Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Ricardo Ricco

Gebruikersavatar
frank1
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 19 mei 2006 12:02

Gebruikersavatar frank1 09 feb 2011 17:32

Zou hij per ongeluk bietensap geinjecteerd hebben? Tsja, stond ook in de koelkast..... :)

filihaan
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 sep 2009 17:07

filihaan 09 feb 2011 17:37

wcs schreef:
Filihaan schreef:
Geer schreef:Misschien was het wel een poging tot zelfmoord. Getroffen door een enorm schuldgevoel, injecteerde hij de zak bloed (die eigenlijk bedoeld was voor tijdens de Giro) waarvan hij wist dat hij 'm vergeten was in de koelkast te leggen.
Al zwetend en bijna dood bereikte hij het ziekenhuis, waar zijn ex vriendin hem opwachtte, met zijn laatste restje adem zei hij 'sorry, voor alles wat ik je heb aangedaan'. Vol verbazing ging hij niet dood, maar Ricco leeft! Beter dan ooit, bewuster dan ooit. Over een maand geeft hij een persconferentie waarin hij verteld nu ECHT het licht te hebben gezien. Doping, dat nooit meer. Wat Ricco betreft mogen ze doping zondaars 10 jaar schorsen, ook Contador, die ouwe boef! Schande. Vanwege meewerken krijgt Ricco van het CONU geen levenslange schorsing, maar 50 jaar! Hij zal terug komen, beter dan ooit; met zijwieltjes.


Haha, is wel een +10'tje waard!


whahahaaa... Ik voel een goed boek aankomen ;)
Perfecte titel: Ricco, want één is geen!
http://twitter.com/Filihaan" onclick="window.open(this.href);return false;

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 09 feb 2011 17:41

Frank1 schreef:Zou hij per ongeluk bietensap geinjecteerd hebben? Tsja, stond ook in de koelkast..... :)


+1

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4454
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 09 feb 2011 18:34

Stel nu dat er inderdaad sprake is van nierfalen. Mag hij, indien nodig, dan epo toegediend krijgen als medicijn? Of vindt Pat McQ. dat niet goed. ;-)

dummy
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:42

dummy 09 feb 2011 18:42

dummy schreef:
Corniel schreef:Dát kan ik me dan weer wel voorstellen. Want ik zal eerlijk zijn: als een wereldtitel, grote ronde, of klassieker in mijn bereik zou liggen als ik aan de doping ging zou ik het gebruik ervan zeker overwegen. Helaas...

Eerlijk zijn en aan de doping gaan... klinkt dat niet wat tegenstrijdig? Hoe dan ook, jij zou dus dopinggebruik overwegen om een grote wedstrijd te kunnen winnen, en alles en iedereen in de maling nemen, net als de heer Ricco? Om even met je eigen woorden te spreken... Vind je jezelf dan ook niet een enorme eikel?
Daniel1975 schreef:Je bent wel heel kortzichtig als je zo'n reactie plaatst.
Heel veel mensen roepen keihard dat ze nooooooooooit doping zouden overwegen, maar als je alle stiekeme twijfelaars een euro moest geven zou het verrekte hard gaan met je spaarcentjes....
Corniel geeft alleen aan dat bijna elke mens zwak is en op zijn minst er over na zou denken.

Corniel schrijft in dat ene zinnetje 3x het woordje ‘ik’, en zegt toch nergens dat élk mens zwak is?
Maar als je er vanuit gaat dat de mens van nature slecht is, dan zullen er inderdaad wel heel veel mensen geneigd zijn om doping te gebruiken. Dat zou best weleens kunnen, ja.

Anderzijds lijkt het dan weer onbegrijpelijk dat alle (vermeende en/of betrapte) dopingzondaars in diverse forumtopics aan de schandpaal genageld worden. Is dat dan niet een tikkeltje hypocriet, en dus uitermate kortzichtig?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 feb 2011 18:53

delirium schreef:Maar hoe dan ook is Rico deze keer niet betrapt geweest tijdens controle.......
En dat er nu niemand komt vertellen dat het waarschijnlijk de eerste keer was dat hij terug dopeerde he?
Maw, controles waren , zijn (en blijven waarschijnlijk) een maat voor niets. geen enkele waarde hebben ze, het zijn deze gevallen die dat bewijzen.
jaja, onschuldig tot tegendeel bewezen, maar daar ga ik echt niet op wachten. ik heb twee keer getwijfeld aan schuld, afgaande op de reacties van de atleten, en dat waren Rutger Beke en Iljo Keisse.


Dat is ook logisch dat hij hier niet opgepakt is in een controle. Als je netjes werkt, de goede zakken gebruikt, enz, dan kan je niet gepakt worden in een dopingtest. Enige waarop ze iemand kunnen pakken die dit doet is het biologisch paspoort. Maar zorg je dat de schommelingen niet te gek zijn in je hematocriet waarde, dan val je dus niet door de mand.
KXlight schreef:Stel nu dat er inderdaad sprake is van nierfalen. Mag hij, indien nodig, dan epo toegediend krijgen als medicijn? Of vindt Pat McQ. dat niet goed. ;-)


Denk dat z'n hematocriet waarde voorlopig nog wel op orde is, hij heeft 't zondag middag nog ff aangevuld ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
edwin01
Forum-lid
Berichten: 1777
Lid geworden op: 25 mei 2006 17:02

Gebruikersavatar edwin01 09 feb 2011 18:54

Ik zou het ook niet weten hoor.... Als ik prof was en ik zat net tegen die ene grote overwinning aan te hikken of als kleine renner net wel of geen nieuw contract...
Gelukkig zijn we hier op dit forum met z'n allen in de luxepositie dat we hier niet over hoeven nadenken...
En kunnen we met z'n allen roepen dat doping hartstikke slecht is! Waar we natuurlijk gelijk in hebben, dat dan weer wel.....

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 feb 2011 18:59

Wat jij nu stelt kan ik me indenken voor zaken als HGH, testosteron, allicht ook voor EPO (al kleven daar al meer risico's aan). Maar je eigen bloed af tappen, in de koelkast bewaren en vervolgens weer toe dienen, dan ben je de weg toch wel heel erg kwijt. :rolleye:
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 09 feb 2011 19:13

Iedereen roept nu wel wat, maar het is altijd nog afwachten naar de officiële verklaring.
Niet dat ik het goed wil praten, maar zelf zijn werkgever rent over hem heen zonder met hem gesproken te hebben...
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

ilcobra
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:32

ilcobra 09 feb 2011 19:22

Mocht ricco ontslagen worden dan zie ik het nog wel gebeuren dat vacansoleil met het vrij gekomen geld menchov probeert te halen. Die heeft tenslotte in zijn contract opgenomen dat hij weg mocht als geox de tour niet zou rijden.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 09 feb 2011 19:28

Menchov wilde ook al niet naar Saxo toe als vervanger voor AC. Waarom dan wel naar Vacance Soleil gaan?
Live fast; die young. mijn blog

svenbasso
Forum-lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 16 apr 2007 14:37

svenbasso 09 feb 2011 19:57

Onvoorstelbaar dat er zulke domme mensen zijn...

Ik denk dat die het gedrogeerde bloed van zijn vriendin vania rossi heeft gepakt (ook gepakt op doping laatst)

Plaats reactie