Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Landis positief getest

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 27 jul 2006 18:59

Is wel raar, kun je na een inzinking sneller op je oude niveau komen met Testosteron? Hij zal die dag toch iemand gezien moeten hebben met een injectie die niet bij de ploeg hoorde. Anders is het ontslaan nog hypocrieter. Je dient zelf je kopman een injectie toe, die ontslag tot gevolg heeft... Ik sta er niet van te kijken indien de B staal negatief is! Wordt vervolgd...

tolboom
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 jan 2006 11:28

tolboom 27 jul 2006 19:00

 
 
Kwaad daglicht??Hij wordt veroordeeld en afgemaakt, want zo werkt de publieke opinie. Einde carriere!Als het waar blijkt is het natuurlijk een enorme oetl...En zo'n UCI? In andere sporten doen ze dat toch heel anders (denk aan zogenaamd geblesseerde tennissers!!).
 
 

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 27 jul 2006 19:03

of het waar is of niet, of landis een l*l is of niet, vind ik niet zo belangrijk, ik vind het jammer dat die sport zo kapot gemaakt word!! Daarnaast hebben de laatste 2 rondes iemand " waarschijnlijk" gewonnen die niet als winnaars zijjn binnengehaald, dat vind ik veel erger! Daarom vind ik dat je dopingzondaars voor het leven moet schorsen, kunnen ze ook gewoon aaan de slag als leraar, metselaar, verkoper, vakkenvuller o.i.d. beseffen wel wat voor een mooi vak ze hebben.
Ik kan niet begrijpen dat je staat te lachen op een podium, en naast je staat een man, die je nog feliciteerd! hoe slaap je dan s' nachts!
Als het waar is ben ik boos, dan beloof ik nooit slechthorend te worden, en dus nooit gehoorapparaatjes te kopen
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 27 jul 2006 19:03

net op het journaal dat Landis al geschorst is door Phonak
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 27 jul 2006 19:09

Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006

net op het journaal dat Landis al geschorst is door Phonak


Luisteren is ook een vak
Op het NOS Journaal zegt men dat Phonak eerst de contra expertise afwacht voordat men maatregelen neemt
Train ze!

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 27 jul 2006 19:12

Neem nou zo'n geval Lotz geeft Epo gebruik/bezit toe wordt door zijn ploegleider uitgekotst (dezelfde ploegleider die zonder blikken of blozen dopingzonderaars in zijn ploeg opneemt) maar wat zie ik bij de uitzending van Nos waarbij Lotz heel amicaal omgaat met verzorgers en ploegleiding er valt niks te merken van vijandig heden oid. Ik denk dat Lotz zwijggeld gekregen heeft van Quickstep,  de schuld op je zelf nemen en de ploeg gaat vrijuit. 
 
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

leich
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 mei 2004 14:52

leich 27 jul 2006 19:13

Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 27 Juli 2006


Als je een te hoog testosteron\epiteststeron gehalte hebt wil nog niet altijd zeggen dat je doping gebruikt hebt! Dus eerst afwachten voor je hier al te hard van stapel loopt met ongenuanceerde opmerkingen en verwensingen. 
Ik vind Landis wel een leuke vent (met of zonder te hoog tt epitt).
 

Wat vind je dan precies zo "leuk" aan hem? Heb je hem wel eens ontmoet?

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 27 jul 2006 19:17

Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 27 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006

net op het journaal dat Landis al geschorst is door Phonak


Luisteren is ook een vak
Op het NOS Journaal zegt men dat Phonak eerst de contra expertise afwacht voordat men maatregelen neemt


NOS journaal: Phonak heeft Landis geschorst, als het blijkt te zijn dat hij gebruikt heeft wordt hij ontslagen!!!
ik heb geluisterd
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 27 jul 2006 19:20

Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 27 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006

net op het journaal dat Landis al geschorst is door Phonak


Luisteren is ook een vak
Op het NOS Journaal zegt men dat Phonak eerst de contra expertise afwacht voordat men maatregelen neemt


NOS journaal: Phonak heeft Landis geschorst, als het blijkt te zijn dat hij gebruikt heeft wordt hij ontslagen!!!
ik heb geluisterd


daarnet werdt toch echt door Dionne de graaff gezegd dat hij voorlopig geschorst is
en nu weer anders..... maar goed eerst maar eens afwachten wat het B staal gaat uitwijzen!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 27 jul 2006 19:20

Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 27 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006

net op het journaal dat Landis al geschorst is door Phonak


Luisteren is ook een vak
Op het NOS Journaal zegt men dat Phonak eerst de contra expertise afwacht voordat men maatregelen neemt


NOS journaal: Phonak heeft Landis geschorst, als het blijkt te zijn dat hij gebruikt heeft wordt hij ontslagen!!!
ik heb geluisterd

Damn, dan moet ik toch maar eens een Hearing system gaan kopen. Krijg je er ook een leesbril bij?
Train ze!

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 27 jul 2006 19:27

Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 27 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 27 Juli 2006


Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 27 Juli 2006

net op het journaal dat Landis al geschorst is door Phonak


Luisteren is ook een vak
Op het NOS Journaal zegt men dat Phonak eerst de contra expertise afwacht voordat men maatregelen neemt


NOS journaal: Phonak heeft Landis geschorst, als het blijkt te zijn dat hij gebruikt heeft wordt hij ontslagen!!!
ik heb geluisterd

Damn, dan moet ik toch maar eens een Hearing system gaan kopen. Krijg je er ook een leesbril bij?

geeft een extra boost!!!
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

henkie2
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mar 2006 23:22

henkie2 27 jul 2006 19:37

Over het algemeen zijn de waarden die gebruikt worden voor lichaamseigen stoffen zo ruim, dat je bijna niet vals positief kan zijn. Dit om te voorkomen dat wanneer iemand een uitschieter heeft, dit meteen problemen oplevert. Daarnaast is het inderdaad zo, dat testosteron al heel lang getest wordt, en dat Landis dan al wel eens een keer eerder door de mand gevallen zou moeten zijn. Het zou in de contra expertise dus alleen aangetoond kunnen worden, dat de test fout is gegaan.
Maar, of je nou voor of tegen Landis bent, je moet toegeven dat de manier van koersen wel erg arrogant was, met name tegenover perreiro sio, zo van, je kan toch niks, we laten je dat halve uur gewoon terughalen, want je bent toch geen bedreiging.

Plaats reactie