Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2426
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 04 sep 2020 10:16

wat een bende losers hier ...

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8294
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 04 sep 2020 10:22

Omdat we niet per definitie zeggen dat er niets aan de hand is?

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4623
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 04 sep 2020 10:43

Jans schreef: 04 sep 2020 10:22 Omdat we niet per definitie zeggen dat er niets aan de hand is?
Het is maar te zien wat je mindset is. Mensen komen daar achteraf, als de zaak onderzocht is, ook niet op terug en het heeft ook geen invloed op hun mindset in de toekomst. Ik vind het behoorlijk determinerend.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8294
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 04 sep 2020 11:04

Ik heb geen idee wat je bedoelt met "ik vind het behoorlijk determinerend". Maar dat zal wel aan mijn verstandelijke vermogen liggen. Ik kan wel gokken wat je bedoelt.
(Het woord determineren ken ik wel).

i-mac

i-mac 04 sep 2020 11:51

Ernie C. schreef: 04 sep 2020 09:10 Bramati zal wel hele diepe zakken hebben, dat er naast die bidon ook nog een radio, wat repen en wat gelletjes in passen...

Mij lijkt het logischer als hij alles bij elkaar op de grond had gelegd.
Radio zit voor zover ik al gezien heb, niet in de achterzak. Die zie je meestal iets hoger op de rug zitten.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 04 sep 2020 12:07

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16065
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 04 sep 2020 12:09

Bramati gaf aan al die zaken van zijn rug verwijderd te hebben. Het is dan toch tenminste een beetje vreemd dat hij één specifiek ding in zijn zak stopt.

Zoals ik eerder zei, het hoeft het helemaal niks met doping te maken te hebben maar vreemd opkijken dat mensen er over gaan speculeren is een ander uiterste.

Dat de UCI het gaat onderzoeken, slaat nergens op. Wat voor bewijsmateriaal willen ze dan gaan verzamelen? De broek van Bramati? :lol:
Campagnolo Ultra Dork

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 04 sep 2020 12:44

Dus jullie denken dus dat quickstep wel dom genoeg is om hun grote talent (die wss al met argusogen bekeken wordt) een bidon met verboden middelen te laten uitdrinken voor de camera's in volle finale die voor winst gaat van die ronde?

Maar ze zijn dan wel slim genoeg om die vlug weg te moffelen terwijl hij daar ligt met mss wel levensgevaarlijke verwondingen?

Het is gewoon een finalebidon met caffeine en mss wel pijnstillers wat nog steeds geen verboden middel is.

En dat wegsteken is ofwel om de zakken leeg te maken of omdat ze niet willen prijsgeven aan de concurrentie wat er in zit. Net zoals profs hun trainingen ook niet prijs geven aan de concurrentie gaan ze dat met hun voeding ook niet doen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37379
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 sep 2020 12:46

Ernie C. schreef: 04 sep 2020 12:09 Wat voor bewijsmateriaal willen ze dan gaan verzamelen? De broek van Bramati? :lol:
Nog erger, de inhoud van zijn broek :mrgreen:
Less is bore

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6059
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 04 sep 2020 14:07

Djemz schreef: 04 sep 2020 12:44 Dus jullie denken dus dat quickstep wel dom genoeg is om hun grote talent (die wss al met argusogen bekeken wordt) een bidon met verboden middelen te laten uitdrinken voor de camera's in volle finale die voor winst gaat van die ronde?

Maar ze zijn dan wel slim genoeg om die vlug weg te moffelen terwijl hij daar ligt met mss wel levensgevaarlijke verwondingen?

Het is gewoon een finalebidon met caffeine en mss wel pijnstillers wat nog steeds geen verboden middel is.

En dat wegsteken is ofwel om de zakken leeg te maken of omdat ze niet willen prijsgeven aan de concurrentie wat er in zit. Net zoals profs hun trainingen ook niet prijs geven aan de concurrentie gaan ze dat met hun voeding ook niet doen.
Ik denk dat het niet te maken heeft of het om een groot, klein, of uberhaupt een talent gaat.
Ik denk ook niet dat quickstep dom is..,
Ik denk dat iedereen die boven het maaiveld uit steekt met argusogen of enige reserve, aangekeken wordt. Nogal wiedes in een sport die zo vol van de doping stond, dat je in feite voor geen enkele renner je hand in het vuur steekt.
Ik denk dat de volle finale en de camera's geen zak te maken hebben met wat ik denk. Heb nog nooit van een TV beeld onderscheid kunnen maken tussen water, limonade, isostar, of de gouden dranken van Mathieu vd poel...
Ik denk ook niet dat het snel wegmoffelen was wat bramati deed, maar ik ben vrij goed gelovig. Hij steekt het wel degelijk weg, maar ik zou het niet direct wegmoffelen noemen.
Ik denk dat hij hetzelfde gedaan zou hebben als hij daar met lichte, ipv zware verwondingen gelegen had. Misschien in de huidige situatie nog wel eerder omdat je bij lichte verwondingen de renner wilt hebben weer verder te kunnen ipv helpen "comfortabel" op een brancard te komen.
Ik denk dat je iets niet wegsteekt om zakken leeg te maken. wegsteken doe je om een zak te vullen. Weg halen doe je om een zak te legen :mrgreen: . Waarom bramati alle zakken leeg haalt, en 1 item in eigen zak steekt is de hamvraag :ugeek:
Ik denk dat onder normale omstandigheden, niemand de inhoud van de zakken van renners gaat onderzoeken na een valpartij. Of de inhoud van een bidon (al dan niet aan een fiets), na een valpartij. Dus de achterdocht over concurrentiegevoelige informatie lijkt me zeer onterecht.

Zo.,. @Djemz, nu weet je een stuk beter, hoe ik denk :lol: :winkthumb:
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

Gebruikersavatar
fgrs
Forum-lid
Berichten: 708
Lid geworden op: 06 feb 2017 22:13

Gebruikersavatar fgrs 04 sep 2020 16:53

[sarcasme modus ON] Mocht het M. VDP zijn dan was het een finale bidonnetje en was het case closed :lol: [sarcasme modus OFF]

(of is dit meer voor in het België/Nederland topic 8-)

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 04 sep 2020 17:28

Ik beken schuld. Het is heerlijk om af en toe wat olie op het vuur te gooien. Sommige mensen vertrouwen nog meer op de onschuld van Evenepoel dan dat ze zeker zijn van hun geslacht.

De waarheid over het finale bidonnetje zal nooit bovenwater komen maar wel heerlijk om te zien hoe sommigen hun gelijk willen halen in de absolute onschuld van hun idool, landgenoot, vul maar in.
Alsof ze eigenhandig die ochtend het bidonnetje van Evenepoel hebben gevuld met wijwater onder goedkeurende toestemming van meneer pastoor.

Plaats reactie