Internationale Vrouwendag: deze zijn voor jou! (giveaway actie!)
We gaan er niet veel woorden aan vuil...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Even echte wielervolger die journalist van dit artikel.JPAR schreef:
Om een 'fantoompodium' te voorkomen, besloot de organisatie om de winnaar van Parijs-Tours voor beloften, Mike Theunis, naar voren te roepen.
Hij doet dat alleen bij de camera en dan op zo'n storende theatrale manier...bleegh.Ligt ook niet echt lekker in het peloton.Hanz Bé schreef:Dit was natuurlijk niet sportief van hem, maar het is toch echt een renner die ik graag zie. Vaak in de aanval, kan op veel wisselende terreinen uit de voeten, (meestal) slim. Volgens mij probeert hij de standaard patronen in wedstrijden nog al eens te doorbreken.
Eigenlijk snap ik die kritiek nooit zo. Is dat nou alleen maar door zijn "elastische mimiek"?
Je kunt zeggen wat je wilt maar hij heeft toch wel het leeuwendeel gedaan van de ontsnapping en P-T is vooral door het toedoen van Voeckler geen makkelijke prooi geworden voor de sprinters.daniel1975 schreef:Hij doet dat alleen bij de camera en dan op zo'n storende theatrale manier...bleegh.Ligt ook niet echt lekker in het peloton.Hanz Bé schreef:Dit was natuurlijk niet sportief van hem, maar het is toch echt een renner die ik graag zie. Vaak in de aanval, kan op veel wisselende terreinen uit de voeten, (meestal) slim. Volgens mij probeert hij de standaard patronen in wedstrijden nog al eens te doorbreken.
Eigenlijk snap ik die kritiek nooit zo. Is dat nou alleen maar door zijn "elastische mimiek"?
En een renner die dit soort geintjes flikt (in eigen land nota bene) die verdient een grote schop onder zijn kont.
In het begin toen hij met al zijn ziel en zaligheid de gele trui langer vast kon houden dan iedereen dacht mocht ik hem wel; dat is echter snel verdwenen.
+1. Het heeft niet met zijn durf en ondernemende rijden te maken, maar met alles er omheen.daniel1975 schreef:Ik heb al eerder eens getikt dan het zeker een mooie renner is, maar dat de beroerde mens achter de renner mij elke vorm van sympathie ontneemt. Zijn manier van rijden is leuker dan van Mr. WattageMeter.
Wallays heeft net zoveel gedaan. Ze zijn gezamenlijk in de kopgroep weggereden. Daarnaast waren van de laatste tien edities (tot gisteren) er maar vier gewonnen door een sprinter. Dus zo vaak gebeurt het ook niet dat een sprinter wint.mrcoffee schreef:Je kunt zeggen wat je wilt maar hij heeft toch wel het leeuwendeel gedaan van de ontsnapping en P-T is vooral door het toedoen van Voeckler geen makkelijke prooi geworden voor de sprinters.
fietsernl schreef:Toch oppassen als je in Oostenrijk gaat fietsen.
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... oor-jager/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers