Over de wielersport en zijn beoefenaars.

De Tour van Bauke

copperzzz
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 14 aug 2013 21:11

copperzzz 08 sep 2013 00:41

Voor degene die het niet gezien hebben op tv:
http://nos.nl/video/548863-de-tour-van-bauke.html

Mooi om het eens van de andere kant te zien!

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 08 sep 2013 02:08

copperzzz schreef:Mooi om het eens van de andere kant te zien!
Zeker!

Mooiste momenten waren voor mij Zeman in de auto met Verhoeven. :D
Beetje traag van begrip, die Nico, ....gelukkig kauwt Merijn al z'n teksten voor, ...hoeft-ie zelf niet na te denken. :lol:

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 08 sep 2013 10:05

Vond vooral het onderling overleg over de pers smakelijk om te zien. Wat zeggen we over de tegenvallende prestaties van Bauke? En wat zeggen we over de coupe op Valverde...?? Mooi man hoe zoiets in 5 seconden wordt besproken en besloten :-)
Do not CROSS the road!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27572
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 sep 2013 10:18

Ongelofelijk hoe mensen met zo'n laag IQ zo'n belangrijke functie mogen/kunnen vervullen in een professionele sport. Ik doel dan op Verhoeven en Maassen. Zeeman is de enige die een beetje intelligent overkwam.

Mooie beelden overigens.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 08 sep 2013 10:29

Zeeman komt inderdaad duidelijk naar voren als iemand met een visie. Die is in staat om de ploeg naar een hoger niveau te brengen, Verhoeven lijkt het niveau van een goedbedoelende amateurclub niet te kunnen ontstijgen.

Mooie integere docu!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

Jac
Forum-lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 27 jul 2011 19:43
Locatie: Veenendaal

Jac 08 sep 2013 10:30

copperzzz schreef:Voor degene die het niet gezien hebben op tv:
http://nos.nl/video/548863-de-tour-van-bauke.html

Mooi om het eens van de andere kant te zien!
+1
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

blijdatikrij

blijdatikrij 08 sep 2013 10:37

Tegenvallend docuutje, geen reclame. Ik snap ook waarom NLers floreren bij buitenlandse teams.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4517
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 08 sep 2013 10:51

- Schitterend dat Verhoeven in de tijdrit van Bauke zegt 'goede bocht' bij die compleet fout ingeschatte bocht, later komt Bauke daar op terug in de trant van 'ik had wel door dat het een slechte bocht was'

- Teambesprekingen in de bus voor de wedstrijd hebben toch een bedenkelijk niveau. Rol van Ten Dam was lang niet duidelijk bij andere renners.

- Grappig dat Movistar de spiegel van de auto eraf rijdt tijdens die waaieretappe. Ook ploegleiders zouden op testosteron getest moeten worden na het zien van die beelden...
- Hilarisch hoe Verhoeven reageert als Pipken (Belkin) Ten Dam in de laatste etappe een veer in zijn reet steekt.

Gebruikersavatar
beren040
Forum-lid
Berichten: 992
Lid geworden op: 31 mei 2011 15:39

Gebruikersavatar beren040 08 sep 2013 11:01

havana schreef:Ongelofelijk hoe mensen met zo'n laag IQ zo'n belangrijke functie mogen/kunnen vervullen in een professionele sport. Ik doel dan op Verhoeven en Maassen. Zeeman is de enige die een beetje intelligent overkwam.

Mooie beelden overigens.

Hmmm, dat vraagt toch wel om wat uitleg, hoe je tot een dergelijke conclusie komt...
Verbale expressie zegt niet altijd wat over inteligentie.
Allard

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 08 sep 2013 11:02

kxlight schreef:--
Teambesprekingen in de bus voor de wedstrijd hebben toch een bedenkelijk niveau. Rol van Ten Dam was lang niet duidelijk bij andere renners.
+1 Ik vond de besprekingen gewoon tenenkrommend. Verhoeven kwam totaal niet helder en als leider over bij me. Helemaal de kwestie Gesink met z'n vrije rol en de slechte communicatie, slappe hap zeg. Kom op man, sleur Bauke de berg op! Zeker toen hij zich zo slap voelde.
Do not CROSS the road!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27572
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 sep 2013 11:05

beren040 schreef:
havana schreef:Ongelofelijk hoe mensen met zo'n laag IQ zo'n belangrijke functie mogen/kunnen vervullen in een professionele sport. Ik doel dan op Verhoeven en Maassen. Zeeman is de enige die een beetje intelligent overkwam.

Mooie beelden overigens.

Hmmm, dat vraagt toch wel om wat uitleg, hoe je tot een dergelijke conclusie komt...
Verbale expressie zegt niet altijd wat over inteligentie.
Heb je de docu gezien? Zo nee, bekijk hem eens en je ziet direct wat ik bedoel. Verhoeven kon niet eens 1+1+1 optellen (geen grapje dit).

joopi
Forum-lid
Berichten: 595
Lid geworden op: 21 jul 2008 17:33
Locatie: 020

joopi 08 sep 2013 11:08

Die renners moeten toch gek worden van dat gezwam van Verhouven in hun oortjes? Daar zit je, zeker in volle koers of volle finale, toch niet op te wachten. Hij moet eens bij de Formule 1 gaan kijken, de pitradio-communicatie is kort, bondig en to-the-point. Oftewel veel professioneler. Die teambesprekingen vond ik ook vrij tenenkrommend, bijna allemaal open deuren die daar worden ingetrapt, de rijders kan het zo te zien ook niet erg boeien.

Plaats reactie