Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Bjorg Lambrecht

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8359
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 08 aug 2019 08:36

Ernie C. schreef: 08 aug 2019 08:22 Ik heb ergens gelezen dat hij in het stuur van een andere renner gehaakt zou zijn. Dan kun je raar vallen.

Goed beoordelen kan ik het niet want filmpjes van iemands overlijden plaatsen en bekijken vind ik dan weer ongepast.
Ik heb geen idee of je het filmpje bekeken hebt, maar er is echt helemaal niets te zien. Amper dat hij heel in de verte uit de rij renners voor de kijkers naar rechts schiet.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16241
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 08 aug 2019 08:45

Jans schreef: 08 aug 2019 08:36
Ernie C. schreef: 08 aug 2019 08:22 Ik heb ergens gelezen dat hij in het stuur van een andere renner gehaakt zou zijn. Dan kun je raar vallen.

Goed beoordelen kan ik het niet want filmpjes van iemands overlijden plaatsen en bekijken vind ik dan weer ongepast.
Ik heb geen idee of je het filmpje bekeken hebt, maar er is echt helemaal niets te zien. Amper dat hij heel in de verte uit de rij renners voor de kijkers naar rechts schiet.
Ik heb het niet gekeken. Het gaat mij er ook niet om of het bloederige beelden bevat of wat dan ook. Ik vind dat soort beelden alleen interessant voor degenen die de oorzaak moet achterhalen en eventueel directe nabestaanden.
Dat is puur persoonlijk hoor niet per se een aanval op degenen die dit wel bekijken.
Campagnolo Ultra Dork

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 08 aug 2019 08:45

:roll: Wat maakt het uit welke leeftijd Pepijn heeft? De ongepaste reacties kwamen niet van de 12 jarige Pepijn. Wat een non discussie

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2609
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 08 aug 2019 08:58

Djemz schreef: 08 aug 2019 08:45 :roll: Wat maakt het uit welke leeftijd Pepijn heeft? De ongepaste reacties kwamen niet van de 12 jarige Pepijn. Wat een non discussie
Mwah niet helemaal. Hij opent zelf dit topic terwijl het onderwerp elders al aan de orde was. Na twee posts van zichzelf vraagt hij zich af waarom er niemand reageert, dat vond ik al een beetje vreemd. En bovendien maakt leeftijd wel degelijk uit als je dit soort gedrag wil interpreteren.

Wil niet stellen dat minderjarigen hier geen plek hebben maar het kan wel helpen om te weten dat ze het zijn.

bartg
Forum-lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 21 apr 2011 12:19

bartg 08 aug 2019 10:02

Pepijn uit wel heel oprecht zijn gevoelens bij dit drama en roept daarbij op tot empathie. Dat moeten we enkel maar kunnen waarderen. Dankjewel, Pepijn.
Al het overige dat ik hier lees is echt bijzaak en zou ons allen (bijna allen toch ...) moeten aanzetten tot wat zelfreflectie.
En sluit de topic nu maar af ...
EM EMX3 C SR - EM Eeklo70 SRAM 1X - EM Corsa C NR - Bianchi MegaPro Athena - Holdsworth Mistral

Plaats reactie