Mathieu van der Poel
-
- Forum-lid
- Berichten: 649
- Lid geworden op: 02 jul 2015 21:03
Waarom geen Movistar die hebben meer held en ook Canyon fietsen.
- amclassic-fan
- Moderator
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Lijkt mij allemaal wel erg stug, waarom zou MVDP op dit moment in een ploeg met een WT licentie willen rijden? Het is toch duidelijk dat als er één alles overstijgend doel is, dat in Tokio op de MTB is? Als hij volgend jaar graag de Tireno en MSR wilt rijden dan krijgen ze daar echt wel een wildcard voor, desnoods sponsoren ze de koers al lijkt dat mij echt niet nodig.
Iedere organisatie wil hem aan de start dus wildcards zullen inderdaad het probleem niet zijn.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12640
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
En de hele ploeg rijd best aardig. Het is een beetje het volgende skill Shimano, maar dan beter.
Ik denk dat Cor en Don ook nog wel wat willen. Die denken net de anders, wie zet er anders een 747 op de parkeerplaats.
In de mtb komt ook vaak meer geld vanuit de fietsfabrikant dan bij een ploeg als salaris voor een rijder.
Ik denk dat Cor en Don ook nog wel wat willen. Die denken net de anders, wie zet er anders een 747 op de parkeerplaats.
In de mtb komt ook vaak meer geld vanuit de fietsfabrikant dan bij een ploeg als salaris voor een rijder.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4290
- Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25
Corendon is net verkocht aan de moederorganisatie van Sunweb, dus die 747 heeft z'n centjes alweer terugverdiend. Dat was nou juist de hele aanleiding tot deze discussie.wasbeer2006 schreef: ↑01 jul 2019 21:16 Ik denk dat Cor en Don ook nog wel wat willen. Die denken net de anders, wie zet er anders een 747 op de parkeerplaats.
De hotels en resorts horen niet bij de deal. Dus die 747 bij het hotel waarschijnlijk ook niet.ypuh schreef: ↑01 jul 2019 23:09Corendon is net verkocht aan de moederorganisatie van Sunweb, dus die 747 heeft z'n centjes alweer terugverdiend. Dat was nou juist de hele aanleiding tot deze discussie.wasbeer2006 schreef: ↑01 jul 2019 21:16 Ik denk dat Cor en Don ook nog wel wat willen. Die denken net de anders, wie zet er anders een 747 op de parkeerplaats.
Wie de langzame rit niet eert, is de snelle niet weerd.
MvdP tekent persoonlijk contract van 4 jaar met Canyon. Beetje à la Sagan.
Dat betekent dat hij alleen bij een ploeg kan rijden die op Canyon rijdt. Correndon, Movistar of Katusha dus op dit moment.
Dat betekent dat hij alleen bij een ploeg kan rijden die op Canyon rijdt. Correndon, Movistar of Katusha dus op dit moment.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5230
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Of hij neemt z'n fietsen sponsor gewoon mee, volgens mij deed Contador dat ook.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37663
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Zou willen dat ie nog gewoon in de lucht hing. 747 was veel comfortabeler vliegen dan die Dreamliner. Dunne en smalle stoelen met veel te korte zittingen.
Maar on topic: ik zou ook a la Japie redeneren. Was dat met Sagan ook niet zo, net als Alberto.
Less is bore
Sagan deed dat ook. Bora heette toen nog Bora-Argon18 en reed destijds (heel verrassend) op Argon. Toen Sagan kwam, konden de Canadezen inpakken. Die hebben daar goed aan verdiend want ik meen dat ze nog een contract voor 1 jaar hadden.japiecarbon schreef: ↑02 jul 2019 19:08 Of hij neemt z'n fietsen sponsor gewoon mee, volgens mij deed Contador dat ook.
Argon ging toen met een tussenpoos van ik meen een jaar naar de pakhazenploeg van Vino. Die reden, paradoxaal genoeg, tot op dat punt op Specialized.