Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2005

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 04 jul 2005 18:34

Dekker in de bolletjes. Een opstekertje.

Maar tot aan de finish halen ze waarschijnlijk niet, anders ga ik voor Dekker. Als die niet zo brutaal is om vlak voor de streep nogmaals te demareren, zoals hij dacht ik al eerder eens deed.
Blijft veel koffie dikkijken

mars_vos
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:40

mars_vos 04 jul 2005 19:38

boonen-Mc ewen 2-0.tering wat een sprint.boonen moest van heel ver komen.
keep the bike alive

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 04 jul 2005 21:05

Boonen, Ik was die 11 zo aan het rond stampen dat het gewoon te makkelijk ging....... Tom for president !
Dekker: verplichte literatuur " Erik dekker , De biografie ". Nu wachten op deel II want hij gaat nog een hoop bij elkaar harken. Prachtig net als Knaven ongenadig hard fietsen...
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 04 jul 2005 23:50

En McEwen heeft mogelijk zijn kans op groen verpest............

Timing van mijn favoriet was weer helemaal te zoeken. Misschien is het koppel Kirsipuu-Hushovd als optrekker-sprinter nog te onervaren.

En morgen.....

Discovery en CRC, en als mogelijke outsider Phonak, zegt iedereen ongeveer. Iemand nog andere leuke ideeen?

mars_vos
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:40

mars_vos 05 jul 2005 13:45

Quoten: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 04 Juli 2005


!
Dekker: verplichte literatuur " Erik dekker , De biografie ". Nu wachten op deel II want hij gaat nog een hoop bij elkaar harken. Prachtig net als Knaven ongenadig hard fietsen...


dat is cker een mooi boek heb hem net gelezen.dekker heeft zo´n beetje de helft van zijn cariere er naast gezeten door blessures
 
keep the bike alive

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 05 jul 2005 21:19

Hmmmmmm, wat zal ik nu zeggen.

Heeft ie wel eens geen geluk? Okay, twee seconden speelt feitelijk waarschijnlijk geen rol, maar de manier waarop. Botte pech voor CRC, hoe vaak gebeurt het nu dat de gele trui onderuit gaat in een ploegentijdrit (en daarbij waarschijnlijk de etappezege ook). Bij CRC gaat het natuurlijk niet om Zabriskie, maar die knau, heeft die man dan nooit eens pech, die zit er wel een beetje in denk ik.

Goed werk van T-mobile en CA, maar ik vrees het ergste voor dit jaar ...............

Boonen is nog steeds in bloedvorm, morgen weer?

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 06 jul 2005 00:35

Heeft er iemand al een idee waardoor Zabriskie zo plots onderuit ging? Z'n tubes schenen nog heel te zijn, dus een klapband is het niet, of heb ik vanalles gemist tussen iets voor half zes en een uur of acht....

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 06 jul 2005 00:40

Voorzover ik het kon zien, gewoon gehaakt in het achterwiel van zijn voorganger.

martje
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 19 mar 2005 00:09

martje 06 jul 2005 01:47

Zabriskie viel volgens mij omdat die los schoot uit zijn pendaal waardoor die een rare slinger maakte en viel..

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 06 jul 2005 03:53

Quote: Origineel geplaatst door schmo op 05 Juli 2005
Heeft er iemand al een idee waardoor Zabriskie zo plots onderuit ging? Z'n tubes schenen nog heel te zijn, dus een klapband is het niet, of heb ik vanalles gemist tussen iets voor half zes en een uur of acht....



Zoals ik het zag was er nog wat ruimte naar zijn voorganger toe... heel bizar, verkeerde schakeling misschien??

Enige opmerking is dat z'n ketting eraf ligt: klik hier voor een foto.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 06 jul 2005 11:50

Een of andere teletekst: Zabriskie had een overslaande ketting. Daardoor schoot hij waarschijnlijk ook uit zijn pedaal.
Mooie reactie van Tankink (Quickstep): --We begonnen zeer traag, en als je eenmaal zo traag rijdt, is het moeilijk de vaart erin te krijgen. Ik en Servais (Knaven) probeerden er nog wat van te maken, maar het lukte niet.-- Geen woord over Boonen en Rogers, de vermeende motoren van de ploeg. Wat hij hier zegt in al zijn onervarenheid: We zijn een sprintersploeg en gaan hier natuurlijk niet serieus een ploegentijdrit rijden. Het viel me ook al op dat Boonen mooi op zijn fiets zat, en dat zit hij normaal HELEMAAL niet tijdens een tijdrit. Ook bij Rogers (--we zijn hier als sprintersploeg, tijdverlies is niet erg--) proef je de teleurstelling dat ze voor dit onderdeel niet kunnen laten zien wat ze in huis hebben.
Ik ben echt zo bang dat iedereen zich weer gewoon naar de slachtbank laat lijden. Wachten tot de laatste 7 km van die drie a vier etappes met aankomst bergop, en dan kijken of je Armstrong daar kan bijhouden. NEE DUS, DAT GAAT NIET !!! Strontziek wordt ik er van. Ik zweef op en neer tussen grote waardering en een enorme afschuw...

Plaats reactie