Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Amstel Gold Race (elite)

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 13 apr 2012 14:06

Video RaboTV

Kruijswijk knalt Cauberg op:
http://www.youtube.com/watch?v=NgOIAQmpy0o" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Joost78
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jun 2011 22:20
Locatie: Utrecht

Gebruikersavatar Joost78 13 apr 2012 16:03

Gastheerg schreef:Video RaboTV

Kruijswijk knalt Cauberg op:
http://www.youtube.com/watch?v=NgOIAQmpy0o" onclick="window.open(this.href);return false;
Nice... 800 meter in 1:37. Da's toch bij 30 km/u gemiddeld. Ik doe het hem niet na...

En dat met een zadeltasje.

nieuweling
Forum-lid
Berichten: 557
Lid geworden op: 02 dec 2009 15:43

nieuweling 13 apr 2012 22:30

hij ging wel niet voluit ;)

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27462
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 13 apr 2012 22:50

Met knapzak!

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 14 apr 2012 20:59

Ik zou maar al te graag willen dat ik het 20 seconden langzamer kon. :lol:
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 15 apr 2012 00:16

Welke grapjas heeft toch het bericht in omloop gebracht dat de finale veranderd, ja zelfs met 2,7km, ingekort is? Staat in alle kranten, die het van "een bron met veel fantasie en zonder kennis" overschrijven. Is gewoon onzin, kan fysiek zelfs niet. Van bovenop Keutenberg is er maar één verharde route naar Valkenburg, via Ingber, Scheulder en Sibbe. En die is al jaren ongewijzigd. Misschien is dat wel om een limburgs kamerlid uit de tent te lokken, kijken of die zijn provincie wel kent!
Laatst gewijzigd door klimmer op 15 apr 2012 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 15 apr 2012 00:34

klimmer schreef:Welke grapjas heeft toch het bericht in oploop gebracht dat de finale veranderd, ja zelfs met 2,7km, ingekort is? Staat in alle kranten, die het van "een bron met veel fantasie en zonder kennis" overschrijven. Is gewoon onzin, kan fysiek zelfs niet. Van bovenop Keutenberg is er maar één verharde route naar Valkenburg, via Ingber, Scheulder en Sibbe. En die is al jaren ongewijzigd. Misschien is dat wel om een limburgs kamerlid uit de tent te lokken, kijken of die zijn provincie wel kent!
Waar heb jij het over?? :roll:

Focus
Forum-lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 21 aug 2011 21:48
Locatie: Krimpenerwaard
Contact

Focus 15 apr 2012 00:37

Kijk deze dan; erg vermakelijk: http://www.youtube.com/watch?v=-G_VtJPGFVw" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 15 apr 2012 08:13

bike_add1ct schreef:
klimmer schreef:Welke grapjas heeft toch het bericht in oploop gebracht dat de finale veranderd, ja zelfs met 2,7km, ingekort is? Staat in alle kranten, die het van "een bron met veel fantasie en zonder kennis" overschrijven. Is gewoon onzin, kan fysiek zelfs niet. Van bovenop Keutenberg is er maar één verharde route naar Valkenburg, via Ingber, Scheulder en Sibbe. En die is al jaren ongewijzigd. Misschien is dat wel om een limburgs kamerlid uit de tent te lokken, kijken of die zijn provincie wel kent!
Waar heb jij het over?? :roll:
de krant moet je zelf maar lezen en deze dan: http://nos.nl/video/362447-nieuwe-final ... -2012.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
vantheman
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:29
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar vantheman 15 apr 2012 08:48

klimmer schreef:Van bovenop Keutenberg is er maar één verharde route naar Valkenburg, via Ingber, Scheulder en Sibbe. En die is al jaren ongewijzigd. Misschien is dat wel om een limburgs kamerlid uit de tent te lokken, kijken of die zijn provincie wel kent!
Ik ben geen limburger en heb niet heel vaak in Limburg gefietst dus ik kan me vergissen maar je kan volgens mij kan je na de Keutenberg in Sibbe via de Daalhemerweg of via de Sibbergrubbe naar Valkenburg. In het nieuwe parcours zou de de Daalhemerweg ipv de Sibbergrubbe genomen worden.

Gally
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jul 2011 20:48

Gally 15 apr 2012 09:12

Ik ben geen limburger en heb niet heel vaak in Limburg gefietst dus ik kan me vergissen maar je kan volgens mij kan je na de Keutenberg in Sibbe via de Daalhemerweg of via de Sibbergrubbe naar Valkenburg. In het nieuwe parcours zou de de Daalhemerweg ipv de Sibbergrubbe genomen worden.
Klopt helemaal! Het is ook niet zo dat je maar op 1 manier vanaf de Keutenberg naar de Cauberg kunt. Afgelopen weekend zelf beide afdalingen van Keutenberg naar Cauberg nog gereden. Het nieuwe parcours gaat inderdaad dalen over de Daalhemerweg. Dit scheelt o.a. een rondje door het centrum van Valkenburg (2,7 km?). Het centrum was overigens opgebroken afgelopen weekend. Sowieso niet begaanbaar dus. Na de afdaling op de Daalhemerweg draai je zo linksaf de Cauberg op.

Daarom tip ik Sammy Sanchez als ie bovenop de Keutenberg nog meezit ;)

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 15 apr 2012 09:53

Dat is inderdaad de nieuwe route van de finale. Veel beter wat mij betreft. Want dat stuk door Valkenburg heen was er nog wel eens te veel aan voor vluchters.

Plaats reactie