Over de wielersport en zijn beoefenaars.

help tourtoto!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 jun 2005 21:51

Quoten: Origineel geplaatst door Remi op 28 Juni 2005


wie zal ik nemen, cooke of savoldelli? wie zal meer punten pakken? zal savoldelli wel top-10 noteringen rijden of alleen lance ondersteunen en al op hjet begin v/d  berg lossen? cooke is wel risico want eisel zit ook in die ploeg dus als cooke slecht dagje heeft rijd ie voor eisel...
dus zit met een dillema!


Ik denk niet dat Savoldelli laatste man wordt voor Armstrong op een slotklim. Dat zal eerder voor Popovitch of Azevedo weggelegd zijn, en die zullen misschien in een al bij al behoorlijke tijd binnenkomen. Savoldelli gaat wel behoorlijke tijdritten rijden en Armstrong informeren over de staat van het wegdek ed. tijdens de tijdrit.
Geen idee of Cooke veel in dienst van Eisel zal rijden in de Tour... dat gaan ze toch wel niet riskeren als ze voor de groene trui gaan?!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 29 jun 2005 20:25

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 28 Juni 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Remi op 28 Juni 2005


wie zal ik nemen, cooke of savoldelli? wie zal meer punten pakken? zal savoldelli wel top-10 noteringen rijden of alleen lance ondersteunen en al op hjet begin v/d  berg lossen? cooke is wel risico want eisel zit ook in die ploeg dus als cooke slecht dagje heeft rijd ie voor eisel...
dus zit met een dillema!


Ik denk niet dat Savoldelli laatste man wordt voor Armstrong op een slotklim. Dat zal eerder voor Popovitch of Azevedo weggelegd zijn, en die zullen misschien in een al bij al behoorlijke tijd binnenkomen. Savoldelli gaat wel behoorlijke tijdritten rijden en Armstrong informeren over de staat van het wegdek ed. tijdens de tijdrit.
Geen idee of Cooke veel in dienst van Eisel zal rijden in de Tour... dat gaan ze toch wel niet riskeren als ze voor de groene trui gaan?!
 

dus cooke ruilen voor salvoldelli of gaat salvoldelli nog wel wat laten zien in de bergen etc?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 jun 2005 22:10

Ik heb zelf Cooke erbij gezet. IN de dagen dat er gesprint wordt kan hij leuk punten pakken.
Less is bore

dskv
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 jun 2005 23:31

dskv 29 jun 2005 22:15

Is Kirsipuu nu er bij of niet ?

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 30 jun 2005 14:20

ik heb nu als ploeg en ik denk dat ik het zo houd, of er moet wel iets raars gebeuren!
Thor Hushovd
Robbie McEwen
Tom Boonen
Stuart O'Grady
Baden Cooke
Lance Armstrong
Francisco Mancebo
Ivan Basso
Jan Ullrich
José Azevedo
Levi Leipheimer
Yaroslav Popovych
Alexandre Vinokourov
Floyd Landis                                                                                                                                   Santiago Botero
 
 

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 30 jun 2005 16:57

Tsja leuke ploeg zo, maar of het op die manier nog leuk wordt. je hebt alleen maar bekende renners, dus het zal wel zo zijn dat je hele familie (of met wie je dat ook doe) dezelfde ploeg heeft samengesteld.

sjembek
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 23 jun 2005 01:08

sjembek 30 jun 2005 17:03

Quoten: Origineel geplaatst door Silvan op 30 Juni 2005

Tsja leuke ploeg zo, maar of het op die manier nog leuk wordt. je hebt alleen maar bekende renners, dus het zal wel zo zijn dat je hele familie (of met wie je dat ook doe) dezelfde ploeg heeft samengesteld.

Dan is het meer, wie valt er niet..., dan kan het toch nog een beetje spannend zijn.
As a final touch god created the Dutch!

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 30 jun 2005 19:31

Quoten: Origineel geplaatst door Silvan op 30 Juni 2005

Tsja leuke ploeg zo, maar of het op die manier nog leuk wordt. je hebt alleen maar bekende renners, dus het zal wel zo zijn dat je hele familie (of met wie je dat ook doe) dezelfde ploeg heeft samengesteld.

ja ik weet het, en vind dat zelf ook niet zo leuk maar ach zo is het nog steeds leuk

Plaats reactie