Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Jean Nelissen overleden

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 02 sep 2010 02:15

Robbebopper schreef:Maar je kotst wel op Smeets. Hoezo een dubbele moraal?
Ik heb dit account een jaar geleden aangemaakt bij wijze van grap( N.a.v. een discussie over Mart Smeets, waar Corniel opdraafde als nepMart). Ik dacht op deze manier een einde aan het account te maken.
Sorry als ik daarbij jouw nobele inborst gekrenkt heb Zorro.


Nee hoor. Maar ik vond het nogal smakeloos om te posten op die naam. Je krenkt me niet zo snel mede Brabo :D ;)

Kotsen op Smeets is geen dubbele moraal gezien zijn opmerking dat De Neel iin ieder geval Fignon overleefd heeft. Raakt kant nog wal. Beide waren gerespecteerd. Vandaar.

Maar goed. Laten we dit Topic niet verder vervuilen. Point taken.

Mvg, Zorro

p.s. Je opmerking van 'Sorry als ik daarbij jouw nobele inborst gekrenkt heb Zorro' is dan weer wel een sneer richting mij. Beetje niet nodig tenzij je het WEL aardig bedoelde.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 02 sep 2010 09:42

ZorroI schreef:
Robbebopper schreef:Maar je kotst wel op Smeets. Hoezo een dubbele moraal?
Ik heb dit account een jaar geleden aangemaakt bij wijze van grap( N.a.v. een discussie over Mart Smeets, waar Corniel opdraafde als nepMart). Ik dacht op deze manier een einde aan het account te maken.
Sorry als ik daarbij jouw nobele inborst gekrenkt heb Zorro.


Nee hoor. Maar ik vond het nogal smakeloos om te posten op die naam. Je krenkt me niet zo snel mede Brabo :D ;)

Kotsen op Smeets is geen dubbele moraal gezien zijn opmerking dat De Neel iin ieder geval Fignon overleefd heeft. Raakt kant nog wal. Beide waren gerespecteerd. Vandaar.

Maar goed. Laten we dit Topic niet verder vervuilen. Point taken.

Mvg, Zorro

p.s. Je opmerking van 'Sorry als ik daarbij jouw nobele inborst gekrenkt heb Zorro' is dan weer wel een sneer richting mij. Beetje niet nodig tenzij je het WEL aardig bedoelde.


Beetje ingewikkeld allemaal. Lijkt me ook lastig fietsen als je zo'n groot ego hebt dat steeds in de weg zit.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

marcelbakero
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 30 jul 2008 18:01

marcelbakero 02 sep 2010 09:54

Ik kijk de laatste tijd best veel op dit forum, maar mij valt wel op dat Zorro zich wel een erg grote broek aanmeet.

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 02 sep 2010 12:35

pffff, kom op zeg!!! Lijkt net een familie waar eerst gehuild wordt en daarna over de erfenis ruzie wordt gemaakt.
Smeets is Smeets en over klaar uit, je mag hem of je haat hem.

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 02 sep 2010 23:58

Het gebeurt steeds weer.
Een topic wordt gestart voor een pas overleden persoon uit het wielermilieu.
Puur uit meelevendheid of overrompeld door het feit start er een lijntje waar ieder zijn herinnering aan de persoon plaatst of een condoleance achterlaat.
Heel gebruikelijk allemaal
Vervolgens beginnen er allerlei commentaren doorheen te lopen die er niets of weinig mee te maken hebben.
Of soms erger....
Deze gang van zaken verstoort de bedoeling van dit soort topics in grote mate.

Ik pleit er dan ook voor om een vast topic in te richten als "stilte hoekje" .
Puur voor condoleances en herinneren van mensen.
Personen die meer of minder bekend zijn in het milieu van wielrennen , toerfietsen of mountainbiken en aanverwante zaken.
Met een klein beetje goede wil van alle deelnemers moet dit toch mogelijk zijn.
Zij is ook tegen

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 03 sep 2010 00:10

+1

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 03 sep 2010 10:38

Persoonlijk vind ik dat een onzinnige idee. Het is te zot voor woorden dat sommige mensen zich niet kunnen gedragen in een topic als dit.
Ik denk dat het dan beter is dat wij hier wat strenger politieagentje gaan spelen, al zal ons dat wel weer de nodige kritiek opleveren.

Overigens wens ik niet dat hier over in DIT topic wordt doorgepraat. Als er iemand behoefte heeft aan discussie over dit onderwerp stel ik voor dat die persoon en apart draadje opent.
Less is bore

templar
Forum-lid
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 aug 2005 16:49

templar 03 sep 2010 14:26

Daniel1975 schreef:Persoonlijk vind ik dat een onzinnige idee. Het is te zot voor woorden dat sommige mensen zich niet kunnen gedragen in een topic als dit.
Ik denk dat het dan beter is dat wij hier wat strenger politieagentje gaan spelen, al zal ons dat wel weer de nodige kritiek opleveren.

Overigens wens ik niet dat hier over in DIT topic wordt doorgepraat. Als er iemand behoefte heeft aan discussie over dit onderwerp stel ik voor dat die persoon en apart draadje opent.


Je opmerking dat sommige mensen zicht niet kunnen gedragen snijdt wel hout.

Politieagentje spelen is dan weer denigrerend voor de mensen en gebruikers die zich wel aan de afspraken houden.

Bij de woorden "overigens wens ik" zit er ook wel een nare smaak aan.
Alsof jij bepaalt wat er gebeurt ik dacht dat jullie moderators SAMEN werkten.
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 03 sep 2010 14:38

De Neel. Een hele bijzondere man die mij altijd kostelijke heeft vermaakt. Zijn journalistieke kwaliteiten hebben hem tot een icoon gemaakt in de wielrennerij. Humor en zelfspot gingen bij hem hand in hand. Een van zijn mooiste uitspraken van de afgelopen jaren was: Ik ben gestopt met drinken. Ik zuip nu.
Een Mooie Vent. Dank Neel.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 06 sep 2010 23:03

Jean...rust zacht tussen jouw 'fietserenners' en wij drinken een lekker glas wijn op een bon vivant en markante sportverslaggever en wandelende wielerencyclopedie!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...


Plaats reactie