Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielrennen op tv

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 17 jul 2012 11:47

jansen01 schreef:Wie wordt naar jullie verwachting aankomend jaar de presentator van de Avondetappe? Smeets gaat immers naar omroep MAX :mrgreen:
Herman van der Zandt, nieuwslezer van het NOS journaal en wielerliefhebber, schijnt interesse te hebben. Lijkt mij een prima alternatief!

eelcoz

eelcoz 17 jul 2012 11:51

tennisser schreef:
jansen01 schreef:Wie wordt naar jullie verwachting aankomend jaar de presentator van de Avondetappe? Smeets gaat immers naar omroep MAX :mrgreen:
Herman van der Zandt, nieuwslezer van het NOS journaal en wielerliefhebber, schijnt interesse te hebben. Lijkt mij een prima alternatief!
Hij schijnt wel geeist te hebben dat er een touchscreen beschikbaar is... :lol:

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27572
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 17 jul 2012 12:03

Wilfried de Jong lijkt mij de beste kandidaat.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 17 jul 2012 12:12

havana schreef:Wilfried de Jong lijkt mij de beste kandidaat.
En misschien ook wel de enige geschikte.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 17 jul 2012 12:55

Toch vind ik HvdZ ook wel een interessante optie. Wellicht samen met WdJ? Zou mooie combi zijn imho.
Less is bore

Gebruikersavatar
deijn
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2008 00:24

Gebruikersavatar deijn 17 jul 2012 13:32

jansen01 schreef:Wie wordt naar jullie verwachting aankomend jaar de presentator van de Avondetappe? Smeets gaat immers naar omroep MAX :mrgreen:
Ik vind Thijs Zonneveld een goede optie. Het viel me afgelopen dagen op dat hij luisterd naar de gast en tijdens het gesprek snel een goede vraag kan stellen.
Iets wat een precentator als Smeet nog wel eens mist. Verder Wilfried de Jong ook prima optie.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 17 jul 2012 13:35

deijn schreef:Ik vind Thijs Zonneveld een goede optie.
:shock:

Als ik zo eens het forum doorlees, ben je waarschijnlijk de enige ;)
Addict R1

rooi1977
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 sep 2010 17:25

rooi1977 17 jul 2012 14:00

Ik vond het hem ook goed aan tafel .. Dat van die berg geloof ik onderhand wel, maar verder niks mis met die gast ..

Gebruikersavatar
vantheman
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:29
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar vantheman 17 jul 2012 14:09

Mee eens, niets mis met Thijs Zonneveld. Prima sidekick naast Mart Smeets. Ik heb de aversie van sommigen tegen Thijs nooit begrepen maar de stap naar een talkshow lijkt me wat te snel en te hoog gegrepen.
Overigens denk ik dat sommigen iets te lichtzinnig denken over het presenteren van een talkshow.
Herman van der Zande is een prima kerel en een goede nieuwslezer maar een talkshow presenteren is een vak apart en er zijn vele goede en ervaren televisiepresentatoren mislukt als talkshow presentator.
Van mij mag Mart nog wel even doorgaan, anders lijkt Wilfried de Jong (eventueel samen met Mathijs van Nieuwkerk zoals bij Holland Sport) mij de beste optie.

eelcoz

eelcoz 17 jul 2012 14:21

rooi1977 schreef:Ik vond het hem ook goed aan tafel .. Dat van die berg geloof ik onderhand wel, maar verder niks mis met die gast ..
Precies mijn gedachten. Aan tafel bij Mart vind ik hem uitstekend. Dat van die berg zullen we maar snel vergeten....

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 17 jul 2012 21:46

Is er ook nog een mogelijkheid dat een vrouw het op zich neemt?
In dit mannenwereldje kon dat wel eens goed uitpakken.
Bij de andere gasten zit kennis genoeg van het fietsen.
Zij is ook tegen

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 18 jul 2012 15:22

vantheman schreef:Mee eens, niets mis met Thijs Zonneveld. Prima sidekick naast Mart Smeets. Ik heb de aversie van sommigen tegen Thijs nooit begrepen maar de stap naar een talkshow lijkt me wat te snel en te hoog gegrepen.
Overigens denk ik dat sommigen iets te lichtzinnig denken over het presenteren van een talkshow.
Herman van der Zande is een prima kerel en een goede nieuwslezer maar een talkshow presenteren is een vak apart en er zijn vele goede en ervaren televisiepresentatoren mislukt als talkshow presentator.
Van mij mag Mart nog wel even doorgaan, anders lijkt Wilfried de Jong (eventueel samen met Mathijs van Nieuwkerk zoals bij Holland Sport) mij de beste optie.
Laat Van Nieuwkerk lekker rond 19:30 uur doordraaien, tijdens de avondetappe wil ik (interessante) gasten aan het woord horen.

Herman van der Zandt kan (en doet) meer dan alleen het nieuws lezen. Ik heb er wel vertrouwen in.

Plaats reactie