tour 2019

Over de wielersport en zijn beoefenaars.
havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 21 jun 2019 13:54

Ook dat omkeren op de snelweg, het amateurisme dróóp er vanaf.
DAT HEP OP FEESJBOEK GESTAAN

tinoh
Forum-lid

Gebruikersavatar tinoh 21 jun 2019 13:59

Ik denk dat het in de auto stappen hoop tegen beter weten in was en dat hij in de auto eindelijk dacht van waar ben ik mee bezig. Op medisch gebied zijn er grote fouten gemaakt denk ik. Verder is het wielrenner eigen om zo snel mogelijk weer op de fiets te stappen.
Achteraf is het makkelijk zeggen dat hij zich gelijk had moeten richten op beter worden en niet op de tour. Ik snap sowieso niet dat je doorgaat sporten als het resultaat is dat je vocht in de knie krijgt.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017

amclassic-fan
Moderator

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 jun 2019 14:09

havana schreef:
21 jun 2019 13:54
Ook dat omkeren op de snelweg, het amateurisme dróóp er vanaf.
Dat het gebeurd is al wat, maar ik snap vooral niet dat je de trainer dan een interview laat geven om het allemaal dunnetjes uit de doeken te doen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 21 jun 2019 14:23

Ik snap niet dat je Tom überhaupt met hechtingen in zijn knie 6 of 8 uur zelf in een auto laat rijden. Dat is pas amateuristische begeleiding. Hij had gewoon met z’n benen omhoog door een verzorger/begeleider gereden moeten worden.
En de huisstrateeg van Sunweb heeft ook nog wat te leren helaas.
Gone.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 21 jun 2019 14:53

Het is ook best een achterlijk plan om een talent als Matthews als knecht voor Tom in te gaan zetten maar je moet iets al je het voor de rest van Roche e.d. moet hebben.

Beter bewaren ze Kelderman ook voor de Vuelta want anders hebben ze straks weer geen ploeg voor Tom mocht hij die wel halen. Haalt Tom het niet dan hebben ze nog iemand die top 10 kan rijden. Ik zie Wilco geen top 10 rijden en een om een etappe te winnen is hij niet explosief genoeg. Dan wordt het een loterij want hij wint alleen als hij de beste klimmer in de vlucht is.

Wel echt een rampjaar voor die ploeg tot nu toe. Daar valt ook weinig tegen te verzinnen.
Campagnolo Ultra Dork

Karl66
Forum-lid

Karl66 21 jun 2019 16:13

Wat ik me vooral afvraag in deze soap, waar is Spekenbrink gebleven? Je zou toch verwachten dat hij op dit soort momenten de regie neemt. Maar hij is niet te zien of te horen en de rest spreekt allemaal voor z'n beurt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 21 jun 2019 16:43

Heeft alle schijn van een puinhoop achter de schermen....
De koffie loopt, veel sportiever wordt het niet vandaag

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 21 jun 2019 18:09

Helaas, Jody vandaag weer duidelijk de sterkste.
Zal ongetwijfeld een enorm talent zijn, maar had zo fijn geweest als ie niet bij Sky, QS of Astana had gezeten.
De koffie loopt, veel sportiever wordt het niet vandaag

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 21 jun 2019 18:58

+1. Al vallen er meerdere renners uit, er is altijd wel 1 Ineos rijder die meedoet voor de eerste plek.
Gone.

Enzzo
Forum-lid

Gebruikersavatar Enzzo 21 jun 2019 20:21

daniel1975 schreef:
21 jun 2019 18:09
Helaas, Jody vandaag weer duidelijk de sterkste.
Zal ongetwijfeld een enorm talent zijn, maar had zo fijn geweest als ie niet bij Sky, QS of Astana had gezeten.
Die mens heet: Egan Arley Bernal Gómez en verdient en beetje respect voor wat hij klaarspeelt. En zijn ploeg heet INEOS en niet Sky. En verder heeft Deceuninck - Quick-Step ook een sponsornaam die je kunt respecteren. Daarnaast heeft laatstgenoemde net als Astana helemaal niets te maken met INEOS dus die stemmingmakerij is echt niet nodig.
Dat de hele wielerwereld zo rot is als een mispel weet iedereen die dit circus al jaren volgt maar telkens dezelfde, arbitrair gekozen ploegen daarmee associëren is A) selectief, B) buitengewoon irritant en C) niet bevordelijk voor de sfeer en cohesie op dit forum.
Dus een oprecht gemeend verzoek van mij: hou daar mee op!

En daarnaast:vond ik het buitengewoon deprimerend dat team INEOS vandaag weer "en bloc" de koers heeft gedomineerd en geheel heeft verlamd. En dat op zo'n mooie 'kasseienweg" in een prachtige omgeving. Daar gaat mijn hoop op een open Tour de France..

intersantos
Forum-lid

Gebruikersavatar intersantos 21 jun 2019 21:04

Enzzo schreef:
21 jun 2019 20:21
daniel1975 schreef:
21 jun 2019 18:09
Die mens heet: Egan Arley Bernal Gómez en verdient en beetje respect voor wat hij klaarspeelt. En zijn ploeg heet INEOS en niet Sky. En verder heeft Deceuninck - Quick-Step ook een sponsornaam die je kunt respecteren. Daarnaast heeft laatstgenoemde net als Astana helemaal niets te maken met INEOS dus die stemmingmakerij is echt niet nodig.
Dat de hele wielerwereld zo rot is als een mispel weet iedereen die dit circus al jaren volgt maar telkens dezelfde, arbitrair gekozen ploegen daarmee associëren is A) selectief, B) buitengewoon irritant en C) niet bevordelijk voor de sfeer en cohesie op dit forum.
Dus een oprecht gemeend verzoek van mij: hou daar mee op!

En daarnaast:vond ik het buitengewoon deprimerend dat team INEOS vandaag weer "en bloc" de koers heeft gedomineerd en geheel heeft verlamd. En dat op zo'n mooie 'kasseienweg" in een prachtige omgeving. Daar gaat mijn hoop op een open Tour de France..
Perfect verwoord. Veel te veel azijn hier.

Karl66
Forum-lid

Karl66 21 jun 2019 21:09

Is het nou echt zo bijzonder wat Bernal doet? Uiteindelijk bestond de tegenstand uit Dennis en Pozzovivo, die bij Dennis moest blijven (en zo dom was om nog wat bonusseconden van Dennis af te snoepen) Ik mag toch hopen dat de tegenstand in de TdF wat sterker is...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Plaats reactie