Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Amclassic-fan versus Belgen

t.trapper
Forum-lid
Berichten: 409
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:49

t.trapper 24 mar 2006 22:13

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 24 Maart 2006


SpEric wou het hierboven weten... ja, Boonen herkent mij dus. Ik zag hem daarnet en hij zei letterlijk in z'n Balens "kem ui wel zieen staan woensdag"  Met dank aan Wilfried Cretskens voor het maken van de foto:




     

 
Dit is er eentje om in te kaderen, Casran.
En BTW, je hebt 't al van anderen gehoord maar nog niet van mij : bedankt dat je ons allemaal laat meegenieten van jouw kennis en kennissen.
Greetz,

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 mar 2006 23:39

Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 24 Maart 2006

Dit is er eentje om in te kaderen, Casran.


Deze is nog meer een kadertje waard... al stond ik al een paar keer eerder op de foto met Eddy. Den Eddy had zich van hotel vergist, zag mij op de parking en kwam me vragen in welk hotel ChocoladeJacques (ploeg die ie sponsort) zit... Van de gelegenheid heb ik gebruik gemaakt om hem te vragen of hij even wou uitstappen, omdat een paar jonge mannekes heel graag met hem op de foto wilden. En ondertussen ook een fotootje gemaakt van Eddy met mijn fiets, want dat had ik nog niet!!
      
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

lazo
Forum-lid
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

lazo 25 mar 2006 09:46

Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 24 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 24 Maart 2006


SpEric wou het hierboven weten... ja, Boonen herkent mij dus. Ik zag hem daarnet en hij zei letterlijk in z'n Balens "kem ui wel zieen staan woensdag"  Met dank aan Wilfried Cretskens voor het maken van de foto:




     

 
Dit is er eentje om in te kaderen, Casran.
En BTW, je hebt 't al van anderen gehoord maar nog niet van mij : bedankt dat je ons allemaal laat meegenieten van jouw kennis en kennissen.
Greetz,

   Ben echt benieuwd wat em gaat doen volgende week zondag,dan zal hij het moeten waarmaken.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2327
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 26 mar 2006 03:00

’t Zag er weer prachtig en krachtig uit wat Tom Boonen vanmiddag in de E3-Prijs liet zien. In tegenstelling tot afgelopen woensdag had het deze keer natuurlijk wél zin om op de Paterberg weg te rijden uit het peloton. (Casran zal hem afgelopen vrijdag wel het een en ander ingefluisterd hebben.) En vervolgens samen met Alessandro Ballan volle bak naar de eindstreep, waar Tom kinderlijk eenvoudig als eerste overheen reed. Maar ook nu was het weer heel vreemd dat Ballan tot aan het einde toe kopwerk bleef verrichten. En de laatste 1200 meter hóefde Tom zelfs niet eens meer over te nemen. Had Ballan z’n verstand dan écht op nul gezet? Tsja, ik begrijp daar niks van. Zo’n jongen fietst toch 35km lang ‘alleen maar’ voor de 2e plek?!
Opvallend was verder het nogal zware verzet van Tom, zeker in vergelijking met z’n Italiaanse bondgenoot. Wat rijdt die jongen licht, zeg. En ook heel sterk. Die Alessandro Ballan gaat nog een pak wedstrijden winnen de komende jaren.

Daarna vlug overgeschakeld naar Eurosport voor de laatste 15km van het Criterium International. Zag er heroïsch uit daar in de Franse Ardennen. Het regende volop. En met wie anders dan Erik Dekker aan het front. Die jongen is ook nooit bang om op kop te rijden. Ook als het peloton er dicht achter zit, blijft hij altijd in z’n kansen geloven. Nu waren ze met z’n drieën: Asterloa, Grivko en Dekker. Even later sloot Ivan Basso nog aan. In de laatste km was Asterloa de favoriet, maar die ging onderuit. Erik wist hem door een sublieme rem/slip-manoeuvre ternauwernood te ontwijken, raakte daardoor op 20 meter achterstand, maar was toch nog sterk genoeg om Basso en Grivko te achterhalen. Mooi staaltje. Benieuwd of ie morgen de eindoverwinning weet te pakken. En belangrijker: wat kan hij op 2 april? Oké, Erik is niet sterk genoeg om van Tom te winnen. Maar wel slim genoeg.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 26 mar 2006 12:00

Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 26 Maart 2006

’t Zag er weer prachtig en krachtig uit wat Tom Boonen vanmiddag in de E3-Prijs liet zien. In tegenstelling tot afgelopen woensdag had het deze keer natuurlijk wél zin om op de Paterberg weg te rijden uit het peloton. (Casran zal hem afgelopen vrijdag wel het een en ander ingefluisterd hebben.) En vervolgens samen met Alessandro Ballan volle bak naar de eindstreep, waar Tom kinderlijk eenvoudig als eerste overheen reed. Maar ook nu was het weer heel vreemd dat Ballan tot aan het einde toe kopwerk bleef verrichten. En de laatste 1200 meter hóefde Tom zelfs niet eens meer over te nemen. Had Ballan z’n verstand dan écht op nul gezet? Tsja, ik begrijp daar niks van. Zo’n jongen fietst toch 35km lang ‘alleen maar’ voor de 2e plek?!Opvallend was verder het nogal zware verzet van Tom, zeker in vergelijking met z’n Italiaanse bondgenoot. Wat rijdt die jongen licht, zeg. En ook heel sterk. Die Alessandro Ballan gaat nog een pak wedstrijden winnen de komende jaren.


'k Heb hem succes gewenst, meer niet.
Ik vond idd ook dat Ballan niet reed voor de zege. Keek zelf niet om om Boonen de kop op te dringen.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ludo
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 08 nov 2005 20:20

ludo 26 mar 2006 12:19

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 Maart 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 26 Maart 2006

’t Zag er weer prachtig en krachtig uit wat Tom Boonen vanmiddag in de E3-Prijs liet zien. In tegenstelling tot afgelopen woensdag had het deze keer natuurlijk wél zin om op de Paterberg weg te rijden uit het peloton. (Casran zal hem afgelopen vrijdag wel het een en ander ingefluisterd hebben.) En vervolgens samen met Alessandro Ballan volle bak naar de eindstreep, waar Tom kinderlijk eenvoudig als eerste overheen reed. Maar ook nu was het weer heel vreemd dat Ballan tot aan het einde toe kopwerk bleef verrichten. En de laatste 1200 meter hóefde Tom zelfs niet eens meer over te nemen. Had Ballan z’n verstand dan écht op nul gezet? Tsja, ik begrijp daar niks van. Zo’n jongen fietst toch 35km lang ‘alleen maar’ voor de 2e plek?!Opvallend was verder het nogal zware verzet van Tom, zeker in vergelijking met z’n Italiaanse bondgenoot. Wat rijdt die jongen licht, zeg. En ook heel sterk. Die Alessandro Ballan gaat nog een pak wedstrijden winnen de komende jaren.


'k Heb hem succes gewenst, meer niet.
Ik vond idd ook dat Ballan niet reed voor de zege. Keek zelf niet om om Boonen de kop op te dringen.
 


        Heeft alles te maken met de uitsraling van Tom.Wat Balan deed is gewoon zijn eigen imago en marktwaarde nog en beetje hoger krikken.
het is gewoon geven en nemen, gaat hij linken, verliest hij ook!!. nu krijgt een hoop sympathie en zijn tijd komt nog wel.
 

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2327
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 26 mar 2006 13:58

Quote: Origineel geplaatst door ludo op 26 Maart 2006
Heeft alles te maken met de uitsraling van Tom. Wat Ballan deed is gewoon zijn eigen imago en marktwaarde nog en beetje hoger krikken. Het is gewoon geven en nemen, gaat hij linken, verliest hij ook!! Nu krijgt hij een hoop sympathie en zijn tijd komt nog wel.
Dat de marktwaarde en imago van Ballan omhoog schiet, begrijp ik wel, ja. Ook dat ie na afloop wat eurootjes toegestopt krijgt, zal me niet verbazen. Maar gewoon uit sportief oogpunt is het toch niet te bevatten. Immers, als je alleen met Tom Boonen wegrijdt, heb je 0 kans om te winnen. Wanneer je b.v. met 5 man in de kopgroep zit, kan je samenwerken tot de laatste kilometers, en dan om beurten proberen weg te rijden. Dan is de overwinningskans van elke niet-sprinter circa 15. En die van Boonen gezakt naar 'slechts' 40.

Het was trouwens een kopie van de E3-Prijs uit 2005. Toen bleef Andreas Klier tot aan de meet samenwerken. ”Met een werkelijk adembenemende prestatie heeft tweevoudige E3-Prijswinnaar Tom Boonen zich in een koppeltijdrit met Andreas Klier over 57 kilometer ook gebombardeerd tot dé favoriet voor Vlaanderens Mooiste”, stond er destijds in de Sportwereld geschreven.
En wat te denken van Parijs-Roubaix 2005? (Ik schreef het hier al eerder.) Toen rouleerden Hincapie en Flecha tot op de wielerbaan met Tom mee. Dat zijn toch jongens met voldoende uitstraling/marktwaarde/koersinzicht, zou je zo zeggen.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 26 mar 2006 19:56

En Buzz, jij wil waarschijnlijk meteen ook weten wat ik Freire ingefluisterd heb vrijdag?  
Ik wist toen al dat hij dé kandidaat was, en wou toch even een fotootje nemen hoe scherp Oscarito staat:
      
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jimbo
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:22

jimbo 26 mar 2006 21:21

Rij jij rond met een (verborgen) camera? Iedere keer kom je met prachtige foto's op de proppen.
CC, agr 100; limo 100

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 26 mar 2006 21:25

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 26 Maart 2006

Rij jij rond met een (verborgen) camera? Iedere keer kom je met prachtige foto's op de proppen.


Wel, als ik weet dat er leuke dingen te zien vallen, neem ik wel een minuscuul digitaal cameraatje mee (eentje dat m'n vader meebracht uit Japan): voel ik niet eens zitten in m'n zak, dus had ik dit ook mee toen ik met een vriend van QuickStep zijn tijdritfiets ging ophalen bij de ploeg.Het is me te binnen geschoten dat ik dinsdag op training die vriend eens kan aanmoedigen tijdens de 3-daagse van De Panne... mogelijks neem ik dan ook dat japannertje mee.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2327
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 26 mar 2006 23:44

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 Maart 2006
En Buzz, jij wil waarschijnlijk meteen ook weten wat ik Freire ingefluisterd heb vrijdag?
Ik wist toen al dat hij dé kandidaat was, en wou toch even een fotootje nemen hoe scherp Oscarito staat:



Links staat Oscar er scherp op, ja. Maar op de rechter foto vind ik 'm toch wat wazig, hoor.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 27 mar 2006 01:14

Oscarito is altijd wazig, that's why i love him!

Plaats reactie