Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Giro 2017

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 20 mei 2017 17:57

Wat een misselijke vent ben jij eigenlijk. Je zit hier alleen maar hier om te zuigen. Vraag me af hoe lang dat nog gedoogd gaat worden.

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1704
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 20 mei 2017 18:09

Nu ook in de Giro de malloten. Wat een klojo's vlak achter NQ. Volgens mij sprak hij ze ook toe.
Toen TD er vlak achter zat, had ik heel even het idee dat hij wat ruimte liet om niet door die gekken van de fiets geramd te worden.
Wat een malloten.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3068
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 20 mei 2017 18:10

Bredalp schreef: 20 mei 2017 17:57 Wat een misselijke vent ben jij eigenlijk. Je zit hier alleen maar hier om te zuigen. Vraag me af hoe lang dat nog gedoogd gaat worden.
Gelukkig hebben we nu een ignore functie!

Als iedereen daar nu gewoon gebruik van maakt krijgt onze vriend hier net zo veel aandacht als op het schaatsforum ( nul komma nul dus)
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 mei 2017 18:12

Maar dit moet toch genoeg zijn voor een ban? Hoe lang gaan jullie die getroll nog toestaan?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 mei 2017 18:14

Ik zei 'aversie voor' hetgeen natuurlijk 'aversie tegen' moet zijn maar dat terzijde.

Off topic.
Dus we gaan sport prestaties nu tevens afwegen tegen waar de sporter woont en zo eventueel Nederlandse belasting onduikt? Moet toch niet gekker worden.

Belasting ontduiking op de doping lijst dan maar? :D

Vooralsnog maakt die handvol het verschil niet qua belasting en is dat aan de Nederlandse regering/staat daar iets aan te doen.

Zo lang de door jou niet gekoesterde renners zich niet schuldig maken aan belasting ontduiking houdt je argument absoluut geen stand.
Ook al zouden zij zich wel schuldig maken aan belasting ontduiking dan zou dat in mijn optiek volgens Nederlands recht geregeld moeten worden en los staan van sportieve prestaties en het wel of niet waarderen van die sportieve prestatie.

Dus als Dumoulin in Monaco gaat worden dan is het plots ook en despoot voor jou?
Je kunt er van alles en nog wat bijhalen om je Limburgse gelijk te halen maar dit slaat echt nergens op.

Nibali ontduikt tevens de Nedelandse belasting?
Ik hoor je nergens over hoe blij je vandaag was dat Nibali een dreun krijgt.
Je oordelen t.o.v Mollema en Kruijswijk zijn dus niet gebaseerd op je argumenten.

'Back on topic' want dit gaat echt nergens over.
Laatst gewijzigd door Zorro op 20 mei 2017 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 20 mei 2017 18:19

Quarantanove heeft als Limburger het calimerosyndroom; Op het moment dat ie buiten Limburg komt en zeker boven de rivieren, treedt dat in werking. :(
Kun je het beste negeren......

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 20 mei 2017 18:23

Als iemand tegen belastingontduiking is moet je dat ook tegen Belgische ontduikers zijn. Zo niet snap je niet hoe Europa werkt. Gewoon typisch voorbeeld van een zwaar minderwwardigheidscomplex.

Ik ben verre van een chauvinistische kijker maar hier moet iedere neutrale kijker tich blij van worden.

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 20 mei 2017 18:26

Ik heb het tijdens werkzaamheden in Limburg wel meegemaakt dat als ik even kritisch keek de Limbo's zelf al over stomme Limburgers begonnen, terwijl ik zelf daar niet eens aan dacht...
Zegt toch wel iets...
Gewoon negeren als het deze kant op gaat.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 20 mei 2017 18:40

Zorro schreef: 20 mei 2017 18:14 Ik zei 'aversie voor' hetgeen natuurlijk 'aversie tegen' moet zijn maar dat terzijde.

Off topic.
Dus we gaan sport prestaties nu tevens afwegen tegen waar de sporter woont en zo eventueel Nederlandse belasting onduikt? Moet toch niet gekker worden.

Belasting ontduiking op de doping lijst dan maar? :D

Vooralsnog maakt die handvol het verschil niet qua belasting en is dat aan de Nederlandse regering/staat daar iets aan te doen.

Zo lang de door jou niet gekoesterde renners zich niet schuldig maken aan belasting ontduiking houdt je argument absoluut geen stand.
Ook al zouden zij zich wel schuldig maken aan belasting ontduiking dan zou dat in mijn optiek volgens Nederlands recht geregeld moeten worden en los staan van sportieve prestaties en het wel of niet waarderen van die sportieve prestatie.

Dus als Dumoulin in Monaco gaat worden dan is het plots ook en despoot voor jou?
Je kunt er van alles en nog wat bijhalen om je Limburgse gelijk te halen maar dit slaat echt nergens op.

Nibali ontduikt tevens de Nedelandse belasting?
Ik hoor je nergens over hoe blij je vandaag was dat Nibali een dreun krijgt.
Je oordelen t.o.v Mollema en Kruijswijk zijn dus niet gebaseerd op je argumenten.

'Back on topic' want dit gaat echt nergens over.
Dus als iemand argumenten , die jou en een aantal hier niet aanstaan , heeft om al of niet blij te zijn met sportprestaties , dan mag hij die hier niet plaatsen?

Quarantanove
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14

Quarantanove 20 mei 2017 18:43

Zorro schreef: 20 mei 2017 18:14 Ik zei 'aversie voor' hetgeen natuurlijk 'aversie tegen' moet zijn maar dat terzijde.
Daar heb je volkomen gelijk.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37371
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 20 mei 2017 19:01

Dat Tom Boonen naar Monaco vluchtte en een serieuze aanvaring met de fiscus heeft gehad is ie alweer vergeten.
En hoorde ik Q een tijdje geleden ook niet lovend over de prestaties van limburger Max Verstappen......? 3x raden waar die al 2 jaar woont!

Dat vandaag TD deze tik uitdeelde was voor de NL fans super. Maar ook voor de niet fans was het gewoon een fraaie ontknoping. De stervende demarrage van Q, erop en erover door de rose trui.... koers kijken is leuk zo!!
Morgen zal normaal geen probleem moeten zijn, maandag zal ie het rose ook wel houden :-) en dan dinsdag..... benieuwd of we dan weer zo'n fameuze Movistar slotweek krijgen en hoe TD toppen boven de 2.000m gaat verteren. Sowiso vuurwerk, ongeacht wie er wint. Je zag vandaag al verschuivingen.
Less is bore

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 20 mei 2017 19:49

Was genieten vandaag. Het kan niet anders dan dat Quintana een mentale knauw heeft gekregen. Op het moment dat je tijd moet winnen wordt je achterstand alleen maar groter, daar slaap je toch minder lekker door.

Door in Monaco, of andere fiscaal aantrekkelijke oorden, te gaan wonen pleeg je trouwens geen belastingontduiking, dat is belastingontwijking.

Plaats reactie