Over de wielersport en zijn beoefenaars.

spot de prof!!!!!!!!

spiderman
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 nov 2006 01:50

spiderman 11 apr 2007 14:28

Vorige week heb ik deze foto gemaakt van Max van Heeswijk bij z'n ouders in Baexem. Hij was net terug van een trainingsrit in Zuid-Limburg van 130 km. Samen met hem aan de keukentafel gezeten waar zijn moeder pannenkoeken voor hem aan het bakken was en aansluitend nog naar finale van Driedaagse de Panne gekeken. Benieuwd wat Max vandaag in Gent-Wevelgem presteert en zondag in Parijs-Roubaix. Zet 'm op!

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 11 apr 2007 15:06

Als je op de weg langs Baexem rijdt zie je ook een grote camper van US Postal staan bij de ouders van Van Heeswijk

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 11 apr 2007 15:40

Hij staat daar wel al een paar jaar zielig zonder wielen. Met dat ding kun je met een serieus gezin op vakantie.

rocketboy
Forum-lid
Berichten: 296
Lid geworden op: 23 jan 2007 11:52

rocketboy 12 apr 2007 13:10

Met Pasen in Bohan aan de Semois rondgefietst. Als ik dan één keer met de auto onderweg ben, kom ik op één van de fijne hellingen een Unibet tegen met kaderplaatje 146. Weet nog steeds niet wie het is. Mocht blijkbaar voor één keer wel eens met een echt Unibet shirt rondrijden !
Was trouwens rustig met de handen bovenop het stuur aan het eten op een helling waar ik heb afgezien. Had bijna zin om hem in de kant te rijden en z'n Lightweights er onderuit te halen als revanche
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !

nelis
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 06 mar 2007 10:01

nelis 12 apr 2007 13:54

Ik kwam toevallig afgelopen zaterdag in de rit van de Hageland Classic ook een Lotto prof tegen alleen kende hem niet.
STEVENS SCF 2 ULTEGRA

spiderman
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 nov 2006 01:50

spiderman 12 apr 2007 14:00

Dit is het ware verhaal achter de US Postal-bus in Baexem ================================================
 
Vader Max van Heeswijk steelt de show met camper US Postal“In de bus vond ik de koffiekop van Lance Armstrong”BAEXEM-Vandaag teistert Rabobankrenner Max van Heeswijk de beruchte kasseien van Parijs-Roubaix. De broodnodige kracht ontwikkelde Max ook door jarenlang mee te helpen in het autoschadeherstelbedrijf van z’n vader Henk. Rijdend langs zijn ouderlijk huis in Baexem valt het oog op een camper van de voormalige US Postal-wielerploeg.Ooit behoorde de imposante Mercedes-camper, gefabriceerd in het Italiaanse Bergamo, toe aan de Gwiss-ploeg van de Zwitser Tony Rominger.  “Toen deze ploeg ophield te bestaan, werd de camper overgenomen door US Postal die de bus van z’n eigen belettering voorzag. Het is een prachtige bus, momenteel rijden er in het profpeloton nog steeds verschillende van precies hetzelfde type rond”, weet Henk van Heeswijk. Twee jaar geleden kreeg hij van zoon Max, die toen aan de Ronde van Spanje bezig was, een telefoontje dat de camper te koop stond. “Hoewel ik die bus nog nooit van binnen had gezien, heb ik er toen meteen een bod op gedaan, de koop was snel gesloten. Achteraf hebben ze daar bij Discovery nog spijt van gehad, want ze hadden de camper voor aanzienlijk méér geld aan andere wielerploegen kunnen verkopen. Maar ja, gekocht is gekocht.” Henk kan zich nog goed de dag voor de geest halen dat hij zijn nieuwe aanwinst in Genk ophaalde. “Ik ben er toen meteen mee naar Amsterdam gereden waar Max een zesdaagse reed. Toen ze mij daar met die indrukwekkende camper aan zagen komen, gingen meteen alle deuren voor mij open, dat was wel lachen. Ook daarna heb ik daarvan nog vaker geprofiteerd, want als ik naar een wielerkoers ga mag ik overal doorrijden en ben ik altijd verzekerd van een parkeerplaats vlakbij de finish. Voorlopig laat ik die US Postal-belettering dan ook nog lekker op de bus zitten.” Hoewel Henk overal de show steelt met zijn camper, heeft hij hem vooral gekocht om er gewoon mee op vakantie te gaan. “Omdat de indeling mij niet beviel, ben ik hem momenteel helemaal aan het ombouwen. Daarbij vond ik ook nog een koffiekop met daarop de tekst ‘This cup is stolen by Lance’. Zijn ploeggenoten hadden die letters erop geplakt omdat Lance Armstrong dat kopje  blijkbaar uit een hotel had meegenomen. Typisch zo’n kwajongensstreek van hem.”
 
 
 

warmbakkertje
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 11 jun 2006 10:35

warmbakkertje 16 apr 2007 20:57

knap dat jullie al die koppen kennen!

Trouwens, die renners zijn supermensen.. Parijs Roubiax over die kl*te wegen en dan een dikke 250km en dan nog 42km/u gemiddeld rijden. nbegrijpelijk. Ik ben al blij als ik de 42 aantik met wind in de rug een kilometertje.

(ja ja ik moet nog veel meer trainen)

groet,

Gerrit-Jan

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 16 apr 2007 21:21

Quoten: Origineel geplaatst door Nelis op 12 April 2007

Ik kwam toevallig afgelopen zaterdag in de rit van de Hageland Classic ook een Lotto prof tegen alleen kende hem niet.


Naar verluid heeft Bart Dockx daar ook gereden, dus wss was hij het.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 17 apr 2007 01:49

Volgens mij zag ik afgelopen zondag Marc de Maar voorbijkomen in Limburg. Bij de stoplichten om bij de Shell pomp de provinciale weg over te steken richting Eys.
Nu heb ik normaal al niet de illusie dat ik dat soort mannen ook maar even kan bijhouden maar toen had ik ook nog eens net de kruisberg, eyserbosweg, gulpenerberg, kruisberg, eyserbosweg en keutenberg achter elkaar beklommen en dus ben ik maar rustig doorgereden terug naar de auto....

dige
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 mar 2007 21:13

dige 20 apr 2007 14:53

Ik ben afgelopen paasmaandag Tom Boonen tegengekomen op de fietspad naast het kanaal in Lommel (blauwe kei). Ik stond te wachten op mijn maat en er kwam een groepje voorbijgereden. Ik had hem niet direct herkend, maar ik herkende zijn taalgebruik toen hij voorbij kwam.

william22
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 jun 2006 18:45

william22 20 apr 2007 18:46

Vanmiddag rond 12:15-12:30 Thomas Dekker en nog een ploeggenoot zien fietsen in Valkenburg. Was toen bijna op de plek waar ik de papieren etc voor de toerversie AGR moest ophalen.

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 25 apr 2007 18:09

Rond de middag Geert Steur gevolgd voor ongeveer 30km.   Regio Diksmuide-Vleteren.   Nog iemand van Jartazi gezien ook maar niet herkend.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie