij blijven lekker lucratief Belgische kermiskoersjes organiseren, met een mooi startgeld en dus de beste rijders. Denk dat de sport daarmee niet de noodzakelijke slag gaat maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers