Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielertermen in het Italiaans

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 17 mar 2018 20:22

Lo Squalo behoort sinds vandaag ook tot de wielercanon.

heuzen
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 mar 2011 18:06

heuzen 20 mar 2018 08:45

Mensen ;)

De technische reacties stuur ik door naar de techneuten, lijkt me alsleek interessant.

Ben benieuwd of die Duitsers die Winsdschattenfahren inzoeken ook op SmrterCycling uitkomen.

Die Italiaanse termen ga ik misschien googlematig in het Spaans vertalen.
Kan ik binnenkort nodig hebben. Ik trein binnenkort via Barcelona naar Sevilla om vandaar met toerfiets en tent naar Middellandse zee en langs de grens Portugal/Spanje en de westkust van Frankrijk naar huis te fietsen.
Zal ik behoorlijk analoog doen. Dus ik verdwijn even digitaal. Een goede tijd wens ik jullie. En als ik ergens in een café bar Parijs –Roubais bekijk, zal ik nog eens aan jullie denken.:)
TheoH

heuzen
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 mar 2011 18:06

heuzen 13 jul 2018 19:30

Hoi,

Ik ben weer terug van de lange fietstocht met tent door Spanje, Frankrijk naar huis. Was mooi. Doe ik nog eens dunnetjes over. Vooral Spanje, Zamorra 8-)
Ik heb nog een verzoek voor SmarterCycling. Je hebben meegedacht over die fietsbegrippen in andere talen dan Engels en Nederlands. Staat op http://www.smartercycling.cc/other-languages/

SmarterCycling is gericht op Engelstaligen, mensen met een paar jaar school-Engels en mensen die Google Translate weten te gebruiken is nu al even in de lucht.
Maar www.smartercycling.cc wordt nog weinig gezocht/gevonden. Vandaar mijn vraag om te helpen met de promotie. Zou je in (niet-Nederlandse) kringen (personen, fietsclubs, fietsbonden enz.) www.smartercycling.cc onder de aandacht willen brengen?

NB SlimmerFietsen loopt prima. De site wordt veel bezocht. Er komen veel reacties. Bijvoorbeeld ook van de Nederlandse Toerfiets Unie (NFTU): ik schrijf al twee jaar columns voor hun magazine en dat levert ook weer bezoek en reacties op. Kortom, het is een zichzelf versterkend vliegwiel. Mensen zijn er blij mee. Nu nog SmarterCycling.

Met dank en groeten,
Theo
TheoH

Plaats reactie