Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Actiefoto's

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 24 jan 2007 15:58

neeeheee...
Ik vroeg mij ALLEEN af, waarom jij het nodig vond die opmerking te plaatsen..
Als iemand trots z'n fiets hier post en de enige reactie van mij is :dat ik nooit zón fiets zal gaan kopen..
Dan vraag jij je ook af waarom ik dat toch kwijt moest denk ik..Maar goed soit, klaar zo.
off topic is prima toch.. juist komen daar ze leukste zaken uit naar voren ..alleen klaar is klaar op een bepaald moment, dat is nu voor mij.

meca1
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 21 mei 2006 00:05

meca1 26 jan 2007 20:35

een makkelijke jongen ben je volgens mij niet, maar dat hoeft ook niet...  Je opmerkingen die meestal correct zijn, maar heel vaak bot overkomen voor vele mensen kun je als moderator toch maar beter laten want die lokken discussies uit en die moet jij dan weer verwijderen..
 

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 jan 2007 21:05

Quoten: Origineel geplaatst door meca1 op 26 Januari 2007

een makkelijke jongen ben je volgens mij niet, maar dat hoeft ook niet...  Je opmerkingen die meestal correct zijn, maar heel vaak bot overkomen voor vele mensen kun je als moderator toch maar beter laten want die lokken discussies uit en die moet jij dan weer verwijderen..


Als je onder "geen makkelijke jongen" verstaat dat ik niet op m'n mondje ben gevallen heb je helemaal gelijk. Afgelopen weken kan ik me enkel herinneren dat ik in een topic over WH550 allicht onbehoorlijk bot ben geweest, voor de rest ben ik volgens mij op niemand z'n tenen gaan staan.
Zover ik me kan herinneren ben ik nooit een discussie begonnen die ik vervolgens weer opslot hebt gegooid. Ik heb in 1,5 jaar bijna nooit een einde aan een discussie hoeven maken. Meer dan 95 van de topics die op slot gaan zijn dubbelposts of spam. In die 1,5 jaar zijn er niet meer dan een handvol topics dusdanig geëscaleerd dat ik/we niet anders konden dan het topic op slot gooien.
Als je hier nog verder over van gedachten wisselen dan graag via de e-mail of ergens in een ander topic. Dit bericht had ik al liever via de mail gedaan, maar je hebt geen openbaar mail-adres.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

meca1
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 21 mei 2006 00:05

meca1 27 jan 2007 14:24

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 26 Januari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door meca1 op 26 Januari 2007

een makkelijke jongen ben je volgens mij niet, maar dat hoeft ook niet...  Je opmerkingen die meestal correct zijn, maar heel vaak bot overkomen voor vele mensen kun je als moderator toch maar beter laten want die lokken discussies uit en die moet jij dan weer verwijderen..


Als je onder "geen makkelijke jongen" verstaat dat ik niet op m'n mondje ben gevallen heb je helemaal gelijk. Afgelopen weken kan ik me enkel herinneren dat ik in een topic over WH550 allicht onbehoorlijk bot ben geweest, voor de rest ben ik volgens mij op niemand z'n tenen gaan staan.
Zover ik me kan herinneren ben ik nooit een discussie begonnen die ik vervolgens weer opslot hebt gegooid. Ik heb in 1,5 jaar bijna nooit een einde aan een discussie hoeven maken. Meer dan 95 van de topics die op slot gaan zijn dubbelposts of spam. In die 1,5 jaar zijn er niet meer dan een handvol topics dusdanig geëscaleerd dat ik/we niet anders konden dan het topic op slot gooien.
Als je hier nog verder over van gedachten wisselen dan graag via de e-mail of ergens in een ander topic. Dit bericht had ik al liever via de mail gedaan, maar je hebt geen openbaar mail-adres.


e-mail is actief je mag altijd mailen maar je moet weten dat ik geen probleem
met je heb. Ik denk dat je soms door een andere formulering van je mening  te geven bij veel mensen sympathieker gaat overkomen.

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 28 jan 2007 01:00

Quote: Origineel geplaatst door Ilko op 24 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 24 Januari 2007Dat probeer ik dus uit te leggen. Als je niet verdiend met zo'n trui gaat rijden krijg je nu eenmaal die opmerkingen van sommige.



Kunnen zulke berichten (en deze mag daarna ook) niet gewoon gewist worden? Het zijn echte dikke onzin-posts.
En in mijn ogen is de 't' van 'verdient/d' hier nog fout "gecorrigeerd" door Ilko...tenzij AM-Classic door Ilko's bericht zijn post heeft ge-edit...maar dan blijf ik het irritante posts vinden
Mijn fiets is bezeten!

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 29 jan 2007 11:56

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 28 Januari 2007


Quote: Origineel geplaatst door Ilko op 24 Januari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 24 Januari 2007

Dat probeer ik dus uit te leggen. Als je niet verdiend met zo'n trui gaat rijden krijg je nu eenmaal die opmerkingen van sommige.



Kunnen zulke berichten (en deze mag daarna ook) niet gewoon gewist worden? Het zijn echte dikke onzin-posts.En in mijn ogen is de 't' van 'verdient/d' hier nog fout "gecorrigeerd" door Ilko...tenzij AM-Classic door Ilko's bericht zijn post heeft ge-edit...maar dan blijf ik het irritante posts vinden


Om dan maar even door te zeuren. Ik kan niet zo wakker liggen van spellingsfouten, maar AMC vaak wel. Vandaar ook de knipoog.
Verder wordt 'verdiend' in dit geval als voltooid deelwoord gebruikt en moet derhalve met een 'd' gespeld worden.
 

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 jan 2007 12:51

Spellingsfoutjes vind ik niet zo'n probleem, onleesbare berichten wel waar alle leestekens en hoofdletters ontbreken en het ook nog eens in dialect is geschreven.
Maar waar blijven die andere foto's van jullie op een fiets?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 29 jan 2007 13:11

Ah na nog een keer overlezen, geloof ik dat AM bedoelde 'als je onverdiend...' Ik las het als 'verdiend' als p.v. Verder ben ik het eens met AM spelfouten lekker laten lopen, tenzij de boel onleesbaar wordt. Maar goed, actiefoto's idd!
Mijn fiets is bezeten!

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 29 jan 2007 20:36

Als in kampioensoutfit gaat rijden moet je dat toch lekker zelf weten. Oke ik vind eigenlijk dat dat eerst moet verdienen, maar ze verkopen die dingen niet voor niets. En als je begint met fietsen op je 40ste zal je nooit z'n outfit kunnen verdienen. Dit valt onder dezelfde catagorie als je als toerder op een proffiets gaat rijden dat mag toch ook als je dat leuk vind en als dat kan betalen natuurlijk. Mij zal je nooit in z'n outfit tegen komen, wel in een forum-outfit.
kiekeboe

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 31 jan 2007 21:49

Ik snap dat hier inderdaad niet zoveel woorden over vuil hoeven worden gemaakt, maar ik vind het juist prachtig bij de kampioenstrui dat je, eenmaal in het bezit, de enige in de hele wereld bent die deze mag dragen. Ook dat het zelfs per discipline verschilt (tijdrijden, baan e.d.) Het heeft juist wel iets heroïsch vind ik....:) Maja hij is prachtig en ik heb zelf de BBB-bril in WK-kleuren (gewonnen met tourspel) en die draag ik ook met liefde!
Anima Sana In Corpore Sano

biccolo
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 dec 2006 21:59

biccolo 01 feb 2007 13:00

112e in Dolomietenmarathon 2005: 5u34
En nog eentje met mijn vader Sjors (links) en zwager Bert (rechts):
<a target="_blank" href= "www.wielerplaza.nl">WIELERPLAZA.NL</a> | Cyclo-kalender (meer dan 550, altijd actueel)

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 10 feb 2007 20:42

Afgelopen Zondag een trainingskoersje en 1e keer in de nieuwe kledij
Ik ben de eerste:

In het midden:

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Plaats reactie