Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Fietsgroep(je) Amsterdam zuid/oost/west

Gebruikersavatar
hendriku
Forum-lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 feb 2005 10:11
Locatie: Amsterdam
Contact

Gebruikersavatar hendriku 17 jul 2012 12:21

Er zijn er zoveel, soms via fietsclubs, soms vrienden en vage kennissen. Zelf fiets ik wekelijk tenminste één keer maar merk dat het in mijn directe vriendenkring lastig blijft om af te spreken door velerlei verplichtingen. Iets vast afspreken lukt dan niet helaas.
Weet iemand van een groepje (of meerdere) die vanuit Amsterdam zuid/oost/west (woon zelf in zuid) vertrekken door de week of in het weekend voor een sportieve ronde waar ook vreemden welkom zijn? Dan heb ik het over 30+ in het uur en 80km+ qua afstand. Zo'n stok achter de deur kan wonderen doen namelijk.
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl

theodorocampagnolo
Forum-lid
Berichten: 718
Lid geworden op: 17 aug 2009 14:06

theodorocampagnolo 17 jul 2012 13:02

Probeer 's bij 'Hard gaat ie' in Landsmeer. Die gasten rijden dik 30+ op -geloof ik- maandagavond.

Gebruikersavatar
hendriku
Forum-lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 feb 2005 10:11
Locatie: Amsterdam
Contact

Gebruikersavatar hendriku 17 jul 2012 13:13

theodorocampagnolo schreef:Probeer 's bij 'Hard gaat ie' in Landsmeer. Die gasten rijden dik 30+ op -geloof ik- maandagavond.
Dank je! Niet bepaald om de hoek maar zal eens kijken
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl

raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 17 jul 2012 19:59

zie ook andere draadjes
er vertrekken door de week en i/h wknd veel groepjes vanaf het Kalfje. daar zit vast ook wel een 30+ tussen
ik fiets vaak in wknd een trainingstocht (net boven de 30 gem) van 100 - 150km :-) wil best eens samen fietsen

gr

Gebruikersavatar
doefiets.nl
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jun 2012 16:44
Contact

Gebruikersavatar doefiets.nl 18 jul 2012 12:32

Velomedia rijdt elke woensdagavond een rondje, beginnen vanaf 't Kalfje aan de Amstel. We starten om 19u. Rondje is wat korter dan jij wil (52km) maar het tempo is precies wat jij wil 32-33 km/u
Er is 1 voorwaarde, en dat is dat je in de marketing, reclame of media werkt.

http://velomedia.wordpress.com/velomedia/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie