Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Sven Nys geklopt... FAKE?!?!?

ubiker
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 okt 2005 21:09

ubiker 27 nov 2005 22:13

Beste mensen,
Kheb vanmiddag fijn het veldrijden zitten kijken, zitten genieten, tot de sprint... Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat Nys per ongeluk uit zijn klikpedaal schoot...
Jullie meningen?

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 27 nov 2005 22:19

Zo onprofessioneel zal ie toch niet zijn?
Zou een slechte zaak zijn, ik denk ook dat niemand daar belang bij zou hebben, dus waarom zou hij dat doen.

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 27 nov 2005 22:44

Het lijkt me sterk dattie dat expres deed, hij had gewoon pech, en Groenendaal had mazzel. Thats live!
kiekeboe

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 27 nov 2005 23:04

Quoten: Origineel geplaatst door Ubiker op 27 November 2005


Beste mensen,
Kheb vanmiddag fijn het veldrijden zitten kijken, zitten genieten, tot de sprint... Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat Nys per ongeluk uit zijn klikpedaal schoot...
Jullie meningen?


Ik denk niet dat het fake was, er waren betere momenten in de koers om Richard weg te laten rijden, bovendien is het een aardig risico om zo uit je pedaal te schieten.
Jammer dat Gerben lek reed in de eerste ronde.  
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 27 nov 2005 23:26

Wel vreemd dat Nys zijn voet zo naar binnen draaide terwijl hij aanzette.. Maar zo lullig een koers weggeven, dat doe je niet expres.

Het kwam de Nederlandse Rabobank vast wel mooi uit dat de NEderlander Groenendaal in Nederland wint..

(we lijken de prive of de story wel! met al dat gespeculeer!)

stefanvd
Forum-lid
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 okt 2005 17:50

stefanvd 27 nov 2005 23:54

Hij gaat heus niet expres uit zn pedaal schieten. Als je een beetje te hard tegen uit je pedaal schiet stoot je tegen je stuur oid (en we weten hoeveel schade bijvoorbeeld tegen een deur aan lopen kan veroorzaken....)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 nov 2005 00:36

De tijd dat Nys Richard Groenendaal aan de wereldtitel hielp is wel voorbij.
Jammer voor Nys; ik supporter voor hem. Maar Groenendaal verdiende het evenzeer vandaag. Ik zag Nys de spurt al verkeerd aanzetten met z'n handen bovenop de remgrepen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 28 nov 2005 00:57

Was niet nep. Gelukkig dat Nys nog eens geklopt wordt.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 28 nov 2005 09:15

die verhaaltjes van zeges weggeven gaan toch weer niet beginnen zekerst? Telkens als een veelwinnaar eens wordt geklopt ( remember iM. Wuyts in de tour met Armstrong en Pantani, en later Armstrong met Basso) steken de praatjes op als zou het om een kadootje gaan. Echte kampioenen geven geen cadootjes en zeker niet aan andere kampioenen.
Ik denk dat sommige mensen nogal ten prooi vallen aan hun eigen wensen en fantasie.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 28 nov 2005 10:11

Als Nys evengoed of beter wilt doen als verleden jaar, gaat hij zeker geen kadootjes weggeven. Dus geloof ik nooit dat hij expres uit zijn pedaal schoot. Hij komt daarna trouwens nog vrij dichtbij, Groenendael moest nog sprinten om te winnen. In geval van fake had Nys zen handen wel op zen stuur gelegd en ontgoocheling gefaked....
Als belg ben ik wel blij dat good old Groenendael nog eens wint, die rakker geeft zich nooit gewonnen he!
En heel spijtig voor Gerben , twee dagen achtereen de beste indruk makend in het begin van de wedstrijd, en daarna wegvallen door pech.... Zonde, maar hij wint zijn wedstrijden nog wel, ik gok op het WK!

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 28 nov 2005 11:11

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 27 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Ubiker op 27 November 2005


Beste mensen,
Kheb vanmiddag fijn het veldrijden zitten kijken, zitten genieten, tot de sprint... Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat Nys per ongeluk uit zijn klikpedaal schoot...
Jullie meningen?


Ik denk niet dat het fake was, er waren betere momenten in de koers om Richard weg te laten rijden, bovendien is het een aardig risico om zo uit je pedaal te schieten.
Jammer dat Gerben lek reed in de eerste ronde.  


Ik ben het helemaal met Il Grasso eens. Je zult maar door zo'n "handig" kunstje in de sprint ten val komen en de rest van het seizoen gedag kunnen zeggen.
Eerlijk is eerlijk toen ik gisteren op het internet las dat Groenendaal gewonnen had was mijn eerste gedachte ook "hmmm de belgen hebben hem laten winnen"  maar toen ik de samenvatting zag was ik daar al niet meer zo zeker van.
"Afstappen is geen optie"

ubiker
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 okt 2005 21:09

ubiker 28 nov 2005 21:11

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 28 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 27 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Ubiker op 27 November 2005


Beste mensen,
Kheb vanmiddag fijn het veldrijden zitten kijken, zitten genieten, tot de sprint... Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat Nys per ongeluk uit zijn klikpedaal schoot...
Jullie meningen?


Ik denk niet dat het fake was, er waren betere momenten in de koers om Richard weg te laten rijden, bovendien is het een aardig risico om zo uit je pedaal te schieten.
Jammer dat Gerben lek reed in de eerste ronde.  


Ik ben het helemaal met Il Grasso eens. Je zult maar door zo'n "handig" kunstje in de sprint ten val komen en de rest van het seizoen gedag kunnen zeggen.
Eerlijk is eerlijk toen ik gisteren op het internet las dat Groenendaal gewonnen had was mijn eerste gedachte ook "hmmm de belgen hebben hem laten winnen"  maar toen ik de samenvatting zag was ik daar al niet meer zo zeker van.

nou, ik vond nys toch wel vreemd draaien met zijn voet in die sprint. Vandaar dacht ik dat het een nep-ongeluk was!

Plaats reactie