Als je ze achter de wielrenners laat rijden niet, dus niet uit de koers halen maar er achteraan laten rijden. Overleggen doen ze maar via de 'oortjes' en als een renner pech heeft, dan heeft hij pech, want dan hij moet wachten op de 'depanneur'. Bevoorrading regelen ze maar vooraf.japiecarbon schreef:Ze zijn niet zo een succes omdat ze er juist veel vallen. Als je de auto's uit koers haalt dan zal je ze toch een alternatief moeten bieden.
Maar nogmaals, zijn die auto's zo gevaarlijk dan?
Wielerseizoen 2014
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5230
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Ze rijden toch altijd achteraan?
En bevoorraden vooraf??
En bevoorraden vooraf??
Nou, . . . . als dat zo was viel het allemaal wel mee met die auto's tussen de renners, toch TumTumTum.japiecarbon schreef:Ze rijden toch altijd achteraan?
En bevoorraden vooraf??
TumTumTum schreef:Misschien een rare vraag, maar waarom moeten er eigenlijk ploegleidersauto's in koersen meerijden? Met al die moderne mediahulpmiddelen kunnen ze toch ook netzogoed met een laptopje in een tentje op de Noordpool zitten? Al die auto's er tussendoor gefriemeld lijkt me de zaak nou ook niet veiliger maken.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5230
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Dus de ongelukken die je steeds ziet komen door de ploegleider wagens??
Nou, nee hoor, dat nou ook weer niet. Die ongelukken, dus die valpartijen komen o.a. door dat de renners in het gedrang niet goed opletten (door die oortjes misschien?), daardoor plotseling van hun koers afraken of elkaar aanraken maar vooral ook dat toeschouwers zich als idioten gedragen om maar niets van het spektakel, wat voor hun maar een paar seconden plaats vindt, te missen. Om maar niet te spreken over al die obstakels langs of op de weg waardoor renners soms de meest byzare capriolen uithalen om niet achterop te raken, etc. . . . etc.japiecarbon schreef:Dus de ongelukken die je steeds ziet komen door de ploegleider wagens??
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5230
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Dit is gewoon het probleem, ook zonder oortjes, zonder wagens en met maar 120 renners wil iedereen als eerste de gevaarlijke punten op draaien.japiecarbon schreef: Het probleem is simpelweg dat niemand wil remmen. En als je dat niet doet lig je met zn allen op je muil. Waar je ook rijd en wat je er ook aan doet.
-
- Forum-lid
- Berichten: 3500
- Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11
Nog een paar nachtjes slapen...
#TotallyCobbled
#TotallyCobbled
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37668
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Zeg, snap ik er nu niks van of geven ze P-R nu weg aan Boonen?
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 1473
- Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58
Nee hoor, kijk maar eens naar je tvdaniel1975 schreef:Zeg, snap ik er nu niks van of geven ze P-R nu weg aan Boonen?
Prachtige koers trouwens!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37668
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ehm....ik zie ze 2 min aanzetten, de tijd halveren en weer overeind gaan zitten..... Volgens mij kun je pas pokeren als je op kop rijdt en niet in de 2e groep achter Tom....
Ik snap de taktieken echt niet!!
Ik snap de taktieken echt niet!!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37668
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik ben geen liefhebber van Sagan, maar laat hem nu maar winnen. Die doet tenminste iets.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37668
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
3 belkins in de kop en NIEMAND gaat met Sagan mee..... Ehhhmmm??
Less is bore