Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Zaterdagcompetitie het Stadion

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 21 jan 2006 00:59

http://www.wvhetstadion.nl/stadion/stad ... =Algemeen'

Wie heeft hier ooit aan meegedaan, of er iets over gehoord?

Kan ik meedraaien zonder licentie?
Hoe zit het met het tempo?

Groetjes,
FietsFanaat
be Special, ride a Special

silvan
Forum-lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 29 mei 2005 18:28

silvan 21 jan 2006 01:18

http://www.wvhetstadion.nl/stadion/stad ... emeenNooit over gehoord, maar de link werkte niet. Je zal waarschijnlijk wel mee kunnen doen, kijk maar onderaan bij inschrijving. Je moet dus wel een dagkaart kopen ivm verzekering.

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 24 jan 2006 18:05

mijn (oude) clubbie, maar weet niet hoe het met die competitie zit...

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 24 jan 2006 18:13

Volgens mij kan iedereen meedoen op de zaterdag, dan wel met licentie dan wel met een dag licentie...
Je kan altijd even een mailtje sturen naar het stadion lijkt me ...

edison
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 jan 2006 12:01

edison 27 jan 2006 17:31

Gewoon even kijken op www.wvhetstadion.nl onder het kopje niews en dan naar agenda.

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 12 feb 2006 01:17

En vandaag gereden!

Supermooi om voor het eerst zo'n koers mee te maken! Ik heb écht met volle teugen genoten!!!

Mijn koersinzicht was niet opperbest, ik kwam als eerste over de streep met 50 meter voorsprong, alleen wel 2 ronden te vroeg :$. Oftewel; mijn kruit te vroeg verschoten!

Daarna nog de sprint aangetrokken voor een vriend, gat dichtgereden naar de op dat moment eerste, maar toen kwam Theo Oudshoorn *bekende oude rot* nog onderdoor suizen. Ik heb me uit laten rijden.

Al met al; een fantastische ervaring, en zeker voor heel veel herhalingen vatbaar!
be Special, ride a Special

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 13 feb 2006 10:49

is het elke week ?na mijn wintersport moest ik ook maar eens in actie komen daar.
met welke club reed je mee? of was het niet onder verdeel in A B C ?

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 13 feb 2006 10:53

Ik reed met de C-categorie mee, maar die reed samen met B, alleen 3 rondjes eerder afsprinten.

Elke week, na mijn wintersport rijd ik ook weer mee *2 zaterdagen niet dus, dan weer wel*.

B of C maakt in dit geval niet zo heel veel uit, beide snelheden zijn uitstekend vol te houden, ik zat constant in de kop van het peleton.

B sprint zag er meer uit als massasprint, dit was meer een 500 m. lange sprint van een 'kopgroep' in de tour.
be Special, ride a Special

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 13 feb 2006 16:36

dus misschien  rijden we allebij de 4 mrt. daar rond ?Ik ben dan ook even vd partij hoop ik.
hoe rijden ze daar eigenlijk hard en dan weer zacht, of trekken ze wel een beetje door ?

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 13 feb 2006 17:08

Ik denk dat dat verschilt waar je rijdt ;)

Voorin is het steeds snel-langzaam, maar achterin wat stabieler natuurlijk.

Zaterdag zat er geen klim in, dan wel en ik denk dat dat best veel uitmaakt. Kan ik ook mee gaan doen om een goed plekje :)
be Special, ride a Special

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 13 feb 2006 18:05

Quoten: Origineel geplaatst door FietsFanaat op 13 Februari 2006

Ik denk dat dat verschilt waar je rijdt ;)Voorin is het steeds snel-langzaam, maar achterin wat stabieler natuurlijk.Zaterdag zat er geen klim in, dan wel en ik denk dat dat best veel uitmaakt. Kan ik ook mee gaan doen om een goed plekje :)


Dus ik moet goed uitkijken naar een gazelle die er van door wil.. maar dat klimmetje is toch een veredeld viaductje ?maakt ook niet uit, het lijkt me leuk een beetje de spanning van een wedstijdje te hebben en helemaal als het lekker gaat natuurlijk...
waar ga je naar toe op wintersport ?

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 13 feb 2006 18:21

Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 13 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door FietsFanaat op 13 Februari 2006Ik denk dat dat verschilt waar je rijdt ;)

Voorin is het steeds snel-langzaam, maar achterin wat stabieler natuurlijk.

Zaterdag zat er geen klim in, dan wel en ik denk dat dat best veel uitmaakt. Kan ik ook mee gaan doen om een goed plekje :)Dus ik moet goed uitkijken naar een gazelle die er van door wil..
maar dat klimmetje is toch een veredeld viaductje ?
maakt ook niet uit, het lijkt me leuk een beetje de spanning van een wedstijdje te hebben en helemaal als het lekker gaat natuurlijk...waar ga je naar toe op wintersport ?



Maak daar maar 'gaat' van ;)

Ik ga naar Fiss, lekker boarden en hopen dat ik niet zoals twee jaar geleden weer twee polsen breek ;). Draag nu wel polsbeschermers natuurlijk *jajaja, als het kalf verdronken is dempt men de put*.

Het is best veel klimmen, alleen vlak voor de finish best een stijle afdaling met daarna een 90 graden bocht, hadden ze iets beter kunnen plannen naar mijn mening.

Waar ga jij heen?
be Special, ride a Special

Plaats reactie