Een overzicht van de transferperiode in mountainbikeland
In de wielrennerij worden traditioneel de eerste gesprekken...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Nu ja, die wagens réden daar gewoon hé: ze konden toch ook niet aan de kant gaan staan? Of heeft er een auto hem opgewacht om hem terug te brengen? (heb ik niet gezien, maar dat kan inderdaad niet natuurlijk)elefantino schreef:Nibali zou ook wel wat (terechte) protesten aan z'n broek gekregen hebben.
Hou toch op zeg. Je speculeert nog harder dan de weersvooruitzichten voor komende winter.daniel1975 schreef:Leek wel of Rodriq op 500m voor de streep nog een dealtje wilde voorstellen. Kijk maar eens goed naar de beelden.
Eerlijk gezegd was ik er ook van overtuigd dat R. op het laatste moment een bedrag riep.zorroi schreef:Hou toch op zeg. Je speculeert nog harder dan de weersvooruitzichten voor komende winter.daniel1975 schreef:Leek wel of Rodriq op 500m voor de streep nog een dealtje wilde voorstellen. Kijk maar eens goed naar de beelden.
Had je ook gezien hoeveel het was?53x11 schreef:Eerlijk gezegd was ik er ook van overtuigd dat R. op het laatste moment een bedrag riep.zorroi schreef:Hou toch op zeg. Je speculeert nog harder dan de weersvooruitzichten voor komende winter.daniel1975 schreef:Leek wel of Rodriq op 500m voor de streep nog een dealtje wilde voorstellen. Kijk maar eens goed naar de beelden.
Mooi dat RC het plan van de Spanjaarden zo in de soep reed, al had ik Nibali de overwinning zeker gegund.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers