Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Teamgear 2013

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 07 jan 2013 15:02

De term "belachelijk" lijkt mij relatief en komt mij heel erg Hollands voor, zelfs voor iemand uit "W-VL België".
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 jan 2013 15:20

Hoe wil je een shirt van 170,- dan noemen?
Less is bore

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 07 jan 2013 15:31

Ach, als je eenmaal 50 euro voor een espresso cup set hebt betaald schrik je daar ook niet meer van. :shock:

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 07 jan 2013 15:40

bottecchia schreef:Ach, als je eenmaal 50 euro voor een espresso cup set hebt betaald schrik je daar ook niet meer van. :shock:
Lol, dat lulverhaal dat eronder staat. "Drie jaar intensief ontwerpen en ontwikkelen..." En dan hebben we, rofl rofl rofl, een koffiekopje. Die drie jaar bestonden waarschijnlijk vooral uit het drinken van koffie. Wat mij betreft is Rapha de nieuwste hype voor mensen die zeer vatbaar zijn voor marketing en geen flauw idee meer hebben waar ze met hun geld naar toe moeten.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 07 jan 2013 15:48

daniel1975 schreef:Hoe wil je een shirt van 170,- dan noemen?
De meeste forumleden kennen mijn kledingkeuze: t-shirts en baggy trousers. In Rapha of Assos kleding kom je mij niet snel tegen. Maar veel mensen kijken nauwelijks op van een fiets van zes-, zeven-, achtduizend euro en krabbelen zich nauwelijks achter de oren bij bijvoorbeeld de keuze voor Super Record in plaats van Chorus of Lightweights in plaats van en Di2, maar als een shirtje 170 euro kost in plaats van 70 dan is het opeens van de zotten. Dan noem ik het allemaal erg relatief.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 07 jan 2013 16:02

elefantino schreef:
bottecchia schreef:Ach, als je eenmaal 50 euro voor een espresso cup set hebt betaald schrik je daar ook niet meer van. :shock:
Lol, dat lulverhaal dat eronder staat. "Drie jaar intensief ontwerpen en ontwikkelen..." En dan hebben we, rofl rofl rofl, een koffiekopje. Die drie jaar bestonden waarschijnlijk vooral uit het drinken van koffie. Wat mij betreft is Rapha de nieuwste hype voor mensen die zeer vatbaar zijn voor marketing en geen flauw idee meer hebben waar ze met hun geld naar toe moeten.
Ik heb nog even goed gekeken maar het is echt maar één kopje en één schoteltje. Niet een hele set en je krijgt er ook geen aandelen bij. Als je er nog 5 euro bij doet kun je overigens wel voor een cappuccino setje gaan. :P

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 07 jan 2013 16:16

bottecchia schreef:
elefantino schreef:
bottecchia schreef:Ach, als je eenmaal 50 euro voor een espresso cup set hebt betaald schrik je daar ook niet meer van. :shock:
Lol, dat lulverhaal dat eronder staat. "Drie jaar intensief ontwerpen en ontwikkelen..." En dan hebben we, rofl rofl rofl, een koffiekopje. Die drie jaar bestonden waarschijnlijk vooral uit het drinken van koffie. Wat mij betreft is Rapha de nieuwste hype voor mensen die zeer vatbaar zijn voor marketing en geen flauw idee meer hebben waar ze met hun geld naar toe moeten.
Ik heb nog even goed gekeken maar het is echt maar één kopje en één schoteltje. Niet een hele set en je krijgt er ook geen aandelen bij. Als je er nog 5 euro bij doet kun je overigens wel voor een cappuccino setje gaan. :P
Tsja, dat heet dan design en dan kost het veel meer dan een kop en schotel van IKEA of Blokker maar daar is Rapha zeker niet uniek in en er is een markt voor. Vergelijk het met de kurkentrekker van Campagnolo: $ 240.00 terwijl je bij de Blokker al voor zes, zeven euro een kurkentrekker koopt.

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

evrieselaar
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 09 jan 2011 14:47

evrieselaar 07 jan 2013 19:14

bottecchia schreef:
elefantino schreef:
bottecchia schreef:Ach, als je eenmaal 50 euro voor een espresso cup set hebt betaald schrik je daar ook niet meer van. :shock:
Lol, dat lulverhaal dat eronder staat. "Drie jaar intensief ontwerpen en ontwikkelen..." En dan hebben we, rofl rofl rofl, een koffiekopje. Die drie jaar bestonden waarschijnlijk vooral uit het drinken van koffie. Wat mij betreft is Rapha de nieuwste hype voor mensen die zeer vatbaar zijn voor marketing en geen flauw idee meer hebben waar ze met hun geld naar toe moeten.
Ik heb nog even goed gekeken maar het is echt maar één kopje en één schoteltje. Niet een hele set en je krijgt er ook geen aandelen bij. Als je er nog 5 euro bij doet kun je overigens wel voor een cappuccino setje gaan. :P
Onder de foto's staat toch echt: Exclusief voor Rapha: set van 2 espressokopjes met schoteltjes
Nog steeds vrij veel geld maar scheelt toch 50% per kopje haha!

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 07 jan 2013 20:05

Ha, nu zie ik het ook. Waarschijnlijk verblind door het prachtige design. ;)

Peter94
Forum-lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 12 apr 2011 23:01

Peter94 07 jan 2013 20:21

Garmin 2013

Afbeelding

knutmo
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 15 jun 2011 11:03

knutmo 09 jan 2013 12:33

kiekeboeboe schreef:lol, 170€ voor een shirt met korte mouwen + nog eens 180€ voor kort broekje, maakt de belachelijke prijs van 350€ voor een zomersetje.
wat een gezeur, al die teamkleding is duur.
garmin setje: $325 http://www.shopslipstreamsports.com/cyc ... onfig.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2440
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 09 jan 2013 12:55

knutmo schreef:
kiekeboeboe schreef:lol, 170€ voor een shirt met korte mouwen + nog eens 180€ voor kort broekje, maakt de belachelijke prijs van 350€ voor een zomersetje.
wat een gezeur, al die teamkleding is duur.
garmin setje: $325 http://www.shopslipstreamsports.com/cyc ... onfig.html" onclick="window.open(this.href);return false;
$325, dat is dus nog geen €250, dat is dus nog €100 verschil, nou ja €100 is misschien peanuts voor jou?

Plaats reactie