Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Actiefoto's

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 28 mei 2006 13:45

@ am-classic fan, dan ben jij ook junior? En je moet bovendien toch altijd koersen, als je niet probeert.... Maarja, de voorsprong wa wel iets te groot en er stond enorm veel wind...
Hoe weet je dat kuiper in Mol gaat fietsen? Dan zie ik hem ook eens, is wel eens leuk naast een forum lid te fietsen...
Ik hoop maar dat hij geen sprinter is...
Als am-classic fan een eerste jaars junior is en kuiper ook en evert en balenaar volgend jaar ook dan kunnen we eens tegen elkaar koersen...
 
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 mei 2006 13:56

Ik ben de 1e 5 rondes behoorlijk actief geweest, ik had geen om m'n kansen voor een goede klassering in Korbeek Loo te vergooien om voor een 15e plaats in een omloop volle bak te moeten rijden.
Ik rij iig in België nog Sombreffe, Kemmel Ledegem en een 2 daagse in Kokszijde eind september.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 28 mei 2006 15:01

@Pietlala
Waarom richten we niet gewoon een wedstrijd in voor forumleden?Volgend jaar inderdaad met z'n 4 in één wedstrijd starten is wel eens leuk niet?
Greetz, Evert
Nulla tenaci invia est via!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 mei 2006 15:51

ik ben 2e jaars, dus dat zal niet gaan.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 29 mei 2006 00:06

Vandaag gaan koersen in Mol Rauw.... In de hoop te winnen natuurlijk. De koers werd vanaf de eerste meters opengebroken op de vlakke omloop, natuurlijk kan iedereen volgen op een vlakke omloop maar het werd toch een selectieve koers door de hoge snelheid (42 km/u gem)
Het begin van de koers wou ik zien wat ik waard was en ging regelmatig in de aanval, ook voor het klassement (om de twee à drie rondes sprinten voor premies) Toen ik na een korte maar intensieve vlucht terug werd gegrepen besloot ik me niet verder op te blazen en te rusten in het peleton. Het 96 man grote peleton was hier ideaal voor, maar toen gebeurde het... Een fout die velen maken.... De ideale en standhoudende vlucht missen. 8 man ging ervan door en hield stand.
De laatste twee rondes zijn we nog weggereden met +/- 10 man en was ik nog 3e van de sprint. Met een 11e plaats was ik dus niet tevreden aangezien ik naar daar gekomen was om te winnen.
@ Balenaar : De overstap van nieuweling naar junior valt zeer goed mee. In het begin had ik ook wat schrik om tussen de "grote jongens" te rijden.. Mijn schrik was ongegrond en nu maak ik mee de koers.
Zolang je genoeg km's hebt tegen het seizoensbegin en de intensiteit ongeveer hetzelfde houd als bij de nieuwlingen zal je meer kunnen doen dan gewoon volgen.
Hoe waren jullie koersen vandaag?
 
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 29 mei 2006 11:03

Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 28 Mei 2006


Hoe waren jullie koersen vandaag?
 

Leuk dat ze een verslag schrijft, maar daar is het " Nog gekoerst vandaag?" topic voor.

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 29 mei 2006 19:08

Ja natuurlijk weet ik dat er een topic speciaal aan besteed is, maar gewoon effe tussendoor je uitslagen zetten....
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

pinarellofan
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 jan 2006 18:01

pinarellofan 29 mei 2006 19:19

Quote: Origineel geplaatst door Pietalala op 29 Mei 2006
Ja natuurlijk weet ik dat er een topic speciaal aan besteed is, maar gewoon effe tussendoor je uitslagen zetten....greets


Dat past toch ook beter in die andere topic?

cooper
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2006 20:07

cooper 29 mei 2006 20:24

Mooie fiets
keb nie echt iets speciaal te zegge

compdiver
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 aug 2005 13:02

compdiver 29 mei 2006 23:43

Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 28 Mei 2006


sorry voor de grote jongens, ik heb het pas juist gezien, in het vervolg zal ik er op proberen letten...
De eerste foto is in koers in Erpe-Mere, even uitrusten in het peleton
De tweede is in Temse waar we 60 km weg waren met een groepje van 8 man (afzien....)
De derde is voor eigen volk in Rotselaar waar we in de achtervolging waren met 5man  op de kopgroep van 10 man.
.... Nu nog die ene met men armen in de lucht...
Btw: Ik ben degene met het grijs blauw rode pakje van Daikin...
@ Balenaar, vandaag koers ik in Mol Rauw, ga je daar ook zijn? (Juniores 1.14)

@PietalalaIk sta ook op je eerste foto. Ik ben diegene van Avia!, Je had mij nog een foto beloofd!Deze bovenstaande foto is van de koers in Mere.
Mijn Canyon Ultimate CF

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 30 mei 2006 01:52

Ok eentje van mij dan ook maar, geen wedstrijd zoals veel van jullie maar eentje tijdens de Omloop van Vlaanderen 1 mei jl, op de Muur van Geraardsbergen laatste stukje naar het kapelletje....
"Try not. Do or do not......there is no try"

Plaats reactie