Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour De France 2006

groteco
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 mar 2006 10:43

groteco 27 jul 2006 17:40

Quoten: Origineel geplaatst door Grote Co op 27 Juli 2006


LANDIS WAS GISTEREN IN KEULEN....
En waar is de Contra.....
Goed klote dus!!!!!!!!!11
 
 
 
 

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 27 jul 2006 18:06

hoeveel algemeen klassements renners moeten er nog positief worden bevonden tot de eerste fransman opeens bovenaan staat???
 
even serieus, ik hoop echt niet dat het Landis is want dan is de Tour echt een lachertje geworden!!!
zullen genoeg renners zijn die niet eerlijk spelen, maar als je Landis heet en je ziet al de ellende rondom Armstrong, Ullrich, Sevilla enz enz ziet, zou je toch denken dat hij beter weet...
 
maar goed even afwachten maar!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 27 jul 2006 18:17

Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006


hoeveel algemeen klassements renners moeten er nog positief worden bevonden tot de eerste fransman opeens bovenaan staat???
 
even serieus, ik hoop echt niet dat het Landis is want dan is de Tour echt een lachertje geworden!!!
zullen genoeg renners zijn die niet eerlijk spelen, maar als je Landis heet en je ziet al de ellende rondom Armstrong, Ullrich, Sevilla enz enz ziet, zou je toch denken dat hij beter weet...
 
maar goed even afwachten maar!!!


HET IS LANDIS!
 
net bekent gemaakt.
hij heeft positief getest op testosteron
Train ze!

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 27 jul 2006 18:32

Inderdaad, ook De Telegraaf meldt Stiphout-winnaar Landis betrapt op doping...

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 27 jul 2006 18:48

Schiet me maar lek... De TOUR 2006 wordt nog steeds gekker. Ik vond het al zo mooi dat Floyd eindelijk wat vuur in zijn reet bleek te hebben op die donderdag. Een zeldzame afwijking, een fout van het lab, we blijven hopen.
Het betreft trouwens de A-staal (volgens Cyclingnews). De B-staal en een fysiologisch onderzoek (waarschijnlijk zoeken naar natuurlijke afwijkingen die de abnormaliteit kunnen verklaren) moeten nog komen.

rien
Forum-lid
Berichten: 507
Lid geworden op: 12 jan 2005 22:48

rien 27 jul 2006 19:24

Ik had altijd al een vooroordeel over amerikanen. Nl dat het domme schijnheilige lui zijn. En dit helpt mij ook niet van mijn vooroordeel af dus.
ps.
ooroordelen hebben is eigenlijk ook erg dom. Misschien moet ik ook maar naar amerika verhuizen.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 27 jul 2006 19:41

Quoten: Origineel geplaatst door Rien op 27 Juli 2006


Ik had altijd al een vooroordeel over amerikanen. Nl dat het domme schijnheilige lui zijn. En dit helpt mij ook niet van mijn vooroordeel af dus.
ps.
ooroordelen hebben is eigenlijk ook erg dom. Misschien moet ik ook maar naar amerika verhuizen.



Ja, dat is idd dom Rien! Je generaliseert geweldig. Jij bent toch ook niet representatief voor alle Nederlanders? Er wordt vaak geoordeeld over een heel volk omdat er enigen minder goed naar voren komen. Dom zijn Amerikanen evenmin gezien de vele uitvindingen en grote bedrijven die Amerikaans zijn.
Als Landis idd testosteron gebruikt heeft dan is hij enorm dom en naïef geweest want zulke dingen komen natuurlijk uit. Laten wij echter eerst afwachten wat de verdere testen uitwijzen.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 20 okt 2006 01:33

Hier nog wat leuk plaatjes van de hollandse bocht tijdens de tour van 2006.
kiekeboe

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 18 jan 2007 19:48

Is ook Oscar Pereiro betrapt op dopinggebruik?


do 18/01/07 - De Franse krant Le Monde schrijft dat Oscar Pereiro, de tweede van de Tour na Landis, positief heeft getest op een verboden middel.







Volgens Le Monde testte Pereiro positief op salbutamol, een product dat gebruikt wordt om astma te behandelen.

Volgens het Franse Antidopingagentschap zou Pereiro echter geen medische reden gehad hebben om het product te gebruiken, meldt de krant.
Bron: www.sporza.be

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 20 sep 2007 23:39

Laten we hem dan toch even noemen in het 2006 draadje. Hij heeft het verdiend. En te zien aan zijn uitslagen sinds deze TOUR zal het hem niet zo gauw nog een keer lukken. Maar toch: Officieel winnaar volgens de UCI reglementen.

Plaats reactie